Muistakaapas Yleiset säännöt tällä palstalla!
lukekaa myös nämä!
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#kirjoita
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot
Jos huomaan että viestissä provotaan tai haukutaan vain bändiä niin poistoon menee
"Toisten käyttäjien tai julkisuuden henkilöiden loukkaaminen ja herjaaminen kuuluu myös asiattomaan sisältöön."
eli jos kirjoitat bändistä mielipiteen
esitä se asiallisesti ja PERUSTELE asiasi!
Kun alat kirjoittamaan viestiä niin katso ettei siitä ole jo aihetta olemassa! viestisi saatetaan silloinkin poistaa!
**Yritetään pitää palsta kasassa että keskustelu pysyisi yhdestä bändistä yhden linkin takana!**
Kun teet uuden aiheen valitse sille sopiva Otsikko
"Pyri otsikoimaan viestisi mahdollisimman ytimekkäästi ja aihetta kuvaavalla tavalla. Sitä varmemmin se luetaan ja saat vastauksia. Vältä otsikoita kuten Apua, Hei, Mitä teen, ??? jne. Esimerkiksi otsikko "Nasta- ja kitkarenkaiden edut ja haitat" kuvaa käsiteltävää aihetta täsmällisesti."
Muistakaa myös että nämä musiikki puolen palstat EIVÄT ole lippujen myyntipaikkoja
ne siirretään heti minne kuuluu
näin pysytään yhteis ymmärryksessä tämän palstan kanssa!
Ja jos haluatte välttämättä kertoa jostain bändistä niin kirjoittakaa vähän bändistä taustaa ym millasta musiikkia miksi itse tykkäät ynnämuuta tälläistä
Poistan kaikki viestit joissa on vain linkki jonkun bändin sivuille Ja pelkkää mainostusta en tälle palstalle ota vastaan koska tämä on keskustelupalsta niin asioista keskustellaan eikä vain mainosteta!
Kiitos ja lopetus!
Säännöt!
2
471
Vastaukset
- Nimetön
Miksi saa kehua ilman perusteluja mutta haukkua ei saa? Tässähän syrjitään toista näkökulmaa asioihin!
Saa huonoakin palautetta bändistä antaa mutta jos se on tyyliin vain "se bändi on niin pa*** se laulaja on piip"
niin se on ihan varma että ö-mappiin menee se palaute.
Eli asialliset palautteet on in.
joten muistakaamme tässä välissä että
on monenlaista musiikki makua ja kaikesta ei todellakaan voi tykätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483