Jennin klubin

avajaiset

Ei siellä tainnut ketään superjulkkiksia olla? Paitsi ne pussycatdollsit.Eikä edes Kimi ehtinyt paikalle.

Onko kellään mitään juoruja tiedossa noista bileistä? Onko klubi kalliin jäsenyyden arvoinen?

22

11223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Piggy

      ollut ketään superjulkkuja siellä, paitsi nämä dollsit. Samat naamat näytti olevan mitä Sedun paikoissa kuten Karita Tuomola, Suvi Tiilikainen, Jasper Pääkkönen, Heikki Paasonen ja Marco B.

    • ihmeen "superjulkkuja...

      nämä dollsit ovat olevinaan? Olenkohan edes kuullut aiemmin...

      • xzc

        taidat elää aika tynnyrissä etten sanoisi. Käy välillä ulkona.


      • PCDsta
        xzc kirjoitti:

        taidat elää aika tynnyrissä etten sanoisi. Käy välillä ulkona.

        on ihq! Ahh... muy sexy mama!

        -Super-Duper MAN


    • julkimoita

      Suvi ent. Miinalainen, Karita Tuomola yms.
      Naurettavaa, ei edes yhtään kuvaa siellä olleista tosi julkkiksista.Tyhjänpäiväistä rahojen levittelyä ja julkisointia.

    • Iloinen mursu

      Ainakin Susanna Penttilä (vaatekauppias) oli paikalla.

      Tämän päivän Iltalehti kirjoittaa (http://www.iltalehti.fi/viihde/200710096692321_vi.shtml) että "näyttelijä Bruce Willisin kanssa hän on seissyt samassa vessajonossa Saint Tropezin Club 55:ssä".

      Niin se menee isossa maailmassa.

      Vipklubeissa on ilmeisesti muutenkin aika spesiaali ilmapiiri:
      "Susanna viihtyy vip-klubeilla, koska niissä saa oman pöydän ja pöytään oman pullon haluamaansa juomaa".

      Mitä tähän voi enää sanoa.

      • Jannu savosta

        Samat naamat siellä näköjään oli kuin bileissä tähänkin asti. Suomessa on TODELLA pienet piirit, kuten kuvista näkyy. Ja Jennin klubi, sallikaa mun nauraa. Ei löydy kuulemma häntä edes firman hallituksesta. Kansikuvatyttö, sanoisin.


      • on siis

        - Itse en ole koskaan, joutunut maksamaan sisäänpääsystä, näyttävä Susanna kertoo.
        Liekkö sitten siipeilijä!


      • n1m1m3rkki

        Valitettavasti.

        Siis valitettavasti - eikä sarkastiseen sävyyn sanottuna - ei taida bläkki menestyä.

        Suomi on aivan liian ryhänen sellaiselle klubille. Vastaava klubia oltiin perustamassa Kalastajatorpalle jo vuonna 1999, erona se, että ökyt olisivat päässeet klubille kesällä omilla jahdeillaan... kustannus- ja kannattavuuslaskelmien jälkeen tästä luovuttiin.

        Vuosi 1999 oli sentään hullua IT-tekno ja pörssihuumaa ja asiakkaita olisi riittänyt.

        ... ja sitäpaitsi onhan meillä jo Pörssiklubi.


    • THM

      Eikös Jenni ole firman osakas?? Ja ystävänsähän sitä jokainen bileisiin pyytää ku sellaset järjestää, haloo! Vois ite yrittää astua tuossa iässä samoihin saappaisiin, itse kyllä nostan hattua Jennille, minusta ei tuohon olis, julkisuusrumbaan ja muuhun.

      • xxxxx

        on Jennin ammatti ja jotain on tehtävä ettei ole vain formulavaimo.


    • Valit-Ann

      Se on nyt sillä viisiin että rouva Räikkönen-Dahlman on perustanut formaatin joka tuskin menestyy Suomessa. Tukholmassa on riittävästi elitistejä jotta muutama yksityisklubi voi kannattaa.

      Mutta me suomalaiset emme ole sellaisia. Me emme halua mennä istuskelemaan melkein keskenämme autioihin hienostoklubeihin, jossa maksetaan juomista naurettavia summia nähdäksemme julkkuja.

      Klubin täytyisi olla todella kuuman trendikäs, mutta epäilenpä että kyseisin voimin sellaista saataisin aikaan, kaikella kunnioituksella...

      Kas kun meillä ei ole kuninkaallisia eikä meillä oikein ole kunnon julkkuja. Suomessa todellinen julkisuuskulttuuri on sellaista, että jaha, Pelle Miljoona tuli taas sadannen kerran kadulla vastaan, samapa tuo. Julkkikset eivät oikeasti ole julkkiksia vaan tuttuja hahmoja jotka saavat olla rauhassa.

      Me haluamme riekkua ja iloita rempseässä pubikulttuurissa.

      Voi siellä jonkin aikaa pörrätä jotkut turhat julkkikset joista kukaan ei muista mitään huomenna, ja muutamat, joiden itseluottamus tarvitsee vähän pönkitystä. Haukotus. Tylsää.

      Kyllä me kaikki muistamme miten Planet Hollywoodinkin kävi. Ei ihan sama juttu mutta lopputulos tulee olemaan sama.

      • mieltä*

        Valitettavasti. En edes usko että Tukholma on riittävän iso. Aivan läheltä Pietari voisi olla ja siitä isommat metropolit. Lisäksi muutamat maailman hedonismille pyhitetyistä bailukeitaista tyyliin LasVegas, Ibiza, Miami SOBE ym. ovat paikkoja joissa tällainen toimii.

        -Antaumuksellinen Bailupeppu jo 25v.
        PS. Onnea tietty Jennin yritykselle!


      • julkkisklubi

        vaan se on klubi rikkaille ja menestyville liikemaailman ihmisille. Harva niistä on julkimoita.

        Nää julkkikset on nyt nousseet bläkistä puhuttaessa pintaan, koska sinne haluttiin avajaisiin julkkiksia, jotta saisivat enemmän juttuja lehtiin ja siten ilmaista markkinointia klubilleen.

        Eikä sinne pääsekään ikinä kukaan tavis ketään bongaamaan (jos edes bongattavia olisi, koska siellä tulevat käymään ökyrikkaat charter-lentojensa ja kokoustensa välissä, ei ketkään karitatuomolat), koska pitäisi ostaa klubikortti, jonka hinta on keskivertotallaajan kuukausipalkka tai kaksi.


      • Valit-Ann
        julkkisklubi kirjoitti:

        vaan se on klubi rikkaille ja menestyville liikemaailman ihmisille. Harva niistä on julkimoita.

        Nää julkkikset on nyt nousseet bläkistä puhuttaessa pintaan, koska sinne haluttiin avajaisiin julkkiksia, jotta saisivat enemmän juttuja lehtiin ja siten ilmaista markkinointia klubilleen.

        Eikä sinne pääsekään ikinä kukaan tavis ketään bongaamaan (jos edes bongattavia olisi, koska siellä tulevat käymään ökyrikkaat charter-lentojensa ja kokoustensa välissä, ei ketkään karitatuomolat), koska pitäisi ostaa klubikortti, jonka hinta on keskivertotallaajan kuukausipalkka tai kaksi.

        Ja tällaisia asiakkaitako Stadissa riittää? Muahahaaa! On kyllä ollut varsinaiset älykääpiöt asialla kun tätä puljua on duunattu.


      • Ei köyhä
        julkkisklubi kirjoitti:

        vaan se on klubi rikkaille ja menestyville liikemaailman ihmisille. Harva niistä on julkimoita.

        Nää julkkikset on nyt nousseet bläkistä puhuttaessa pintaan, koska sinne haluttiin avajaisiin julkkiksia, jotta saisivat enemmän juttuja lehtiin ja siten ilmaista markkinointia klubilleen.

        Eikä sinne pääsekään ikinä kukaan tavis ketään bongaamaan (jos edes bongattavia olisi, koska siellä tulevat käymään ökyrikkaat charter-lentojensa ja kokoustensa välissä, ei ketkään karitatuomolat), koska pitäisi ostaa klubikortti, jonka hinta on keskivertotallaajan kuukausipalkka tai kaksi.

        Klubikortin hintahan on ihan naurettava. Jos haluaisi kunnon elitistiklubin, niin hinta pitäisi olla vaikka 150000,- € / vuosi.

        Vähän niinkuin bensankin hinta pitäisi korottaa johonkin 50,- €/l. Ei tulisi teilläkään kuin kavereita vastaan.

        Menkääpä nyt nostamaan ne parikymppisenne ja lähiöräkälään ryystämään se 10:n tuoppia.


      • riittää
        Valit-Ann kirjoitti:

        Ja tällaisia asiakkaitako Stadissa riittää? Muahahaaa! On kyllä ollut varsinaiset älykääpiöt asialla kun tätä puljua on duunattu.

        jossain lehdessä Bläkin yksi omistajista (ei Jenni) sanoi, että tavoitteena on saada 200 klubijäsentä vuosittain. Eihän se ole määrä eikä mikään. Ei toi parin tonnin (? oliko se jotain sen suuntaista) maksu ole mikään paha, jos on oikeasti rikas.

        Sitäpaitsi, jos on varaa maksaa klubikortista, on varaa maksaa taksit kauempaakin kuin Helsingistä. Että ei niiden asiakkaiden tartte Hngin sisältä löytyä. Sitä paitsi, ovat varmasti markkinoineet jäsenyyksiä myös fimoille; niiden Suomessa työskenteleville ulkkiksille, joiden komennus voi kestää vuodesta muutamaan vuoteen. Tollaset summat työntekijöiden etuihin ei jollekin Nokialle ole yhtään mitään.

        Eikä tollasta paikkaa muutenkaan pistetä pystyyn ihan tosta vaan, ilman markkinoiden kartoitusta. Eivät ole harrastelijoita, eivät, van tietävät ihan tasan tarkkaan mitä tekevät. Ja ihan turha vastata ironisesti, että Jennikö sen markkinatutkimuksen on tehnyt. Ei tietenkään ole, mutta muiden omistajien bisnes-vaistoista kertoo sekin, että mimmi on otettu rahoittamaan ja vetämään median huomiota.


      • heebo123

        kyllä se vaan niin on että useimmiten kun joku julkku tulee vastaa niin saatetaan moikata, pyytää nimmaria ja vaihtaa jokunen sana ja sitten jatketaan matkaa kokemusta rikkaampana. Tuo yltiöpäinen henkilöpalvonta on ulkomaailman juttuja, muutamaa BB:tä kuolaavaa idioottia lukuunottamatta.


    • olisi kai edes puleerannut ...

      Jos haluaa näyttää olevansa oikein rikas "creme de la creme" voisi aloittaa hoitamalla itsensä sen näköiseksi, että olisi uskottava.

      Jennin repalaiset kynnet, joita ei oltu varmaan viikkoon lakattu, kertovat paljon. Välinpitämättömyyttä, täällä "napapiirillä".

      • hurry up

        Ekana iltana tulee hosuttua hommassa ku hommassa.


    • heebo123

      Jennihän on tuossa pelkästään keula koriste. Hirveesti sitä yritettiin myydä huhuilla että porukkaa olis Schumista Bekamin riukusääreen mutta turha oli yritys. Enkä oikeesti usko että joku varakkaampi henkilö haluaisi katsella samoja naamoja koko vuoden ja sillointällöin jotain nousukasta.

    • MIKÄ FLOPPI.Toivottavasti vasemmistoradikaalit hoitaa seinäkoristelun.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe