eli rupes valittaan ajotietokone että "ajonvakautus huolla pian". napista kun painaa mitään ei tapahdu ja se valo palaa tuossa taulussa koko ajan eikä katoa mihinkään.
Onko muilla ollut samanlaisia vikoja ja miten homma korjaantui.
DSTC vikaa
8
10979
Vastaukset
- S60 2,5T
DSTC on pelkkä sutimisenesto, eli sillä nappulalla saa tuon pois päältä. Jos palaa valo - on päällä ja jos ei pala valoa, niin ei oo päällä. Ilmoittaa muuten myös ajotietokoneeseen, jos otat DSTC:n pois päältä. Ajonvakautusta ei tietääkseni edes saa pois päältä, tai näin ainakin myyjä mulle sanoi... Menepäs luetuttaa vikakoodit.
- S60 D5 vm.2002
kyllä tuon DSTC:N toimintaperiaate on selvä. Ei se teksti sieltä kojetaulusta mihinkään katoa / tule ilmoitusta vaikka sitä DSTC nappulaa paineliski koska se on jossain häiriötilassa. Mutta ennen tuota vikaa se toimi just miten selitit tuossa ed. topikissa.
kuitenkin nyt vikakoodit luettiin ja koodi viittas johonkin sivukiihtyvyys anturiin. onko kukaan ks. anturia joutunut vaihtaan autoon. merkkiliike arvio että se on sellanen "toiminta tonni" € että luistot taas toimii....saakelin kiskurit. eihän ny perkle yks anturi voi tonnia maksaa.
ihanan kallista...elämä on! - Wanna-Be
DSTC on ajonvakautus.
- S60 D5 vm.2002
S60 D5 vm.2002 kirjoitti:
kyllä tuon DSTC:N toimintaperiaate on selvä. Ei se teksti sieltä kojetaulusta mihinkään katoa / tule ilmoitusta vaikka sitä DSTC nappulaa paineliski koska se on jossain häiriötilassa. Mutta ennen tuota vikaa se toimi just miten selitit tuossa ed. topikissa.
kuitenkin nyt vikakoodit luettiin ja koodi viittas johonkin sivukiihtyvyys anturiin. onko kukaan ks. anturia joutunut vaihtaan autoon. merkkiliike arvio että se on sellanen "toiminta tonni" € että luistot taas toimii....saakelin kiskurit. eihän ny perkle yks anturi voi tonnia maksaa.
ihanan kallista...elämä on!no niin auto on kunnossa, selvittiin pelkällä anturin vaihdolla ja "pelätty" abs-boxi oli kunnossa (1000€). loppusumma 350€ ei paha
- Anonyymi
S60 D5 vm.2002 kirjoitti:
no niin auto on kunnossa, selvittiin pelkällä anturin vaihdolla ja "pelätty" abs-boxi oli kunnossa (1000€). loppusumma 350€ ei paha
Saiko sen helposti vaihdettua itse ?
- koolja
0nnea!!!!!! Se pä on helpotus sulle!!!
- Anonyymi
Hei. Samaa ongelmaa pukkaa ja minäkin epäilen anturia.
Onko kenelläkään kuvaa missä se anturi on ? Kaiketi konehuoneessa ?
Onko kenelläkään kokemusta saako sen helposti putsattua tai vaihdettua ? - Anonyymi
Onko v70 vm.2002 vakiona ajonvakautus.ei nappulaa kojelaudassa.
Jo 6v.oon ajanut.
Awd niin en huomannut Onko .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191124Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026