Elikkäs televisioon pitäisi saada kiinni, mutta LG:n mokomassa erillistä kuulokepaikkaa ei ole. Mahtaisikohan tuollainen 2xrca uros/3,5mm naaras auttaa ja siirtyisikö ääni television kaiuttimista silloin sinne liitettyyn sovittimeen?
Olisin kiitollinen avusta?
LG:n tv:ssä ei ole kuulokeliitäntää?
3
4435
Vastaukset
Tuo on kai linjatason lähtö. Se ei välttämättä riitä kuulokkeille, lisäksi äänen voimakkuutta ei välttämättä voi säätää. Ääni ei tietenkään mitenkään mystisesti siirry pois kaiuttimista vaan volyymi pitää panna alas.
Noi siis on ulostuloja, eikä sisääntuloja?- EL-Miäs
Minulla ainakin on LG televisiossa 3.5mm kuulokeliitäntä etupanelissa.LG:n tyyppi on RB-32cz10rx
- etsipä etupaneelista
Painelepa etupaneelin muovit läpi. Eiköhän joku lätyskä avaudu ja paljasta altaan kuulokeliitännän.
Jos siinä on tosiaan RCA-lähdöt, on kyseessä linjalähtö jonka tasoa ei todennäköisesti voi säätää. Niihin RCA lähtöihin voi kyllä kytkeä erillisen kuulokevahvistimen jonka kautta saa paljon laadukkaamman äänen kuin töllön omasta 3,5mm töpselistä.
Jotkin langattomat kuulokkeetkin saattavat kelpuuttaa sisäänmenoksi linjalähdön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850