Nouseva skorppari

Jösä

Kaipaisin kokemuksianne, jos edustatte ko. yhdistelmää, siis tuplavahinko-nouseva skorppari. Millaista on elonne? Miltä sydämessä tuntuu? Elättekö yksin, yhdessä?

Kaipaan hieman keskusteluseuraa tästä aiheesta, itse tuollaisena (m).

9

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geminee

      Levotonta elämää sinkkuna. Oikeaa sopivaa vaikea löytää. Avioliitto vesimiehen kanssa takana. Nyt tahtoo huumorintajuisemman ja sosiaalisen vilkkaan miehen...suunnitteleminen saa riittää. Kiinalainen merkkini on jänis. Katsellut kaksosmiehiä ja leijonauroita...tuntuu sopivalle.

      • Jösä

        Mitä se skorpionisuus tekee kaksosuuden lisäksi? Eikö sitä ihminen ole jo kaksosena kyllin levoton, tuoko skorppari tulisuutta lisää?


      • geminee
        Jösä kirjoitti:

        Mitä se skorpionisuus tekee kaksosuuden lisäksi? Eikö sitä ihminen ole jo kaksosena kyllin levoton, tuoko skorppari tulisuutta lisää?

        enpä usko että tulisuutta lisää ehkä kovuutta sekä levottomuutta, seksuaalista aktiviteettiä pikemminkin. skorpparit tunnetusti eroottis-seksuaalis-värikylläisiä merkkejä.


    • kaksonen-nouseva skorppari

      Tämä on luullakseni melko harvinainen yhdistelmä. Skorpionit tuntuvat olevan jollain tapaa niin ehdottomia ja syviä ihmisiä, etten itse melko kevytkenkäisenä ja huikentelevana ihmisenä tunnista itseäni skorpionin luonteenpiirteistä. Mutta olen aika mustasukkainen tyyppi, jonka uskon tulevan osin skorpionista. Seksuaalisuuden kautta ilmenee myös, kaksosia kun ei erityisen seksuaalisena merkkinä pidetä. Sinkkuna viihdyn tosiaan minäkin, kumppanin haluaisin kuitenkin saada, mutta se tuntuu olevan kiven takana ja oma rimani on melko korkealla. Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia muilta, erityisesti minuakin kiinnostaisi jonkulainen luonneanalyysi tästä ristiriitaisesta yhdistelmästä.

      • Jösä

        ...noita tulkintoja oikein tehdään, lisätäänkö vaan summanmutikassa jotain nousevasta "omien" ominaisuuksien päälle?

        Itse olen ainakin todella ehdoton, tai ainakin jotkut tutut valittaa että olen ehdoton. Kummallista, omasta mielestäni olen mitä joustavin ja kuuntelen mielelläni hyviä perusteluja, osaan muuttaa jopa mielipidettäni. Ehkä tuo ehdottomuus on vain vaikutelmaa muille, kuorta siis. En siis taida olla mikään taavi tasalakki.

        Perkeleellistä, kun ei ota itsestään selvää, eikä päästä muitakaan lähelle ottamaan itsestäni selvää. Se kai on tämän combon ehdottomia varjopuolia. Suhteita ei paljon rakennella jos vie monta vuotta että voi luottaa johonkin ihmiseen.


      • Nimetön
        Jösä kirjoitti:

        ...noita tulkintoja oikein tehdään, lisätäänkö vaan summanmutikassa jotain nousevasta "omien" ominaisuuksien päälle?

        Itse olen ainakin todella ehdoton, tai ainakin jotkut tutut valittaa että olen ehdoton. Kummallista, omasta mielestäni olen mitä joustavin ja kuuntelen mielelläni hyviä perusteluja, osaan muuttaa jopa mielipidettäni. Ehkä tuo ehdottomuus on vain vaikutelmaa muille, kuorta siis. En siis taida olla mikään taavi tasalakki.

        Perkeleellistä, kun ei ota itsestään selvää, eikä päästä muitakaan lähelle ottamaan itsestäni selvää. Se kai on tämän combon ehdottomia varjopuolia. Suhteita ei paljon rakennella jos vie monta vuotta että voi luottaa johonkin ihmiseen.

        Tutulta kuulostaa. Skorpioni tuo kuitenkin kevyelle kaksoselle syvyyttä. Itse en esim. koe olevani mikään tavis tai peruskamaa, vaan aika syvällisesti asioita pohtiva tunteva ja ajatteleva nainen. Kaukana siis kaksosen kevytkenkäiyydestä, mutta sekin puoli mussa on, tosin nykyään aika harvoin enemmän pinnassa. Olenkin kuullut että nouseva merkki alkais vaikuttaa enemmän 30 jälkeen. Itse oon 33 v. ja nyt taas sinkku, mitä olenkin ollut suurimman osan elämästäni.
        Tunnistan myös ton muille päin ilmenevän jonkinlaisen kovan kuoren, vaikka itse koen ja tiedän edutavani pehmeitä humaaneja arvoja. Puolustan niitä vain niin kärkkäästi ja antaumuksella että se jää näkyvimmäksi piirteeksi monille.
        Tapasin erästä astrologitätiä maaliskuussa ja hän sanoi mulle hyvin painokkaasti että harkitse monta kertaa ennen kuin menet yhteen skorpionimiehen kanssa, että siitä tulee isoja vaikeuksia!! Niinpä olen heitä nyt karttanut vaikka he juuri vetävät puolensa minkä astrolgi myös sanoi.
        Itse nautin kuitenkin tällä hetkellä elämästäni ja ehkä juuri tuon skorpionin tuomasta syvällisestä asioiden katsantotavasta johtuen. Elämää on niin plajon pintaa syvemmällä!


    • nouseva skorpioni

      Mukava kuulla, että meitä on muitakin. Tunnistan kyllä itseäni kirjoituksistanne. Olen 35v nainen ja sinkkuna elelen. Vesimiehiä ja skorpioneja lähinnä olen puoleeni vetänyt sekä pari- että ystävyyssuhteissa. Vesimiesten kanssa on monesti menneet sukset ristiin, skorpioneja paremmin olen ymmärtänyt.

      Skorpionin vaikutuksen olen huomannut vahvistuvan iän myötä - sitä on luultukin aurinkomerkikseni. Välilä tuntuu, että kaksoseni jää kokonaan tämän hirmun varjoon. En osaa ottaa elämää kovinkaan kevyesti, vaikka olen siinä kyllä iän myötä kehittynyt.

      Lunteenpiirteitäni, joita liitän nousevaan merkkiini: ehdottomuus, vahva itsekontrolli, syvällisyys (milteinpä pakonomainen tarve kaivautua omiin tunteisiini ja kokemuksiini sekä tutkia ja prosessoida niitä - toisten tunteet ja kokemukset eivät sitten niinkään kiinnosta, jos ne eivät jollain tavalla kosketa omia tunteitani ja auta itseni ymmärtämisessä), vallanhalu, mustasukkaisuus, vakavuus(joka ei liene kovin tavanomaista yleensä kaksoselle?!), vahva seksuaalienergia, takertuminen loukkauksiin ja kostaminen jollain tavalla, musta-valkoinen ajattelu, voimakas olemus(josta usein kuulen), sisälläni koen kuitenkin monesti arkuutta ja ujoutta, haluaisin olla sosiaalisempi mutta tuppaan eristäytymään, mietin liikaa mitä sanon ja sitten en sano lopulta mitään.

      Onko mahdollista, että jossain vaiheessa tämä skorpionin murskaava ote laantuisi ja kaksonen pääsisi enemmän esille vai miten tämä yhdistelmä tasapainoisena toimii?
      Mitkä ovat ne mahdollisuudet ja lahjat, joita kaksos-skorpioni yhdistelmä ihmiselle oikeasti tarjoaa? Mitä olette mieltä?

      Jostain kauan sitten luin, että jos kaksos-skorpioni saa valtavat voimansa hallintaansa, hän voi päästä kauas sanojen taakse. Kuulostaa hyvältä, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miten pääsee sen valtavan itsekontrollin läpi ja uskaltaa oikeasti antautua itselleen ja elämälle? Kertokaahan kokemksianne 'lajitoverini'.

    • Hmm...

      Tällaisia mielenkiintoisia tekstejä olenkin kaivannut jo kauan, itsekin kun olen Kaksos-Skorpioni :)

    • kaikkea sitä

      olen itse skorpioni, ja nouseva merkkini skopu myös

      olen elämäni illassa tavannut kaksosmiehen, joka kiehtoo minua enemmän kuin kukaan ennen, tosin olen aina ollut vähän kaksosiin heikkona

      no, elämä on meitä koulinut sen verran, että ihan horoskooppien varassa ei elellä

      mutta ollaan kyllä mielenkiintoinen yhdistelmä, jotkut asiat loksahtavat kuin palapelissä, joistakin saamme aikaan todellista kädenvääntöä

      en suosittele parinetsintä ja pesiytymisvaiheessa, mutta keski-iän tylsyyteen tää tuo mainiota jännitettä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe