Terse. Ostin -06 marraskuussa gigantista http://www.pioneer.fi/fi/products/42/67/226/SE-N7-EX1/index.html tommoset pioneerit, tosi hyvä ääni oli ja muutenkin hyvät. Noh, meni n. 2 kuukautta kunnes ei kuulunut toiselta puolelta mitään. Sain takuuseen uudet. Meni noin kuukaus ja sama homma, toistu 3 kertaa lisää ja viimesimmällä kerralla kesti vain 2 viikkoa. Noh, en jaksanut viedä heti giganttiin joten ne lojui tossa pöydällä pari kuukautta ja sitten menin hakemaan uusia, mutta myyjä ei sellaisia löytänyt joten antoi tämmöset Sennheiser SX 100 kuulokkeet mukaan.
Tosi hyvä ääni, basso menee mukavasti alas ja pysyy tahdissa, mutta silti tarpeeksi kirkas ääni. Eli jos joku etsii perus kuulokkeita hintaluokassa ~50e niin tässä olis yks vaihtoehto.
Soittimena mulla on tämmönen perus Creative MuVo V100
Hyviä peruskuulokkeita etsivälle
suosittelen
3
821
Vastaukset
- juh
Noi Sennheiser SX 100 kuulokkeet näyttäis olevan hyvät, kun porukat niitä niin paljon suosittelee.. Ois hauska kuulla niistä viel lisää kommenttii, kun oon ostamas n.50€ kuulokkeita.
- juh
Meinasin siis Sennheiser PX 100 enkä SX 100 kuulokkeita.. SX 100 kuulokkeista en oo kuullukaan.. :)
- niissä
juh kirjoitti:
Meinasin siis Sennheiser PX 100 enkä SX 100 kuulokkeita.. SX 100 kuulokkeista en oo kuullukaan.. :)
on hyvä tuohon hintaluokkaan, ja bassotoistoa on tarpeeksi normikuunteluun. Osta pois vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781368
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81142- 741095
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82860