Tervehdys, tietääkö kukaan löytyykä vastaavaa myymälää Travemündesta mikä löytyy Rostockista? Olen kuullut, että siellä on, mutta löytyykö webosoite myös, mistä voisi katsella hintoja?
Kiitos etukäteen :)
Travemünde
5
1185
Vastaukset
- sarin kauppako`?
Mitä myymälää mahdoit tarkoittaa??
- Satama
Niin, Rostockissa on se Easymarked mistä saa pantit pois jne.. Sitä mää meinasin et löytyykö tähän Travemünden myymälään/myymälöihin jotain nettiosoitetta et vois tosiaan niitä hintoja katsella..
Kiitos samat hinnat ku Rostockissa..Lyypeckin marketis parempi valikoima.Suosittelen.. T: [email protected]
- kaupasta
saa edullisia ostoksia Travemunden satamassa.
http://www.sariberner.de/easyframe.html- Satama
Kiitoksia molemmille, mitä asiantuntijoita ;) Viel yks back up kaivattais. Eli onko teillä tietoa löytyykö vastaavis myymälöitä ollenkaan Bremen - Bremerhaven - Cuxhaven akselilta? Kiitos vielä kerran linkeistä/ohjeista. Mukavaa syksyn jatkoa molemmille!
Toni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228