MONTIEN BANGKOK HOTELLI

silmälasit ja vaatteet

Onko kyseisestä hotellista kellään kokemuksia?
Eli kiinnostaisi , sijainti kaupungin ostos paikkoihin nähden, hotellin hintataso palveluiden ja ruoan suhteen
Niin ja uima-allas alue onkohan käyttökelpoinen paikka

17

5487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotan vastaus

      Hei!

      Haluan esnin kysyä! Onko kysmys Montien River side Hotelli?

      Olen ollut itse sielä, voin kyllä siihin vastata jos on?

      • keskustassa

        Eipä taida olla sama, vaan tällainen osoite
        Hotel Address Montien Bangkok
        54 Surawongse Road, Bangkok 10500, Thailand.


      • Gumman
        keskustassa kirjoitti:

        Eipä taida olla sama, vaan tällainen osoite
        Hotel Address Montien Bangkok
        54 Surawongse Road, Bangkok 10500, Thailand.

        Olimme viime vuonna viikon Montien City -hotellissa ja olemme menossa nyt marraskuussa uudelleen sinne. Hotelli oli tasokas ja loistavalla paikalla, Patpongin yömarkkinat ja ostospaikkoja aivan vieressä, Sky train -asemalle lyhyt matka, samoin metroon, jota emme tosin käyttäneet. Huone oli normaali hyvä hotellihuone, kylpytakkeineen. Uima-allasalue aika pieni, mutta mukava. Ei siellä ainakaan silloin ruuhkaa ollut. Aamiainen oli varmasti runsain, mitä missään olen koskaan nähnyt. Muita ravintolapalveluja emme käyttäneet. Suosittelen!


      • pingpong
        Gumman kirjoitti:

        Olimme viime vuonna viikon Montien City -hotellissa ja olemme menossa nyt marraskuussa uudelleen sinne. Hotelli oli tasokas ja loistavalla paikalla, Patpongin yömarkkinat ja ostospaikkoja aivan vieressä, Sky train -asemalle lyhyt matka, samoin metroon, jota emme tosin käyttäneet. Huone oli normaali hyvä hotellihuone, kylpytakkeineen. Uima-allasalue aika pieni, mutta mukava. Ei siellä ainakaan silloin ruuhkaa ollut. Aamiainen oli varmasti runsain, mitä missään olen koskaan nähnyt. Muita ravintolapalveluja emme käyttäneet. Suosittelen!

        Heh aika miellyttävästi mainittu toi Patpongin "yömarkkinat". Kyllä se on ihan huorakatu jossa myydään myös t-paitoja. Montien hotellissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei jaksaisi joka ilta kävellä skytrainille kuunnellen pingpongshow, chopsticksshow, cucumbershow tarjouksia... Ei ole väliä oletko pulison, äidin tai anopin kanssa, rauhaan ei jätetä. Jäi kyllä vaivaamaan mitä ne niillä syömäpuikoilla tekee;)


      • sohvi5
        pingpong kirjoitti:

        Heh aika miellyttävästi mainittu toi Patpongin "yömarkkinat". Kyllä se on ihan huorakatu jossa myydään myös t-paitoja. Montien hotellissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei jaksaisi joka ilta kävellä skytrainille kuunnellen pingpongshow, chopsticksshow, cucumbershow tarjouksia... Ei ole väliä oletko pulison, äidin tai anopin kanssa, rauhaan ei jätetä. Jäi kyllä vaivaamaan mitä ne niillä syömäpuikoilla tekee;)

        HOTELLI on vilkkaalla kadulla jossa illalla todella
        paljon ihmisiä.
        iltatorilla saa kävellä aivan rauhassa, mutta jos
        olet utelias voithan vilkuilla tyttöjä kapakan
        ovesta mutta ei siellä väkisin sisään viedä.
        metrosta voisi joku kertoa missä se on olen käynyt
        bangokissa muutaman kerran mutta ei löydy.
        sky train juna hyvä liikkua, ja nopea ja halpa
        matka0.50bahtia,


      • eeljefoe
        sohvi5 kirjoitti:

        HOTELLI on vilkkaalla kadulla jossa illalla todella
        paljon ihmisiä.
        iltatorilla saa kävellä aivan rauhassa, mutta jos
        olet utelias voithan vilkuilla tyttöjä kapakan
        ovesta mutta ei siellä väkisin sisään viedä.
        metrosta voisi joku kertoa missä se on olen käynyt
        bangokissa muutaman kerran mutta ei löydy.
        sky train juna hyvä liikkua, ja nopea ja halpa
        matka0.50bahtia,

        Itse olen nainen ja olen sekä äitini kanssa ja naispuolisen kaverini kanssa saanut useita häkellyttäväiä tarjouksia kävellessäni patpongia pitkin. Ei todellakaan saatu kävellä rauhassa. Kerran olen Montienissä ollut enkä toista kertaa mene. Tämä taas on tietenkin makukysymys. Niinkuin jo edellä sanoin itse hotellissa ei kyllä ollut moittimista.

        Tossa kartta metron ja skytrainin yhteysasemista:
        http://www.thaiwaysmagazine.com/bangkok_map/bangkok_skytrain_metro_map.html

        eli Silomin, sukhumvitin ja Mochitin skytrainasemilta pääsee metroon. Metropoletin ostaminen on tosi helppoa automaateista.


      • kipeät polvet
        eeljefoe kirjoitti:

        Itse olen nainen ja olen sekä äitini kanssa ja naispuolisen kaverini kanssa saanut useita häkellyttäväiä tarjouksia kävellessäni patpongia pitkin. Ei todellakaan saatu kävellä rauhassa. Kerran olen Montienissä ollut enkä toista kertaa mene. Tämä taas on tietenkin makukysymys. Niinkuin jo edellä sanoin itse hotellissa ei kyllä ollut moittimista.

        Tossa kartta metron ja skytrainin yhteysasemista:
        http://www.thaiwaysmagazine.com/bangkok_map/bangkok_skytrain_metro_map.html

        eli Silomin, sukhumvitin ja Mochitin skytrainasemilta pääsee metroon. Metropoletin ostaminen on tosi helppoa automaateista.

        Asiallista tietoa tämän ketjun kirjoituksissa, kiitos niistä.
        Entä osaatteko sanoa pystyykö tällainen "huono jalkainen" kuitenkin omin avuin liikkuva käyttämään skytrainia ja metroa, vai ovatko vain nuorten ja täysin tervejalkaisten menopelejä ?


      • Erkki/hki
        kipeät polvet kirjoitti:

        Asiallista tietoa tämän ketjun kirjoituksissa, kiitos niistä.
        Entä osaatteko sanoa pystyykö tällainen "huono jalkainen" kuitenkin omin avuin liikkuva käyttämään skytrainia ja metroa, vai ovatko vain nuorten ja täysin tervejalkaisten menopelejä ?

        Skytrain on kätevä kulkuväline, viileä ja pois ruuhkista. Skytrainin max. hinta 40bht/nokka. Muista kuitenkin että taksilla liikkuminen on tosi halpaa.Harvoin yli 100bht kyyti. Taksi kannattaa ottaa lennosta ja vaatia laittamaan mittarin päälle. Useimmat laittavatkin automaattisesti(lähtöhinta 35bht), jos alkavat neuvottelemaan hinnasta niin ei kannatata mennä koska silloin tulee helposti maksettua kaksin-kolminkertainen hinta.Jos on huonot jalat ei kannata turhaan väsyttää itseään.


      • Nimetön
        sohvi5 kirjoitti:

        HOTELLI on vilkkaalla kadulla jossa illalla todella
        paljon ihmisiä.
        iltatorilla saa kävellä aivan rauhassa, mutta jos
        olet utelias voithan vilkuilla tyttöjä kapakan
        ovesta mutta ei siellä väkisin sisään viedä.
        metrosta voisi joku kertoa missä se on olen käynyt
        bangokissa muutaman kerran mutta ei löydy.
        sky train juna hyvä liikkua, ja nopea ja halpa
        matka0.50bahtia,

        Montienin aamiaishuoneesta näkyy iso katu, vasemmalla 300 m siitä menee portaat maan alle eli lähimpään metroasemaan. En ole käynyt, mutta nähnyt siäänkäynnin ja se on merkitty karttaankin. t. nimimerkki Gumman


      • 2006
        Nimetön kirjoitti:

        Montienin aamiaishuoneesta näkyy iso katu, vasemmalla 300 m siitä menee portaat maan alle eli lähimpään metroasemaan. En ole käynyt, mutta nähnyt siäänkäynnin ja se on merkitty karttaankin. t. nimimerkki Gumman

        Allas alue ihan ok mutta aurinko tulee näkyviin n.klo 12:00 ja laskee talojen taakse n.klo 15:00 eli aurinkotunteja ei montaa jää. Parhaat paikat kannattaa käydä varaamassa heti aamiaisen jälkeen.
        Allasalueen yhteydessä myös Thai/öljy/aromaterapia hierontaa.

        Aamiainen ok, parempiakin nähty.

        Sky Trainilla (ilmarata) on paras/nopein liikkua.
        n.5 minsan kävelymatka hotellilta.


      • Kohta sinne
        2006 kirjoitti:

        Allas alue ihan ok mutta aurinko tulee näkyviin n.klo 12:00 ja laskee talojen taakse n.klo 15:00 eli aurinkotunteja ei montaa jää. Parhaat paikat kannattaa käydä varaamassa heti aamiaisen jälkeen.
        Allasalueen yhteydessä myös Thai/öljy/aromaterapia hierontaa.

        Aamiainen ok, parempiakin nähty.

        Sky Trainilla (ilmarata) on paras/nopein liikkua.
        n.5 minsan kävelymatka hotellilta.

        Kuka ihmeessä viitsii varata kaupunkihotellissa aurinkotuoleja löhötäkseen joskus 12-15 välillä hotellilla?

        Muistaako joku, miten aikaisin Montienissa pääsee aamiaiselle? Ja onko se allas jo aamusta auki, jos haluaa mennä aamu-uinnille?


      • lalalalla

        Mites tämä Montien Riverside, onko siitä kokemuksia? Itse menossa ko.hotelliin kolmen viikon päästä..


      • liuswang
        lalalalla kirjoitti:

        Mites tämä Montien Riverside, onko siitä kokemuksia? Itse menossa ko.hotelliin kolmen viikon päästä..

        Hotelli on ehkä noin 5 km päässä keskustan
        Montien hotellista,aivan joen rannalla.
        Ihan tasokas hotelli,hieman kuluneet huoneet.
        Palvelu hyvää,aamiainen runsas,hyvä sekin.
        Elävää musiikkia iltaisin baarissa.Kaunis puutarha.
        Pienehkö uima-allas ,siisti ,myös sauna.
        Ei moittimista.Paitsi sijainti oli kyllä hieman
        huono,lähistöllä ei juuri mitään,joku pieni
        kauppa.Pikkubussi kyllä kyyditsi keskustaan aina
        tarvittaessa.
        Olimme uutena-vuotena silloin hotellin puutarhassa
        oli hienot bileet,oikein hauskaa.


      • sukisuk
        eeljefoe kirjoitti:

        Itse olen nainen ja olen sekä äitini kanssa ja naispuolisen kaverini kanssa saanut useita häkellyttäväiä tarjouksia kävellessäni patpongia pitkin. Ei todellakaan saatu kävellä rauhassa. Kerran olen Montienissä ollut enkä toista kertaa mene. Tämä taas on tietenkin makukysymys. Niinkuin jo edellä sanoin itse hotellissa ei kyllä ollut moittimista.

        Tossa kartta metron ja skytrainin yhteysasemista:
        http://www.thaiwaysmagazine.com/bangkok_map/bangkok_skytrain_metro_map.html

        eli Silomin, sukhumvitin ja Mochitin skytrainasemilta pääsee metroon. Metropoletin ostaminen on tosi helppoa automaateista.

        NO VOI ETTÄ !!!


    • Minä12345

      Olimme hotellissa keväällä 08. Hotellin sijainti ei ole ihan paras mahdollinen, lähellä on tyttökatuja! Muuten hotelli on siisti ja ihan kiva. Uima-altaalle ei paista aurinko kauan päivällä, klo 13 asti.

      • patpong

        Tne Montien on hyvä ja rauhallinen hotelli, ihan Patpongin kupessa...Silom Plaza, Siam Paragon, MBK yms. jättimaisiä kauppakeskuksia ihan lähellä...Mielestäni vieläkin parempi hintalaatusuhteeltaan (halvempikin) on Rose Hotel ihan Montienin vieressä - mm. Rosen allasalue on viihtyisämpi...


      • Jay1234
        patpong kirjoitti:

        Tne Montien on hyvä ja rauhallinen hotelli, ihan Patpongin kupessa...Silom Plaza, Siam Paragon, MBK yms. jättimaisiä kauppakeskuksia ihan lähellä...Mielestäni vieläkin parempi hintalaatusuhteeltaan (halvempikin) on Rose Hotel ihan Montienin vieressä - mm. Rosen allasalue on viihtyisämpi...

        ei kannata ! olen ollut ja en mene uudestaan! hinta laatu suhde ihan perseellään! ja vieressä on ne patpongin todelliset yömarkkinat...(: vituttaa kun kävelet muijan (thai) kanssa ja koko saatanan ajan joku nykimässä hihasta ja myymässä ping pong showta ja pingpong ,pingpong .... olin viikon siellä ja sen jälkeen soi loput 3 viikkoa maaseudulla päässä toi ping pong show!!
        ei sen puoleen että olin dokaamassa tuk tuk ja taxi kuskien kanssa kadunkulmalla ja vitsillä yritettiin että mitä jos valkoinen jätkä myy ping pong showta ,niin meneekö kaupaksi! ei menny!
        golden buddha tourillekin menin vapaaehtoisesti kun kiinnosti tietää että miten ne huijaa turisteja...ei vittu mikä meininki! sen jälkeen ajelin ilmaiseksi tuk tukilla ja taxilla koko loppuajan ja tuk tuk kuskien pomo kutsu dokaamaan ja tarjos viskit! paikallista kieltä ku osaa ees auttavasti ja puhuu maaseudun murretta niin avautuu ihan uusia ovia....ja pysyy ees joskus kärryillä meiningistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe