eli rupes valittaan ajotietokone että "ajonvakautus huolla pian". napista kun painaa mitään ei tapahdu ja se valo palaa tuossa taulussa koko ajan eikä katoa mihinkään.
Onko muilla ollut samanlaisia vikoja ja miten homma korjaantui.
DSTC vikaa
8
9587
Vastaukset
- S60 2,5T
DSTC on pelkkä sutimisenesto, eli sillä nappulalla saa tuon pois päältä. Jos palaa valo - on päällä ja jos ei pala valoa, niin ei oo päällä. Ilmoittaa muuten myös ajotietokoneeseen, jos otat DSTC:n pois päältä. Ajonvakautusta ei tietääkseni edes saa pois päältä, tai näin ainakin myyjä mulle sanoi... Menepäs luetuttaa vikakoodit.
- S60 D5 vm.2002
kyllä tuon DSTC:N toimintaperiaate on selvä. Ei se teksti sieltä kojetaulusta mihinkään katoa / tule ilmoitusta vaikka sitä DSTC nappulaa paineliski koska se on jossain häiriötilassa. Mutta ennen tuota vikaa se toimi just miten selitit tuossa ed. topikissa.
kuitenkin nyt vikakoodit luettiin ja koodi viittas johonkin sivukiihtyvyys anturiin. onko kukaan ks. anturia joutunut vaihtaan autoon. merkkiliike arvio että se on sellanen "toiminta tonni" € että luistot taas toimii....saakelin kiskurit. eihän ny perkle yks anturi voi tonnia maksaa.
ihanan kallista...elämä on! - Wanna-Be
DSTC on ajonvakautus.
- S60 D5 vm.2002
S60 D5 vm.2002 kirjoitti:
kyllä tuon DSTC:N toimintaperiaate on selvä. Ei se teksti sieltä kojetaulusta mihinkään katoa / tule ilmoitusta vaikka sitä DSTC nappulaa paineliski koska se on jossain häiriötilassa. Mutta ennen tuota vikaa se toimi just miten selitit tuossa ed. topikissa.
kuitenkin nyt vikakoodit luettiin ja koodi viittas johonkin sivukiihtyvyys anturiin. onko kukaan ks. anturia joutunut vaihtaan autoon. merkkiliike arvio että se on sellanen "toiminta tonni" € että luistot taas toimii....saakelin kiskurit. eihän ny perkle yks anturi voi tonnia maksaa.
ihanan kallista...elämä on!no niin auto on kunnossa, selvittiin pelkällä anturin vaihdolla ja "pelätty" abs-boxi oli kunnossa (1000€). loppusumma 350€ ei paha
- Anonyymi
S60 D5 vm.2002 kirjoitti:
no niin auto on kunnossa, selvittiin pelkällä anturin vaihdolla ja "pelätty" abs-boxi oli kunnossa (1000€). loppusumma 350€ ei paha
Saiko sen helposti vaihdettua itse ?
- koolja
0nnea!!!!!! Se pä on helpotus sulle!!!
- Anonyymi
Hei. Samaa ongelmaa pukkaa ja minäkin epäilen anturia.
Onko kenelläkään kuvaa missä se anturi on ? Kaiketi konehuoneessa ?
Onko kenelläkään kokemusta saako sen helposti putsattua tai vaihdettua ? - Anonyymi
Onko v70 vm.2002 vakiona ajonvakautus.ei nappulaa kojelaudassa.
Jo 6v.oon ajanut.
Awd niin en huomannut Onko .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025