rauhoittavien lääkkeiden

Huomaako ihmisen silmistä, jos hän käyttää jotain rauhoittavia lääkkeitä,esim Opamoxia tai Diapamia. Onko katse jotenkin poissaoleva tai muuten vain erilainen. Laajeneeko vai supistuuko pupillit?
1461
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

riippuu siitä kuinka paljon tinttaat niita kerralla. 10mg laajentaa jonkin verran jo. Silmät alkaa kyllä seisomaan päässä jos ottaa vähänkin reippaammin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


käytöstä kirjoitti:

Huomaako ihmisen silmistä, jos hän käyttää jotain rauhoittavia lääkkeitä,esim Opamoxia tai Diapamia. Onko katse jotenkin poissaoleva tai muuten vain erilainen. Laajeneeko vai supistuuko pupillit?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu