Tehtäiskö paljastuksia? Millaisia ihonhoito vinkkejä meillä kuusikymppisillä on? Onko tehonneet, voitko suositella? Käytättekö paljon rahaa kauneudenhoitotuotteisiin?
Itse olen aina ollut laiska noissa asioissa, olen luottanut terveisiin elämäntapoihin ja ulkoilun voimaan. Nyt on kuitenkin peili paljastanut sen tosiasian, että on sitä joskus oltu nätimpikin.
Jotta pitäiskö joku kallis purnukka ostaa tuonne kylppärin kaappiin ja jopa siitä sipaista välillä.
Olin viikonloppuna kyläreissulla ja kovasti ihmettelin siellä näkemääni purkkien paljoutta. Siinä se tuli minulle "herätys", että josko minunkin...
Ryppyjen ehkäisy..
14
1188
Vastaukset
- KristaTee
rypyt ei tee kipeätä. Jokaiselle niitä tulee, kenelle enemmän, kenelle vähemmän. Ei niitä voi kokonaan ehkäistä. Kalliit tuotteet on ihania, mutta ei ne sen paremmin auta, oli sitten miten kalliita tahansa. Tuntee vain itsensä jotenkin glamour-tytöksi ja luulee olevansa nuoremman näköinen.Ja se on hyvä se. Jos tuntee itsensä kauniiksi, niin on kaunis.
Tavallisia marketin tuotteita käytän. Puhdistan kasvoni joka ilta ja laitan voidetta. Aamulla sama juttu. Ei ryppyjä ole muita kuin ne pakolliset, mutta se on geeneissä. Meidän suku ei järin ryppyistä ole. Ainakaan naamavärkki ei ole. - editamanda
Ryppyjen ehkäisy tässä iässä on myöhäistä , kyllä se aikaisemmin pitää aloittaa. Ryppyjä tulee joka tapauksessa, tekee mitä tekee. Ohut iho (punatukkaiset) rypistyy valitettavasti enemmän.
Geeneistä se on kiinni. Meidän suvussa ei ole kaljuja ja me harmaannumme vasta 80-kymmenen korvilla, sama pätee niin äidin kuin isän sukuihin.
Terveelliset elämäntavat ja tupakoimattomuus kirkastavat ihoa. Olen myös huomannut, että viikon kunnon flunssa jo vaikuttaa ulkonäköön tässä iässä. Naama on viikkoja kuin rusina.
Hoidan kasvoni marketin ikääntyville suunnatulla yö / päivävoiteella. Sitä laitan naamaan puhdistuksen jälkeen aamuin illoin. Vartalovoiteena käytän erään halpahallin myymää tuotetta, ostan ison tölkin alle viidellä eurolla, kestää pari kuukautta ja antaa ylellisen olon.
Mikä on kauneudenhoitotuote? Rasvoihin menee vajaa 20€ / kk. Lisäksi ostan jalkavoidetta, käsivoidetta, deodoranttia, shampoota, hoitoainetta, muotovaahtoa, suihkusaippuaa ja hammastahnaa, suuvettä, kaikki edullisemman tarjouksen mukaan. Kirjanpidosta tarkistin, olen käyttänyt tämän vuoden aikana tähän tuoteryhmään noin kympin per kk.
Toki jos on varaa, kannattaa käydä kasvohoidossa ja käyttää merkkituotteita, en tiedä auttavatko sen enempää, mutta olo on mahtava. Kilo vuodessa pitää rypyt loitolla. :))
Jos nimittäin se rypyttömyys on itseisarvo, mutta saattaisi käydä sitten niin, että minkä naamassa voittaa, sen vartalossa menettää. :)- KT3
Vakavaa huolestumista voisi aiheuttaa ryppy rakkaudessa.
Muutoin niitä on yksi, jonka päällä istun.
Naururyppyjä ja pilkettä silmäkulmiin!- sitä....
ei voi hyväksyä itseänsä sellaisena kun on, minulla on ryppyjä ja ikää kuusi nolla ja ei haittaa elämää mitenkään ja viimeinen käyttöpäivä ei ole vielä tullut joten elä ryppyjen kanssa. Ajattele millaista olisi jos näyttäisi kolmekymppiseltä tässä iässä.
- 1943
sitä.... kirjoitti:
ei voi hyväksyä itseänsä sellaisena kun on, minulla on ryppyjä ja ikää kuusi nolla ja ei haittaa elämää mitenkään ja viimeinen käyttöpäivä ei ole vielä tullut joten elä ryppyjen kanssa. Ajattele millaista olisi jos näyttäisi kolmekymppiseltä tässä iässä.
koko ikäni eli käytän meikkiä hyvin säästeliäästi. Monet perusvoiteetkin saavat silmät vuotamaan vettä. Muutama vuosi sitten jätin nekin pois ja pesen kasvoni vedellä aamuisin. Jalat kuivuvat ja voitelen ne käytyäni saunassa tai suihkussa. Joskus käytän kynsilakkaa. Eniten käytän muotovaahtoa ja hiuslakkaa, niitäkin melko vähän. Yritän pitää kroppani ja hampaani hyvässä kunnossa. Tällaisena olen kelvannut elämäni tärkeille miehille.
- kelvannut
1943 kirjoitti:
koko ikäni eli käytän meikkiä hyvin säästeliäästi. Monet perusvoiteetkin saavat silmät vuotamaan vettä. Muutama vuosi sitten jätin nekin pois ja pesen kasvoni vedellä aamuisin. Jalat kuivuvat ja voitelen ne käytyäni saunassa tai suihkussa. Joskus käytän kynsilakkaa. Eniten käytän muotovaahtoa ja hiuslakkaa, niitäkin melko vähän. Yritän pitää kroppani ja hampaani hyvässä kunnossa. Tällaisena olen kelvannut elämäni tärkeille miehille.
itselleni.Kaikkine ryppyineni.
kelvannut kirjoitti:
itselleni.Kaikkine ryppyineni.
Minustakin on tärkeintä kelvata itselleen, jos muillekin, niin sitä parempi. :)
yli kuuskymppisenä? Huh huh, miltähän sekin näyttäisi?
Ei tuotteitten hinnalla ole paljoakaan tekemistä niitten laadun suhteen.
Johan testitkin osoittavat, että juuri näitten mielettömän kalliitten talojen tuotteet eivät pärjää kilpailussa.
Omalla kohdallani voin todeta että joitakin vakipurnukoita kyllä löytyy kylppäristä.
Ihon puhdistus on mielestäni kaiken a ja o.
Sen jälkeen tarvitaankin vai hyvä päivä- ja yövoide.
Vartalolle hyvä kosteuttava voide sekä lomaillessa riittävän hyvä aurinkosuoja.
Muuten hyvä kunto ja liikunta pitävät kyllä lopusta huolen!
Hiustenhoito on tietysti luku sinänsä, joten ei siitä tällä kertaa enempää.- A mother
Minustakin tuntuu, että ryppyjen ehkäisyyn lisäkilo vuodessa olisi paras ja ainoa keino!
Olen itse aika hoikka urheilijatyyppi, ja minusta tuntuu, että ryppyjä riittää. Olisiko se valintakysymys, kaunis hoikka vartalo tai vähemmän kasvoryppyjä? Moneen kertaan olen muuten kuullut kehuttavan ihan Nivean tavallisia perusvoiteita!!
Mitä noista rypyistä, kunhan eivät siirry rakkauteen!!! Nauttikaa elämästänne niin kauan kun pystytte, viis niistä rypyistä!!!voiteet ovat olleet, ainakin Saksassa,
testien parhaimmistoa.
En vain uskaltanut laittaa nimeä edelliseen
viestiini, kun ei kuulemma saisi mainostaakaan.
Meikäläisen ikäisen kyllä on syytä valita sarja
joka on sovellettu "aikuiselle" iholle.
Tuohon toiseen mietelmääsi, hoikka vai rypytön,
sanoisin että mieluummin pari ryppyä enemmän
ja vähemmän painoa, jo terveydenkin kannalta.- Aamutuima
että parasta ihon hoitoa on nukkua hyvin ja paljon. Levänneenä ei rypytkään näytä niin pahalta. Tietysti vanha iho kaipaa kosteusvoiteitakin, joten tuleehan niitäkin käytettyä.
- A mother
Aamutuima kirjoitti:
että parasta ihon hoitoa on nukkua hyvin ja paljon. Levänneenä ei rypytkään näytä niin pahalta. Tietysti vanha iho kaipaa kosteusvoiteitakin, joten tuleehan niitäkin käytettyä.
Olen samaa mieltä, jos nukkuminen onnistuu! Mulla joskus tosi vaikeata saada unen päästä kiinni. Muutenkin herään monta kertaa yöllä, vaikkei nuori koirulimme enää herätäkään minua. Kyllä minäkin valitsen ryppyvaihtoehdon! Voin paljon paremmin hoikkana. Jos joskus tulee parikin kiloa tilapäisesti lisää, niin heti huomaan sen voinnistani. Onneksi paino on pysynyt liikunnan avulla (kiitos osaksi koiruleillemme!)
Hyvää päivän jatkoa! Nyt kaikki aurinkoon kävelylenkillä, yksin tai koiran seurassa!
- H2Omies(nais)
Tuli paljon hyviä vinkkejä. Ihan paras ja mieluisin tietysti tuo, että pari kiloa lisää, niin siinä oikenee pikku rypytkin.
Onhan se niin, että geenit paljon säätelee ulkonäköasioita, mutta eihän sitä toimita ihan laakereillaan levätä, jos edes pikkuisen jokin konsti auttaa.
Terveellinen ruoka, liikunta, ulkoilu, riittävä lepo ja ihon suojaus auringolta hyviä ohjeita.
Noita N:llä alkavia tuotteita aion kokeilla.
Kiitos vinkeistä. Kauniina eteenpäin. Ja se on totta, että naururypyt ei rumenna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4626574Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1863907Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751315- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771089- 451028