Kyynelkanavan ahtauma

Nimetön

Voiko joku auttaa? Mulla todettiin reilu viikko sitte kyynelkanavan ahtauma, ja sain siihen oftan akvakoltippoja mut vuoto ei loppunut. Tänään kävin silmäpolilla ja yrittivät aukaista kyyneltien, ei onnistunut. Nyt silmä särkee aivan tuhottomasti. Mikä avuksi? En saa syödä vahvoja särkylääkkeitä koska olen raskaana...Kiitos jo etukäteen jos joku voisi auttaa...

4

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "rassaaminen"...

...ei auta niin sitten on rakennettava uusi kanava. Tehdään paikallispuudutuksessa nenän kautta.

Jouduin itse asian eteen kun kolme kertaa rassattiin kyyneltiehyettä, eikä auttanut. silloin lääkäri silmäpolilla kertoi tuosta leikkauksesta.

Silmäpolilla kuitenkin minun tapauksessani möhlittiin. Kyse ei ollutkaan kyyneltiehyeen ahtaumasta vaan siellä on kysta.

Nykyään on aina toinen nenänvierusta turvoksissa koska kyynelneste pakkaa sinne. Johtuu lääkärin mukaan rassaamisesta koska se tuhoaa silmän ympärillä olevia pienen pieniä imusolmukkeita. Kyynelneste sitten pakkautuu nenän varteen poskeen.

Jos alkaa vielä oireilemaan ei missään nimessä enää rassata vaan leikataan kysta pois.

Soittaisin sinuna heti silmäpolille uudelleen. Kyllähän raskaana olevaa pitäisi pystyä auttamaan.

Silmä muurautui umpeen ja poskipää oli kuin potkupallo kirjaimellisesti. Särky silmän takana julmettu. Siihen auttoi 4 antibioottikuuria peräjälkeen.

• kakka silmä

Tosi vähän löytyy kokemuksia tästä asiasta netissä...
      Mulla myös yli vuoden putkeen ja yli 6 vuotta yhteensä kestäny sama oireilu kuin tämän keskustelun aloittajalla.
      Odotan vuoroani kanavan uudelleenrakennukseen.

• 18 18

Uusi kanava ei välttämätön. Kanavaan voidaan panna lanka joka pitää kanavan avoinna ja jota pitkin neste kulkee. Lankaa pitää pitää n puoli vuotta, esimerkiksi.

• PL

Oletko kokeillut Klarin Perfekt. Tämä on luontaistuote joka ainakin auttoi ystäväni jolla oli samat ongelmat. Pyknogenooli sisältävä Klarin Perfekt lisää verenkiertoa silmässä ja edesauttaa ahtaumat. Ongelmat loppui kokonaan Klarin Perfektillä.

Tuote saa ostaa ainakin täällä:
      www.clarinella.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe