Pitääkö huhut paikkansa että Mika Muranen on vapautunut vuoden 94 jalkajousi/rynnäkkökivääri surmista lusimastaan elinkautisesta?
Ei hyvä uutinen jos näin on.Kyllä mies herättää yhä kylmiä väreitä täällä Karhulassa enkä usko että hän on näille kulmille takaisin kovin toivottu henkilö.
Onko Mika Muranen vapautunut?
49
27034
Vastaukset
- huiapua!
Vastahan se kaikki tapahtui. miten sellainen voi edes päästä pois? No onneksi se varmaankin tapetaan heti kun se pääsee pois, ellei katoa maasta.
- ....sitten
Ainakin viis vuotta on ollut vapaana, asui silloin eräässä Kotkan lähikaupungissa.
- dorka..
mikä ääliö.. monta vuotta tietenkin, ota asioist selvää ennenkö jauhat kaikkee paskaa
- Anonyymi
kyllä olette tyhmiä muranen vapautui 2014
- ..tuomari..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muranen
Siellähän istuu, lomilla on ollut joskus.- Ilpo kotkasta
Saattaa tulla takaisin kotkaan sillä sen isä ja äiti asuvat vielä ihan täällä kotkassa.
Siellä se Muranen on lomillaankin vieraillut. Tiedän kun kaveri asuu samalla kadulla kun Murasen vanhemmat. Siinä alibissahan luki että muranen ja sen lapsen äiti ovat jo eronneet.
Kyllä se Muranen isän ja äitin hoiteisiin valitettavasti tänne kotkaan palaa.
Jammu Siltavuori ja Muranen ovat henkilöt joita ei koskaan pitäisi vapauttaa siviiliin. Jammu onneksi siirrettiin linnasta mielisairaalaan loppuelämäkseen. - hei!
Eiks noi elinkautisvangit istu vähintään 15 vuotta ennenkuin on mahdollista päästä ehdonalaiseen?
Korjatkaa ketkä tietää... - elinkautisen mitta 15v.
hei! kirjoitti:
Eiks noi elinkautisvangit istu vähintään 15 vuotta ennenkuin on mahdollista päästä ehdonalaiseen?
Korjatkaa ketkä tietää...Kahdentoista vuoden jälkeen voi anoa armahdusta, ja moni armahdetaankin sen jälkeen
- 15-vuotta
hei! kirjoitti:
Korjatkaa ketkä tietää...Mutta voi anoa Presidentiltä armahdusta 10-vuoden jälkeen.
Muranen on anonut, mutta Halonen ei myöntänyt armahdusta.
Tuskimpa murasella on mitkään jalkajouset mielessä.
Eikös Murasen vanhemmat muuttaneet pois siitä talosta tuntemattomaan paikkaan, silloin kun tuo tapaus sattui. - on elinkautinen
hei! kirjoitti:
Korjatkaa ketkä tietää...Eikä 15 tai 18v. vaan elinkautinen. Armahdusta voi anoa, mut eriasia armahtaako pressa, toivottavasti ei armahda.
- juuuuuuuuuuups
15-vuotta kirjoitti:
Mutta voi anoa Presidentiltä armahdusta 10-vuoden jälkeen.
Muranen on anonut, mutta Halonen ei myöntänyt armahdusta.
Tuskimpa murasella on mitkään jalkajouset mielessä.
Eikös Murasen vanhemmat muuttaneet pois siitä talosta tuntemattomaan paikkaan, silloin kun tuo tapaus sattui.ainakin hän oli perjantaina Jaakossa... liekö sitten lomilla
- .....
on elinkautinen kirjoitti:
Eikä 15 tai 18v. vaan elinkautinen. Armahdusta voi anoa, mut eriasia armahtaako pressa, toivottavasti ei armahda.
itse olen jo kauan sitten kuullut että olisi vapaalla jalalla. Vaihatanut jopa nimen menneisyyden takia.
- BBB
on elinkautinen kirjoitti:
Eikä 15 tai 18v. vaan elinkautinen. Armahdusta voi anoa, mut eriasia armahtaako pressa, toivottavasti ei armahda.
Keskimääräisiä rangaistuksia
Murha – elinkautinen vankeus (käytännössä enintään 12 vuotta)
Tappo – 8–10 vuotta
Pahoinpitely – 34 päiväsakkoa
Ryöstö – 6–10 kk
Veropetos – 53 päiväsakkoa, 6–10 kk ehdollista vankeutta
Rattijuopumus – 41 päiväsakkoa
TUOLTA VOI LUKEA : http://fi.wikipedia.org/wiki/Rikos - kuullut
..... kirjoitti:
itse olen jo kauan sitten kuullut että olisi vapaalla jalalla. Vaihatanut jopa nimen menneisyyden takia.
Niin kuulin minäkin aikoja sitten et niin ois, asuisi muka jossain Kouvolan lähellä(Kuusankoskella?) jonkun miehen kanssa ym... mutta ei vaan ole totta!
- kyllä jooo
kuullut kirjoitti:
Niin kuulin minäkin aikoja sitten et niin ois, asuisi muka jossain Kouvolan lähellä(Kuusankoskella?) jonkun miehen kanssa ym... mutta ei vaan ole totta!
Kyllä se kai vapaana on kun on nähty haminassa jack upissa vähä aikaa sitten..............ja karhulassa
- taitaa....
BBB kirjoitti:
Keskimääräisiä rangaistuksia
Murha – elinkautinen vankeus (käytännössä enintään 12 vuotta)
Tappo – 8–10 vuotta
Pahoinpitely – 34 päiväsakkoa
Ryöstö – 6–10 kk
Veropetos – 53 päiväsakkoa, 6–10 kk ehdollista vankeutta
Rattijuopumus – 41 päiväsakkoa
TUOLTA VOI LUKEA : http://fi.wikipedia.org/wiki/Rikosolla sitten lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia?? Mitähän nää tähän kuului.... elinkautinen on elinkautinen eikä vanhene, jymmäritkö? Presidentti voi armahtaa elinkautisvangin, mut mun tietääkseni Presidentti Halonen ei ole armahtanut ketään. Toivottavasti ei armahdakkaan koska jos saa elinkautisen niin silloin on tehnyt todella pahanteon ja istukoon kivensisässä kokoelämänsä.
- XxXxX
taitaa.... kirjoitti:
olla sitten lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia?? Mitähän nää tähän kuului.... elinkautinen on elinkautinen eikä vanhene, jymmäritkö? Presidentti voi armahtaa elinkautisvangin, mut mun tietääkseni Presidentti Halonen ei ole armahtanut ketään. Toivottavasti ei armahdakkaan koska jos saa elinkautisen niin silloin on tehnyt todella pahanteon ja istukoon kivensisässä kokoelämänsä.
Kyllähän tää tapaus on vuosi tai kaksi sitten vapautunut, mutta ei hän enää kotkassa/ karhulassa asustele.. mut 50km :n säteellä sieltä kuitenkin.
- skorppari82
Muranen on vapautunut syyskuussa 2014.
- murha-muranen
Ja pian taas jalkajousi vinkuu ja rynkky laulaa :D
- Anonyymi
murha-muranen kirjoitti:
Ja pian taas jalkajousi vinkuu ja rynkky laulaa :D
Mites meni niin niinkuin omasta mielestä
- Anonyymi
Näin on
- KennethM
Minulla on murhamies kolleegana. Ei siinä sen kummenpaa, ihan tavallinen kaveri. Itse asiassa erittäin arvostettu asiantuntija omalla toimialallaan. Mukavat jutut ja hyvä huumori. On vain joutunut menneisyydessä tilanteeseen, että tappoi ihmisen. Näin voi käydä kenelle tahansa.
- orgorg
Ei voi. Täytyy olla oikeasti hullu impulsiivinen psykopaatti, että tappamaan siviilissä pystyy. Sota on eri asia. Sodassa tappaminen on organisoitua, suunniteltua ja tarkasti johdettua.
- hdghdgfhdh
orgorg kirjoitti:
Ei voi. Täytyy olla oikeasti hullu impulsiivinen psykopaatti, että tappamaan siviilissä pystyy. Sota on eri asia. Sodassa tappaminen on organisoitua, suunniteltua ja tarkasti johdettua.
Ei toisen tappaminen ole mikään erityisen kummallinen temppu. Eikä siihen tarvita mitään psykopaattia. Eräässä alan tutkimuksessa kävi ilmi, että jokaisella on tietty raja, jolloin "naksahtaa". Toisaalta ihminen voi kuolla arvaamattoman helposti.
Impulsiivisuus ei tarkoita psykopaattisuutta.
- Kahavittelija
Itseä karmi rankasti, kun noin 2 vuotta sitten istuin kahvila paussissa kahvilla ja lehteä lukien. Katselinkin, että tutun näköinen mies kävelee sisään ja istahtaa viereiseen pöytään. Siinäpä sitten tajusinkin, että kuka hän oli. Kahvit huivii ja menoks!
- kunnonmiesmika
Turhaa pelkoa.
- Wilhelmtellpyssy
Panssari laiva ilmarinen otettiin palvelukseen myös 3x oton nimipäivänä.. niinkuin muranenkin kotkassa aseen sai..
Estoonia upposi lähes ilmarisen viereen..
Utössä myös väinö punasten hautakivi..
Sekä pansarilaiva sampon akseli merimerkkinä.. - eikaiktajuu
Muranen on ihan ok. kaveri. Joku paviaani vertasi keskustelussa Jammu Siltavuoreen häntä. Täytyy kyllä olla kusta päässä kuka niin vertaa.
Sit jotkuu puhuu että pressa ja pressa armahtaa. Kyllä sen armahtamisen suorittaa Helsingin hovioikeus pääasiallisesti.
Onhan se oikeus vielä pressallakin muistaakseni, mutta hovi sen pääasias päättää.
Muranen jos kuka on ansainnut vapautensa. Jos joku muuta väittää, niin saa aluksi kokeilla olla vaikka kerrostalo yksiössä vuoden putkeen, eikä asiaa mihinkää. Se vielä helppoa verrattuna vankilaan.- 1.klonkku
Hei! Mika Muranen osallistui keskusteluun!
- Rk-62
On juu.
- 542652dfg5
Jos ottaa toisen hengen niin menettää samalla omansa on mun mielipide. Kuolemantuomiot pitäs saada voimaan.
- love-iohkuu
Muranan on siis niin ihqu!
- MikaMikaMikaMikaMika
Pitäisi ukko päästää rautatientorille. Olisikohan maineensa veroinen
- Estoonia94
Turun vaakuna.. käyttöön otto päivä.. pansarilaiva ilmarisen miinaan ajo.. murasen aseen otto 3x oton nimipäivä.. pansarilaiva ilmarisen käyttöön otto..
- Anonyymi
Lienee joutunut naapuriensa silmätikuksi joskus aikoinaan . Kuten joillakin ihmisillä ON TAPANA OTTAA JA PITÄÄ JOTAKIN / JOITAKIN ihmisiä SILMÄTIKKUNAAN!!!!!! Joskus seuraukset voivat olla arvaamattomat ja ankarat. Sellainen voi olla ihmisluonto . . . . . . . . . .
- Anonyymi
Aittakorvessa asun ja rauhallista elämää vietän. Älkää vittuilko niin kaikki on lepposasti.
-Mika- - Anonyymi
Muistathan sitten itse hypätä pää edellä kaivoon, kun omassa perheessäsi tapahtuu jotain todella ikävää. Itse lupaan tulla laittamaan kaivon kannen kiinni, ettet enää ikinä tule tänne sivuille päätäsi aukomaan.
- Anonyymi
Tossahan se asuu mun naapurissa.
- Anonyymi
Oksettaa nuo ukrainalaiset paskasakit mitä pyörii nyt kotkassa, ei paljon työt maistu. Kalja ja huumeet näyttää sen sijaan toimivan, kiitos taas tästä sanna ja muut.......,,..--
- Anonyymi
Lienet persu.
- Anonyymi
Taasko demokraatit imuroi pakolaisia.
- Anonyymi
Kotkassa näytti kävelevän mussutti valmisvoileipää kadulla
- Anonyymi
Aittakorvessa kuulemma jousipyssyn nuolet taas sinkoilleet.
- Anonyymi
Mika lienee nyt insinööri ja päällikköhommissa it alalla
- Anonyymi
Minusta Muranen oli 2022 jossain Huutokauppakeisarin tv-jaksossa, vilahti kuvassa ekä 5 -10 sekuntia. Ainakin oli samannäköinen heppu kuin 1990-luvulla kuvissa, näinpä joskus myös kahvila Bulevardissa Kotkassa 1990 luvun alussa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713