Voiko joku auttaa? Mulla todettiin reilu viikko sitte kyynelkanavan ahtauma, ja sain siihen oftan akvakoltippoja mut vuoto ei loppunut. Tänään kävin silmäpolilla ja yrittivät aukaista kyyneltien, ei onnistunut. Nyt silmä särkee aivan tuhottomasti. Mikä avuksi? En saa syödä vahvoja särkylääkkeitä koska olen raskaana...Kiitos jo etukäteen jos joku voisi auttaa...
Kyynelkanavan ahtauma
4
1314
Vastaukset
- "rassaaminen"...
...ei auta niin sitten on rakennettava uusi kanava. Tehdään paikallispuudutuksessa nenän kautta.
Jouduin itse asian eteen kun kolme kertaa rassattiin kyyneltiehyettä, eikä auttanut. silloin lääkäri silmäpolilla kertoi tuosta leikkauksesta.
Silmäpolilla kuitenkin minun tapauksessani möhlittiin. Kyse ei ollutkaan kyyneltiehyeen ahtaumasta vaan siellä on kysta.
Nykyään on aina toinen nenänvierusta turvoksissa koska kyynelneste pakkaa sinne. Johtuu lääkärin mukaan rassaamisesta koska se tuhoaa silmän ympärillä olevia pienen pieniä imusolmukkeita. Kyynelneste sitten pakkautuu nenän varteen poskeen.
Jos alkaa vielä oireilemaan ei missään nimessä enää rassata vaan leikataan kysta pois.
Soittaisin sinuna heti silmäpolille uudelleen. Kyllähän raskaana olevaa pitäisi pystyä auttamaan.
Silmä muurautui umpeen ja poskipää oli kuin potkupallo kirjaimellisesti. Särky silmän takana julmettu. Siihen auttoi 4 antibioottikuuria peräjälkeen. - kakka silmä
Tosi vähän löytyy kokemuksia tästä asiasta netissä...
Mulla myös yli vuoden putkeen ja yli 6 vuotta yhteensä kestäny sama oireilu kuin tämän keskustelun aloittajalla.
Odotan vuoroani kanavan uudelleenrakennukseen.- 18 18
Uusi kanava ei välttämätön. Kanavaan voidaan panna lanka joka pitää kanavan avoinna ja jota pitkin neste kulkee. Lankaa pitää pitää n puoli vuotta, esimerkiksi.
- PL
Oletko kokeillut Klarin Perfekt. Tämä on luontaistuote joka ainakin auttoi ystäväni jolla oli samat ongelmat. Pyknogenooli sisältävä Klarin Perfekt lisää verenkiertoa silmässä ja edesauttaa ahtaumat. Ongelmat loppui kokonaan Klarin Perfektillä.
Tuote saa ostaa ainakin täällä:
www.clarinella.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058