Onko kyseisestä hotellista kellään kokemuksia?
Eli kiinnostaisi , sijainti kaupungin ostos paikkoihin nähden, hotellin hintataso palveluiden ja ruoan suhteen
Niin ja uima-allas alue onkohan käyttökelpoinen paikka
MONTIEN BANGKOK HOTELLI
17
5543
Vastaukset
- Odotan vastaus
Hei!
Haluan esnin kysyä! Onko kysmys Montien River side Hotelli?
Olen ollut itse sielä, voin kyllä siihin vastata jos on?- keskustassa
Eipä taida olla sama, vaan tällainen osoite
Hotel Address Montien Bangkok
54 Surawongse Road, Bangkok 10500, Thailand. - Gumman
keskustassa kirjoitti:
Eipä taida olla sama, vaan tällainen osoite
Hotel Address Montien Bangkok
54 Surawongse Road, Bangkok 10500, Thailand.Olimme viime vuonna viikon Montien City -hotellissa ja olemme menossa nyt marraskuussa uudelleen sinne. Hotelli oli tasokas ja loistavalla paikalla, Patpongin yömarkkinat ja ostospaikkoja aivan vieressä, Sky train -asemalle lyhyt matka, samoin metroon, jota emme tosin käyttäneet. Huone oli normaali hyvä hotellihuone, kylpytakkeineen. Uima-allasalue aika pieni, mutta mukava. Ei siellä ainakaan silloin ruuhkaa ollut. Aamiainen oli varmasti runsain, mitä missään olen koskaan nähnyt. Muita ravintolapalveluja emme käyttäneet. Suosittelen!
- pingpong
Gumman kirjoitti:
Olimme viime vuonna viikon Montien City -hotellissa ja olemme menossa nyt marraskuussa uudelleen sinne. Hotelli oli tasokas ja loistavalla paikalla, Patpongin yömarkkinat ja ostospaikkoja aivan vieressä, Sky train -asemalle lyhyt matka, samoin metroon, jota emme tosin käyttäneet. Huone oli normaali hyvä hotellihuone, kylpytakkeineen. Uima-allasalue aika pieni, mutta mukava. Ei siellä ainakaan silloin ruuhkaa ollut. Aamiainen oli varmasti runsain, mitä missään olen koskaan nähnyt. Muita ravintolapalveluja emme käyttäneet. Suosittelen!
Heh aika miellyttävästi mainittu toi Patpongin "yömarkkinat". Kyllä se on ihan huorakatu jossa myydään myös t-paitoja. Montien hotellissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei jaksaisi joka ilta kävellä skytrainille kuunnellen pingpongshow, chopsticksshow, cucumbershow tarjouksia... Ei ole väliä oletko pulison, äidin tai anopin kanssa, rauhaan ei jätetä. Jäi kyllä vaivaamaan mitä ne niillä syömäpuikoilla tekee;)
- sohvi5
pingpong kirjoitti:
Heh aika miellyttävästi mainittu toi Patpongin "yömarkkinat". Kyllä se on ihan huorakatu jossa myydään myös t-paitoja. Montien hotellissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei jaksaisi joka ilta kävellä skytrainille kuunnellen pingpongshow, chopsticksshow, cucumbershow tarjouksia... Ei ole väliä oletko pulison, äidin tai anopin kanssa, rauhaan ei jätetä. Jäi kyllä vaivaamaan mitä ne niillä syömäpuikoilla tekee;)
HOTELLI on vilkkaalla kadulla jossa illalla todella
paljon ihmisiä.
iltatorilla saa kävellä aivan rauhassa, mutta jos
olet utelias voithan vilkuilla tyttöjä kapakan
ovesta mutta ei siellä väkisin sisään viedä.
metrosta voisi joku kertoa missä se on olen käynyt
bangokissa muutaman kerran mutta ei löydy.
sky train juna hyvä liikkua, ja nopea ja halpa
matka0.50bahtia, - eeljefoe
sohvi5 kirjoitti:
paljon ihmisiä.
matka0.50bahtia,Itse olen nainen ja olen sekä äitini kanssa ja naispuolisen kaverini kanssa saanut useita häkellyttäväiä tarjouksia kävellessäni patpongia pitkin. Ei todellakaan saatu kävellä rauhassa. Kerran olen Montienissä ollut enkä toista kertaa mene. Tämä taas on tietenkin makukysymys. Niinkuin jo edellä sanoin itse hotellissa ei kyllä ollut moittimista.
Tossa kartta metron ja skytrainin yhteysasemista:
http://www.thaiwaysmagazine.com/bangkok_map/bangkok_skytrain_metro_map.html
eli Silomin, sukhumvitin ja Mochitin skytrainasemilta pääsee metroon. Metropoletin ostaminen on tosi helppoa automaateista. - kipeät polvet
eeljefoe kirjoitti:
Itse olen nainen ja olen sekä äitini kanssa ja naispuolisen kaverini kanssa saanut useita häkellyttäväiä tarjouksia kävellessäni patpongia pitkin. Ei todellakaan saatu kävellä rauhassa. Kerran olen Montienissä ollut enkä toista kertaa mene. Tämä taas on tietenkin makukysymys. Niinkuin jo edellä sanoin itse hotellissa ei kyllä ollut moittimista.
eli Silomin, sukhumvitin ja Mochitin skytrainasemilta pääsee metroon. Metropoletin ostaminen on tosi helppoa automaateista.Asiallista tietoa tämän ketjun kirjoituksissa, kiitos niistä.
Entä osaatteko sanoa pystyykö tällainen "huono jalkainen" kuitenkin omin avuin liikkuva käyttämään skytrainia ja metroa, vai ovatko vain nuorten ja täysin tervejalkaisten menopelejä ? - Erkki/hki
kipeät polvet kirjoitti:
Asiallista tietoa tämän ketjun kirjoituksissa, kiitos niistä.
Entä osaatteko sanoa pystyykö tällainen "huono jalkainen" kuitenkin omin avuin liikkuva käyttämään skytrainia ja metroa, vai ovatko vain nuorten ja täysin tervejalkaisten menopelejä ?Skytrain on kätevä kulkuväline, viileä ja pois ruuhkista. Skytrainin max. hinta 40bht/nokka. Muista kuitenkin että taksilla liikkuminen on tosi halpaa.Harvoin yli 100bht kyyti. Taksi kannattaa ottaa lennosta ja vaatia laittamaan mittarin päälle. Useimmat laittavatkin automaattisesti(lähtöhinta 35bht), jos alkavat neuvottelemaan hinnasta niin ei kannatata mennä koska silloin tulee helposti maksettua kaksin-kolminkertainen hinta.Jos on huonot jalat ei kannata turhaan väsyttää itseään.
- Nimetön
sohvi5 kirjoitti:
paljon ihmisiä.
matka0.50bahtia,Montienin aamiaishuoneesta näkyy iso katu, vasemmalla 300 m siitä menee portaat maan alle eli lähimpään metroasemaan. En ole käynyt, mutta nähnyt siäänkäynnin ja se on merkitty karttaankin. t. nimimerkki Gumman
- 2006
Nimetön kirjoitti:
Montienin aamiaishuoneesta näkyy iso katu, vasemmalla 300 m siitä menee portaat maan alle eli lähimpään metroasemaan. En ole käynyt, mutta nähnyt siäänkäynnin ja se on merkitty karttaankin. t. nimimerkki Gumman
Allas alue ihan ok mutta aurinko tulee näkyviin n.klo 12:00 ja laskee talojen taakse n.klo 15:00 eli aurinkotunteja ei montaa jää. Parhaat paikat kannattaa käydä varaamassa heti aamiaisen jälkeen.
Allasalueen yhteydessä myös Thai/öljy/aromaterapia hierontaa.
Aamiainen ok, parempiakin nähty.
Sky Trainilla (ilmarata) on paras/nopein liikkua.
n.5 minsan kävelymatka hotellilta. - Kohta sinne
2006 kirjoitti:
Allas alue ihan ok mutta aurinko tulee näkyviin n.klo 12:00 ja laskee talojen taakse n.klo 15:00 eli aurinkotunteja ei montaa jää. Parhaat paikat kannattaa käydä varaamassa heti aamiaisen jälkeen.
Allasalueen yhteydessä myös Thai/öljy/aromaterapia hierontaa.
Aamiainen ok, parempiakin nähty.
Sky Trainilla (ilmarata) on paras/nopein liikkua.
n.5 minsan kävelymatka hotellilta.Kuka ihmeessä viitsii varata kaupunkihotellissa aurinkotuoleja löhötäkseen joskus 12-15 välillä hotellilla?
Muistaako joku, miten aikaisin Montienissa pääsee aamiaiselle? Ja onko se allas jo aamusta auki, jos haluaa mennä aamu-uinnille? - lalalalla
Mites tämä Montien Riverside, onko siitä kokemuksia? Itse menossa ko.hotelliin kolmen viikon päästä..
- liuswang
lalalalla kirjoitti:
Mites tämä Montien Riverside, onko siitä kokemuksia? Itse menossa ko.hotelliin kolmen viikon päästä..
Hotelli on ehkä noin 5 km päässä keskustan
Montien hotellista,aivan joen rannalla.
Ihan tasokas hotelli,hieman kuluneet huoneet.
Palvelu hyvää,aamiainen runsas,hyvä sekin.
Elävää musiikkia iltaisin baarissa.Kaunis puutarha.
Pienehkö uima-allas ,siisti ,myös sauna.
Ei moittimista.Paitsi sijainti oli kyllä hieman
huono,lähistöllä ei juuri mitään,joku pieni
kauppa.Pikkubussi kyllä kyyditsi keskustaan aina
tarvittaessa.
Olimme uutena-vuotena silloin hotellin puutarhassa
oli hienot bileet,oikein hauskaa. - sukisuk
eeljefoe kirjoitti:
Itse olen nainen ja olen sekä äitini kanssa ja naispuolisen kaverini kanssa saanut useita häkellyttäväiä tarjouksia kävellessäni patpongia pitkin. Ei todellakaan saatu kävellä rauhassa. Kerran olen Montienissä ollut enkä toista kertaa mene. Tämä taas on tietenkin makukysymys. Niinkuin jo edellä sanoin itse hotellissa ei kyllä ollut moittimista.
eli Silomin, sukhumvitin ja Mochitin skytrainasemilta pääsee metroon. Metropoletin ostaminen on tosi helppoa automaateista.NO VOI ETTÄ !!!
- Minä12345
Olimme hotellissa keväällä 08. Hotellin sijainti ei ole ihan paras mahdollinen, lähellä on tyttökatuja! Muuten hotelli on siisti ja ihan kiva. Uima-altaalle ei paista aurinko kauan päivällä, klo 13 asti.
- patpong
Tne Montien on hyvä ja rauhallinen hotelli, ihan Patpongin kupessa...Silom Plaza, Siam Paragon, MBK yms. jättimaisiä kauppakeskuksia ihan lähellä...Mielestäni vieläkin parempi hintalaatusuhteeltaan (halvempikin) on Rose Hotel ihan Montienin vieressä - mm. Rosen allasalue on viihtyisämpi...
- Jay1234
patpong kirjoitti:
Tne Montien on hyvä ja rauhallinen hotelli, ihan Patpongin kupessa...Silom Plaza, Siam Paragon, MBK yms. jättimaisiä kauppakeskuksia ihan lähellä...Mielestäni vieläkin parempi hintalaatusuhteeltaan (halvempikin) on Rose Hotel ihan Montienin vieressä - mm. Rosen allasalue on viihtyisämpi...
ei kannata ! olen ollut ja en mene uudestaan! hinta laatu suhde ihan perseellään! ja vieressä on ne patpongin todelliset yömarkkinat...(: vituttaa kun kävelet muijan (thai) kanssa ja koko saatanan ajan joku nykimässä hihasta ja myymässä ping pong showta ja pingpong ,pingpong .... olin viikon siellä ja sen jälkeen soi loput 3 viikkoa maaseudulla päässä toi ping pong show!!
ei sen puoleen että olin dokaamassa tuk tuk ja taxi kuskien kanssa kadunkulmalla ja vitsillä yritettiin että mitä jos valkoinen jätkä myy ping pong showta ,niin meneekö kaupaksi! ei menny!
golden buddha tourillekin menin vapaaehtoisesti kun kiinnosti tietää että miten ne huijaa turisteja...ei vittu mikä meininki! sen jälkeen ajelin ilmaiseksi tuk tukilla ja taxilla koko loppuajan ja tuk tuk kuskien pomo kutsu dokaamaan ja tarjos viskit! paikallista kieltä ku osaa ees auttavasti ja puhuu maaseudun murretta niin avautuu ihan uusia ovia....ja pysyy ees joskus kärryillä meiningistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915