onko kellään enemmän tieto kyseisistä peleistä? olen kuullut että willeen on sairaan kalliit varaosat ja jne. ja lundbergistä taas että se ei kestä että saa remonttia tehdä vähän väliä. niin ja onko tiedossa edullista kyseistä konetta?
wille 645 vs lundberg vm 80-90
makeee2
2
1922
Vastaukset
- Veikko 5-2
Millainen käyttö ? Kumpikaan näistä ei ole mikään
kestävyyden ihme. Kummallakin työ sujuu, itse tykkään enemmän Willen käyttö-ominaisuuksista.
Varaosien hinnat ovat moöemmissa kyllä todella suolaiset. Tutki molempien kunto huolella, Willen
nostovarret ja runkonivel ovat usein vaurioituneita. Hyväkuntoinen Wille on mielestäni se kiinteistökoneiden KUNKKU.- makeee2
no lumihommiinhan se pääsääntöisesti olis tulossa ja jotain pientä maa hommia kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897