Maanantai illan miesten sählyporukka ei viitsi kävellä muutamaa kymmentä metriä liikuntasalin ovelle vaan jättävät autot niin, että edellisen liikuntaporukan autot jää pussiin.Hyvä esimerkki oli Eskelisen maatilan auto Heinämäestä eikä kukaan tullut siirtämään autoa vaikka sanoin asiasta.Sain auton pois varoen, ettei kolahda takana seisovaan heidän autoonsa eikä oma autoni satu tolppiin, mutta tolpassa ollut roskis ryykkäsi autoni reunaan aiheuttaen lommon.
kuuslahden koulun parkista
4
425
Vastaukset
- laiskaa
Se on tuo urheiluväki niin urheilullista. Samahan se on kun mantulla on pesisottelu, niin joka hemmon on pitänyt saada autonsa siihen portin pieleen. Niillä rommeloilla sitten on tukittu Kasurilantie ja kevyt liikenne saanut kulkea missä kulkee, keskellä tietä linja-autojen yms. seassa tai ojan pohjalla. No, nyt on siinäkin kevyen liikenteen väylä korotettu, mutta eiköhän se urheilukansa jollain opilla tien tukenne jatkossakin kuitenkin, ettei vaan tarvitse urheilla ja kävellä yli 50 metriä tapahtumapaikalle..
- pussissa
Se ei olekaan tämän sählyporukan syytä vaan kunnan koulutoimikunnan kokous on ollut silloin ja erään siviilin auto se oli mutta saman perheen koska rekisterinumero on ylhäällä.vanhempi nainen kyseessä.
- Anonyymi
Jos ette osaa ajaa ahtaalla parkkipaikalla niin tulkaaa sitten jalan.
- Anonyymi
No huh, röyhkeitä wannabe golfareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086