Minä olen ollut nyt toista vuotta vaakamiehen sänkypartneri(hän on naimisissa)tavataan n.2-3 kertaa kuussa,meillä menee seksi hienosti,mutta olen ihastunut häneen ja haluaisin olla,hänen kanssaan paljon enemmän,mutta ei ole mahdollista.Onko teillä tämmöisestä kokemuksia,kertokaa ihmeessä...
Neitsyt N ja Vaaka M
4
895
Vastaukset
- Hanki jo elämä itsellesi
Jätä nyt se varattu mies, ja hel*etin äkkiä.
- olen minäkin
(")olen minäkin tosissaan ihastunut vaakamieheen ja hän on kyllä kans niinsanotusti "varattu"(aviossa)miksi semmoinen mies pitäs pois heittää,siitähän tulee suruja...miks et anna toisten nauttia?? miks mies ei pysy sit oman vaimon vierellä,kun hakee uusia seikkailuja,ja suodaan hänellekkin pieniä onnenhetkiä."eiks vaan"??
- löytyykö potenssia?
Neitsymies on parhaimillaan ns. vakipanona. Jaksa vaan kehua häntä, niin hän yrittää suoriutua aina paremmin ja paremmin. Näin sinäkin saat enemmän!
Neisymies on myös tässä kohtaa herkkä, hänelle sattuu monesti niitä juttuja, mitä miehille ei 'yleensä koskaan' taikka koskaan ennen ole sattunut! Kehumalla se pysyy pystyssä. Vahvista neitsyen kuntoa reippailla kehuilla. Hyväile hänen ylisuurta egoa!
Älä pilaa elämääisi ottamalla neitsytmiestä vakituisesksi elämänkumppaniksesi. Älä edes haavele! - viivi54
voi sinua neitsyt naista mietippä ja arvosta itseäsi ja jätä se vaaka mies.kerran pettäjä vaaka mies sitä se on aina.vaaka ei osaa katsoa peiliin ja huomata virheitäsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146