keeway X-RAY SUPERMOTO/X-RAY ENDURO?

Ajaja

olen ajatellu tämmöisä kumpi oisi parempi ja ovatko ylipäätään hyviä nämä keewayt. kannattaako skootteri vai enduro. onko muute nuo rekisteröity kahelle

93

24898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julleus

      Siis kyl nuo keewayt kestää normaalissa käytössä aivan hyvin, kummatkin on rekisteröitävissä kahdelle ja sika helppoja saada kulkemaan ilman että täytyy ostaa osia.

      • Ajaja

        entä muuten oon n. 180cm oitkä nii yltääkö jalat maahan ja paljo menee vakiona. mitkä on ja -


      • julleus
        Ajaja kirjoitti:

        entä muuten oon n. 180cm oitkä nii yltääkö jalat maahan ja paljo menee vakiona. mitkä on ja -

        180cm ylettyy ihan hyvin, 175cm tekee vielä tiukkaa. vakiona sen 45-55 riippuu kuitenkin lain mukaan.

        plussia onvat että helppo virittää, ja sekin että huoltoja tehään monessa paikkaa osien saatavuus on huippuluokkaa.

        Miinuksia: Kiihtyy huonosti vakiona.

        toki jos vaihat välejä ja rattaita niin saat sen kulkemaan laillisia nopeuksia kuitenkin hyvällä kiihtyvyydellä


      • diipii
        Ajaja kirjoitti:

        entä muuten oon n. 180cm oitkä nii yltääkö jalat maahan ja paljo menee vakiona. mitkä on ja -

        Joo mä oon 169cm pitkä ja jalat ylettyy hyvin maaha.. kyseessä on siis keewan x-ray sm


      • ahvis

        kuinka hyvin noi keeway mopot yleensä kiihtyy?


      • 33rO1
        ahvis kirjoitti:

        kuinka hyvin noi keeway mopot yleensä kiihtyy?

        Onko kestävä tuo X-ray supermoto?


      • LOLLlldslerd
        diipii kirjoitti:

        Joo mä oon 169cm pitkä ja jalat ylettyy hyvin maaha.. kyseessä on siis keewan x-ray sm

        Siis sun toinen jalkas ^^


      • AnswerMachine9090
        ahvis kirjoitti:

        kuinka hyvin noi keeway mopot yleensä kiihtyy?

        Ei kovin hyvin vakiona


      • keewy
        33rO1 kirjoitti:

        Onko kestävä tuo X-ray supermoto?

        Ihan yhtä kestävä ku joku derbi jos osaa kayttää


      • 33rO1
        keewy kirjoitti:

        Ihan yhtä kestävä ku joku derbi jos osaa kayttää

        Joo no kysäisin tota niinkun 6kk sitten ja nytten mulla on kevari alla ;DD


      • waykee
        julleus kirjoitti:

        180cm ylettyy ihan hyvin, 175cm tekee vielä tiukkaa. vakiona sen 45-55 riippuu kuitenkin lain mukaan.

        plussia onvat että helppo virittää, ja sekin että huoltoja tehään monessa paikkaa osien saatavuus on huippuluokkaa.

        Miinuksia: Kiihtyy huonosti vakiona.

        toki jos vaihat välejä ja rattaita niin saat sen kulkemaan laillisia nopeuksia kuitenkin hyvällä kiihtyvyydellä

        elikäs miten tälläsen smoton sais helpoiten menee semmoset 60?


      • gööh
        diipii kirjoitti:

        Joo mä oon 169cm pitkä ja jalat ylettyy hyvin maaha.. kyseessä on siis keewan x-ray sm

        Multa löytyy enduro, oon 170 cm ja varpaat ylettyy maahan :'D


      • Dderbi
        gööh kirjoitti:

        Multa löytyy enduro, oon 170 cm ja varpaat ylettyy maahan :'D

        Itse olen 160 lyhyt, ja olisin ostamassa tollaista, mutta luulen että jalat ei ylety maahan?


      • tampereen mies
        gööh kirjoitti:

        Multa löytyy enduro, oon 170 cm ja varpaat ylettyy maahan :'D

        Oon 186cm pitkä ja jalat ylttää hyvin maahan(molemmat).Kaveri on 170cm pitkä ja silläkin ylttää jalat hyvin maahan,että ostamaan vaan vaikka oisitkin vähä pätkempi.Ärsyttää muuten kun kaikki mun luokkalaiset haukkuu keewayta koska jonkun kaverin keeway ei lähde kuulemma käyntiin.Ittellä starttaa ekasta potkusta nii vähä kyrsii.


      • lyhytsanainen
        33rO1 kirjoitti:

        Onko kestävä tuo X-ray supermoto?

        iha yhtä hyvä ku muukkin jos vaan osaa käyttää


      • kokemustaon1
        waykee kirjoitti:

        elikäs miten tälläsen smoton sais helpoiten menee semmoset 60?

        Osta kuristamaton alkukäyrä ja ota vakio pois.
        Ota ilmanputsarista holkki pois(saa sormella).
        Vaihda suutin jos et halua ajaa ryyppy pohjassa.


      • mopopoika
        ahvis kirjoitti:

        kuinka hyvin noi keeway mopot yleensä kiihtyy?

        vakiona ei kiihdy kunnolla pienellä virityksellä lähtee kuin naton ohjus t : Keewayn x-rayn omistaja


      • kiiwiiiiii
        keewy kirjoitti:

        Ihan yhtä kestävä ku joku derbi jos osaa kayttää

        kestää paremminku terpi vähemmän sähkö vikoja ku terpis


      • pätkäkusk1
        Dderbi kirjoitti:

        Itse olen 160 lyhyt, ja olisin ostamassa tollaista, mutta luulen että jalat ei ylety maahan?

        madalsin itse sen matalimmalle niin yltää hyvin =)))


      • minikuski
        kokemustaon1 kirjoitti:

        Osta kuristamaton alkukäyrä ja ota vakio pois.
        Ota ilmanputsarista holkki pois(saa sormella).
        Vaihda suutin jos et halua ajaa ryyppy pohjassa.

        mistä sais uuden alkukäyrän ??


      • Keeway12919191
        tampereen mies kirjoitti:

        Oon 186cm pitkä ja jalat ylttää hyvin maahan(molemmat).Kaveri on 170cm pitkä ja silläkin ylttää jalat hyvin maahan,että ostamaan vaan vaikka oisitkin vähä pätkempi.Ärsyttää muuten kun kaikki mun luokkalaiset haukkuu keewayta koska jonkun kaverin keeway ei lähde kuulemma käyntiin.Ittellä starttaa ekasta potkusta nii vähä kyrsii.

        been there my friend. Kaikki vaan haukkuu samal ku he vievät derbiään korjattavaks. :D


      • Mopopoika vaan
        ahvis kirjoitti:

        kuinka hyvin noi keeway mopot yleensä kiihtyy?

        Kaverin on Keeeay X-Ray Supermoto joka kiihtyy aivan vitun hitaasti mut itellä on Keeeay X-Ray 50 Enduro ja Se kiihtyy huomattavasti paremmin ku on kuristamaton alkukäyrä putkes ja holkki poissa ilmanputsarista et kandee kyl ostaa jos vaa vähäkää mieli tekee.:D
        T: Onnellinen Keewayn omistaja :D ps. Jätkätkää ei dissaa enää ollenkaan ku kisasin jotai paska derbii vastaan.


      • Anonyymi
        Keeway12919191 kirjoitti:

        been there my friend. Kaikki vaan haukkuu samal ku he vievät derbiään korjattavaks. :D

        Voin samaistua. Itellä keeway x ray vaihetulla piikki koneella ja vaikka on koulun tehokkain ja nopein mopo ni kaikkihan sitä haukkuu. Kai niitä vaa vituttaa ku jää viivoissa heti jälkeen


      • Anonyymi
        julleus kirjoitti:

        180cm ylettyy ihan hyvin, 175cm tekee vielä tiukkaa. vakiona sen 45-55 riippuu kuitenkin lain mukaan.

        plussia onvat että helppo virittää, ja sekin että huoltoja tehään monessa paikkaa osien saatavuus on huippuluokkaa.

        Miinuksia: Kiihtyy huonosti vakiona.

        toki jos vaihat välejä ja rattaita niin saat sen kulkemaan laillisia nopeuksia kuitenkin hyvällä kiihtyvyydellä

        Oon 163 ja yltän


      • Anonyymi
        lyhytsanainen kirjoitti:

        iha yhtä hyvä ku muukkin jos vaan osaa käyttää

        Mitä öljyä näihi keeway xrayhi menee osaaks yhtääsano


    • enduro xray

      ota sm, enduro on korkea yletyn just ja just molemmilla jaloilla maahan (175-178cm).

      Vakiona P***a kiihtyy huonosti kulkee noin 43-48 vakiona. ylämäessä niin hidas että.... otin kuristukset pois ja nyt menee 70. tai siis Flexo Power teki sille jottai vaihto alkukäyrää en oo kattonu sen sisään vielä että en tiedä... mutta vakiona huono. ja ei kannata kaatu on kaatunut monta kertaa.. katteet menee helposti, ja vaikea kontrolloida talvella, korkeuden takia, ettäs osta supermoto jos ostat ja trimma kun oot ajanu sen siisään 500km...

      • eolee

        siis noihin pystyy vaihtaa alkukäyrän? mut pysyyks sulla viel takuut vaikka ne viritti sitä siellä flexossa?ja onko muute vakio jos menee sen 70?


      • keeway x-ray
        eolee kirjoitti:

        siis noihin pystyy vaihtaa alkukäyrän? mut pysyyks sulla viel takuut vaikka ne viritti sitä siellä flexossa?ja onko muute vakio jos menee sen 70?

        Kysyin kun vein huoltoon että pysyykö takuu jos otaa kurit pois niin hän sano että pysyy,Mutta se voi riipua ihan jäleen myyjästä.


      • eolee
        keeway x-ray kirjoitti:

        Kysyin kun vein huoltoon että pysyykö takuu jos otaa kurit pois niin hän sano että pysyy,Mutta se voi riipua ihan jäleen myyjästä.

        selvä mutta onko muuten vakio muutaku alkukäyrä vaihettu ?varmaan suutin? mut minkä vuosimallinen sulla on se mopo? mietin ett ite ostaisin tollasen sm x-ray ja ku on aika lussu iin en ajais vakiolla .Kuvan perusteella ei näytä että siinä ois vaihdetta


    • Keewayn omistaja

      itellä on toi keeway X-ray enduro malli vm. -07. Kyll Keeway hyvin kulkee ku ottaa kurin alkukäyrästä pois. vakiona aivan lussu. pari katetta menny halki talven riennoissa. Muuten aivan kelpo mopo siinä missä muutkin.
      PS: Mitkä ketjut tuohon sopisi kun ne vakio ketjut meni poikki. (kesti 1700km)

      • aika

        aika paska mopo toi keeway kesti 20 kilometriä ni särky


      • kovis5783754267054951
        aika kirjoitti:

        aika paska mopo toi keeway kesti 20 kilometriä ni särky

        no tuskin se kestää jos ajat rajusti sillä.. mulla jo 2500 km takana ei ongelmaa..


      • keeway
        kovis5783754267054951 kirjoitti:

        no tuskin se kestää jos ajat rajusti sillä.. mulla jo 2500 km takana ei ongelmaa..

        On hyvä kuin mikä. 4000 ajettu ja en oo vaihtanut kuin tulpan ja ketjut. lukuun ottamatta tuuninkia.
        kulkee hyvin kun oon virittänyt nii että kulki sen 70 ja vaihoin rattaat niin et kulki 55-60 niin kiihtyy hyvin ja ei tarvii pelätä niin paljon pollaria, niitä ku täällä liikkuu aika paljon.
        tuuninkia on peilit,neon valot,tupla tehari (yht 3 putkea ja hyvät äänet),karjikset,maskiin halogeni ja xenon mut täytyy olla oma akku valoille,sellaset punaset kuumakestoledit pakoputkessa niin näyttää niinku ois tulet putkessa,minivilkut ja sigma. rahaa mennu 1500 ja aikaa 3 vuorokautta. rajoitinkin lytyy maailman ovelimmasta paikasta ekä kukaan oo sitä vielä löytänyt.


      • rajoitin
        keeway kirjoitti:

        On hyvä kuin mikä. 4000 ajettu ja en oo vaihtanut kuin tulpan ja ketjut. lukuun ottamatta tuuninkia.
        kulkee hyvin kun oon virittänyt nii että kulki sen 70 ja vaihoin rattaat niin et kulki 55-60 niin kiihtyy hyvin ja ei tarvii pelätä niin paljon pollaria, niitä ku täällä liikkuu aika paljon.
        tuuninkia on peilit,neon valot,tupla tehari (yht 3 putkea ja hyvät äänet),karjikset,maskiin halogeni ja xenon mut täytyy olla oma akku valoille,sellaset punaset kuumakestoledit pakoputkessa niin näyttää niinku ois tulet putkessa,minivilkut ja sigma. rahaa mennu 1500 ja aikaa 3 vuorokautta. rajoitinkin lytyy maailman ovelimmasta paikasta ekä kukaan oo sitä vielä löytänyt.

        rajoitin löytyy bensatankin välissä olevasta ''kuilusta'' joka kurittomassa mopossa ei rajoita mtn. rajoittimen ohittemella voi rajoitinta säätää kuitenkin rajoittamaan. ja siinä kuitenkin on/off


      • suppil0
        aika kirjoitti:

        aika paska mopo toi keeway kesti 20 kilometriä ni särky

        Mul o keeway (x-ray sm) kestäny nyt sen vajaa 40km ja jo liikkeest saakka kytkin reistaillu nyt huoltooo..


      • O.asdo
        suppil0 kirjoitti:

        Mul o keeway (x-ray sm) kestäny nyt sen vajaa 40km ja jo liikkeest saakka kytkin reistaillu nyt huoltooo..

        Ollut kanssa vikaa kytkimessä ja lukuisissa muissakin paikoissa oston jälkeen. Mutta parin huollon jälkeen toiminut kuin unelma. 70km/h ilman kureja ja hyvin kiihtyy.


      • panukiskan omistaja
        kovis5783754267054951 kirjoitti:

        no tuskin se kestää jos ajat rajusti sillä.. mulla jo 2500 km takana ei ongelmaa..

        mä oon ajanu nyt tolla 8120Km mopoon on kouduttu uusii valokataksia sylinteri 3 mäntää takavalon vaihoin mutta en samanlaiseen uus jännitteen säädin uus takavanne mopoon on vähittää palanu rahaa senverran mitäs se uutena makso ja nut hävis vielä sähköt nii on musta aika aunuksesta toi mopo


      • Rajoitin,cdi boksi ?
        rajoitin kirjoitti:

        rajoitin löytyy bensatankin välissä olevasta ''kuilusta'' joka kurittomassa mopossa ei rajoita mtn. rajoittimen ohittemella voi rajoitinta säätää kuitenkin rajoittamaan. ja siinä kuitenkin on/off

        Hei,itellä on kans x-ray vm-08 ja oon viritelly sitä.Ostin kierrosten rajoittimen mutta en tiedä että missä se cdi boksi on.Onko sulla tai jollaki muulla tietoa että missä se cdi-boksi sijaitsee ja että miten asennetaan toi nappi rajoitin?? Vastauksia mahdollisimman nopeasti kiitos! :)


      • kiiwimuija
        aika kirjoitti:

        aika paska mopo toi keeway kesti 20 kilometriä ni särky

        Et vaan osaa ajaa sillä. Mulla on kans tollai keeway x-ray -07 sm ja sillä oon ajellu kohta 12k ja edelleen toimii ku unelma ei oo mitää ongelmaa ollu ja ei oo ketjutkaa katkennu


    • Tonzzzz
      • landelainen666

        Itellä keeway x-ray enduro 08. Toimii hyvin kun otat pois alkukäyrän kurin. Putkessa on kaksi kuria jos otat ekan pois menne 80km/h jos otat pois myös sen toisen menne 90km/h. Pitää myös vaihtaa suutin, alkuperänen on 95 et ehkä noin 110 on passeli kun oot ottanu vaan eka kurin pois. Vois myös vaihtaa rattaat isompiin niin jaksaa paremmin ja menee hitaammin ite asu landella eikä paljon poliiseja oo näkyny et ei tarvii pelätä sitäniin oma menne 80km/h. Eka kuri on semmonen suppilo-putki-suppilo mallinen ja on hitsattu kii putken ekaan osaan, saa pois rälläkällä tai rautasahalla (menee kauan). Toisesta kurista en tiiä missä on.


      • I HATE CHINA'S moped
        landelainen666 kirjoitti:

        Itellä keeway x-ray enduro 08. Toimii hyvin kun otat pois alkukäyrän kurin. Putkessa on kaksi kuria jos otat ekan pois menne 80km/h jos otat pois myös sen toisen menne 90km/h. Pitää myös vaihtaa suutin, alkuperänen on 95 et ehkä noin 110 on passeli kun oot ottanu vaan eka kurin pois. Vois myös vaihtaa rattaat isompiin niin jaksaa paremmin ja menee hitaammin ite asu landella eikä paljon poliiseja oo näkyny et ei tarvii pelätä sitäniin oma menne 80km/h. Eka kuri on semmonen suppilo-putki-suppilo mallinen ja on hitsattu kii putken ekaan osaan, saa pois rälläkällä tai rautasahalla (menee kauan). Toisesta kurista en tiiä missä on.

        keeway on tasan kiinan ihme ei todellakaan kandee ostaa sisää ajus saat ostaa 7x uuen staritn! eli sanon EI KIINAN IHMEITÄ! mielummin ottakaa generic trigger jos ei oo parempaakaan!!!


      • Noob keeewayyyyyyyyy
        I HATE CHINA'S moped kirjoitti:

        keeway on tasan kiinan ihme ei todellakaan kandee ostaa sisää ajus saat ostaa 7x uuen staritn! eli sanon EI KIINAN IHMEITÄ! mielummin ottakaa generic trigger jos ei oo parempaakaan!!!

        Joo.. jos haluut käyttää rahaa turhuuteen osta. ole fiksu ostin 2009 vm riejun parempikutää luuska kiinanihme!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ siis elkää 0st4k0!


      • asdjf
        landelainen666 kirjoitti:

        Itellä keeway x-ray enduro 08. Toimii hyvin kun otat pois alkukäyrän kurin. Putkessa on kaksi kuria jos otat ekan pois menne 80km/h jos otat pois myös sen toisen menne 90km/h. Pitää myös vaihtaa suutin, alkuperänen on 95 et ehkä noin 110 on passeli kun oot ottanu vaan eka kurin pois. Vois myös vaihtaa rattaat isompiin niin jaksaa paremmin ja menee hitaammin ite asu landella eikä paljon poliiseja oo näkyny et ei tarvii pelätä sitäniin oma menne 80km/h. Eka kuri on semmonen suppilo-putki-suppilo mallinen ja on hitsattu kii putken ekaan osaan, saa pois rälläkällä tai rautasahalla (menee kauan). Toisesta kurista en tiiä missä on.

        kannattaa vaa just laittaa iso suutin ettei leikkaa kiinni


      • Hyvä mopedi
        asdjf kirjoitti:

        kannattaa vaa just laittaa iso suutin ettei leikkaa kiinni

        Kyllä se keeway on hyvä mopo semmosia pikku vikoja löytyy niinku varmasti jokasesta muustaki moposta. hyvä ostos on kannattaa hankkia!


      • Tietää asiasta
        I HATE CHINA'S moped kirjoitti:

        keeway on tasan kiinan ihme ei todellakaan kandee ostaa sisää ajus saat ostaa 7x uuen staritn! eli sanon EI KIINAN IHMEITÄ! mielummin ottakaa generic trigger jos ei oo parempaakaan!!!

        ANTEEKS VAAN MUT KEEWAY JA GENERIC TULEE SAMALTA TEHTAALTA : )


      • qrtnjqn
        I HATE CHINA'S moped kirjoitti:

        keeway on tasan kiinan ihme ei todellakaan kandee ostaa sisää ajus saat ostaa 7x uuen staritn! eli sanon EI KIINAN IHMEITÄ! mielummin ottakaa generic trigger jos ei oo parempaakaan!!!

        muute hyvä mutta keeway x ray:ssa ja tx:ssä on käytety ihan samoja osia ku generic triggerissä. niissä o sama kone(minarelli am6 kopio)


      • keeway man
        I HATE CHINA'S moped kirjoitti:

        keeway on tasan kiinan ihme ei todellakaan kandee ostaa sisää ajus saat ostaa 7x uuen staritn! eli sanon EI KIINAN IHMEITÄ! mielummin ottakaa generic trigger jos ei oo parempaakaan!!!

        Itsellä ollu keeway jo vuoden ja ostin sen käytettynä. maalasin, vaihdoin kilpitelineen ja vaihdoin heti laadukkaamman sylinterin ja männän. kureja ei löydy enää ja kulkee noin 80 cdi:n ohittamisen jälkeen. jo sylinterillä se 2045 km ajettu ja kyllä toimii :D


      • ????????
        landelainen666 kirjoitti:

        Itellä keeway x-ray enduro 08. Toimii hyvin kun otat pois alkukäyrän kurin. Putkessa on kaksi kuria jos otat ekan pois menne 80km/h jos otat pois myös sen toisen menne 90km/h. Pitää myös vaihtaa suutin, alkuperänen on 95 et ehkä noin 110 on passeli kun oot ottanu vaan eka kurin pois. Vois myös vaihtaa rattaat isompiin niin jaksaa paremmin ja menee hitaammin ite asu landella eikä paljon poliiseja oo näkyny et ei tarvii pelätä sitäniin oma menne 80km/h. Eka kuri on semmonen suppilo-putki-suppilo mallinen ja on hitsattu kii putken ekaan osaan, saa pois rälläkällä tai rautasahalla (menee kauan). Toisesta kurista en tiiä missä on.

        terve! mul on ilmeisesti tos kuriton alkukäyrä mut en oo vaihtanu suutinta ja see kulkee sen 62. nii voisko see 110 suutin olla iso tekijä? Kiitos etukäteen.


      • Juuuh
        landelainen666 kirjoitti:

        Itellä keeway x-ray enduro 08. Toimii hyvin kun otat pois alkukäyrän kurin. Putkessa on kaksi kuria jos otat ekan pois menne 80km/h jos otat pois myös sen toisen menne 90km/h. Pitää myös vaihtaa suutin, alkuperänen on 95 et ehkä noin 110 on passeli kun oot ottanu vaan eka kurin pois. Vois myös vaihtaa rattaat isompiin niin jaksaa paremmin ja menee hitaammin ite asu landella eikä paljon poliiseja oo näkyny et ei tarvii pelätä sitäniin oma menne 80km/h. Eka kuri on semmonen suppilo-putki-suppilo mallinen ja on hitsattu kii putken ekaan osaan, saa pois rälläkällä tai rautasahalla (menee kauan). Toisesta kurista en tiiä missä on.

        terve! mul on ilmeisesti tos kuriton alkukäyrä mut en oo vaihtanu suutinta ja see kulkee sen 62. nii voisko see 110 suutin olla iso tekijä? Kiitos etukäteen.


    • On ne hyviä

      On ne hyviä hinta/laatu suhteelta. Mun kiivei sm -09 on kestäny hyvin, ei oikeen mitään osia oo tarvinnu vaihtaa vaikka 3500 ajettu. vakiona LAISKA KANNATTAA VIRITTÄÄ! ite oon vähän virittäny, menee sen 57-60.

      • JooJustJoo

        Sattuisiko jollakin olemaan Keeway X-Ray:n omistajan käsikirjaa tai vastaavaa edes englanninkielisenä. Tai sitten olisiko jotain linkkiä josta sen voisi ladata kun en googlettamalla löytänyt? Tuli ostettua pojalle tuollainen kulkuneuvo ja omista mopovuosista on sen verran aikaa, että jonkinlainen ohjeistus voisi olla paikallaan.


      • atnhaaena
        JooJustJoo kirjoitti:

        Sattuisiko jollakin olemaan Keeway X-Ray:n omistajan käsikirjaa tai vastaavaa edes englanninkielisenä. Tai sitten olisiko jotain linkkiä josta sen voisi ladata kun en googlettamalla löytänyt? Tuli ostettua pojalle tuollainen kulkuneuvo ja omista mopovuosista on sen verran aikaa, että jonkinlainen ohjeistus voisi olla paikallaan.

        http://www.motogb.co.uk/keeway/models/x-ray50_enduro/index.php


      • TATAT

        Miten oot virittäny et menee ton 57-60??


      • Fixsari
        JooJustJoo kirjoitti:

        Sattuisiko jollakin olemaan Keeway X-Ray:n omistajan käsikirjaa tai vastaavaa edes englanninkielisenä. Tai sitten olisiko jotain linkkiä josta sen voisi ladata kun en googlettamalla löytänyt? Tuli ostettua pojalle tuollainen kulkuneuvo ja omista mopovuosista on sen verran aikaa, että jonkinlainen ohjeistus voisi olla paikallaan.

        Juu minun sorkkimisen myötä oon huomannu että keewayn cdi on tankin alla eli tankki vaan irti ja se cdi on sitten kiinni siinä rungossa. sen tunnistaa kyllä, se on metallikuorinen jossa on metallissa poimuja ja sitten posliini. huomaat sen kyllä :)


      • kiiwimuija

        Miunki kiiwi kulkee siinä 70-80 ja hyvä puoli on siinä ku on nii massiivinen mopedi nii luullaa helposti kevariks ku poliisienki ohi menin 70 nii ei niitä kiinnostanu xD


    • keeway <3

      onks noissa keewayn vekottimissa iha normi (kopio) minarelli am66 eli käykö tommoseen iha normi minarellin osat?

    • keeway X RAY

      Keeway on hinta/laatu suhteeltaan halpa ja hyvä eli KANNATTAA OSTAA!!
      Tästä linkistä näkee vielä tarkemmin hyviä ja huonoja puolia sekä viritystä

      http://www.motot.net/wiki/Keeway_X-ray

    • asdvxcnhjdfbh

      missä keewayssa on holkki ja paljo kulkee jos sen ottaa pois eikä mitään muuta ? =D

      • kiiwiiii

        rälläköin vaan alkukäyrän ja paisarin välissä olevan kurin vittuu ja menee tasasella 60-65km/h ja painan 70kg....


    • asdasdfghjkluoivhuog

      itellä on keeway x-ray. siihen hommasin 2011 magneton kopan ja porasin kuria niin että nyt 24mm reikä. piti seosta säädellä pikkasen. ajettu kohta 8tonnia ja toimii helvetin hyvin. kannattaa ostaa jos epäilyttää (=

    • kklfflxlof

      Mielenkiinnosta vaan kysyn paljo tällänen painaa yli 100 kg kaiketi

    • kiiwikuskikuusamosta

      itellä keeway x-ray ja toimii todella hyvin ja ainoat selvät viat ovat sähkö viat. itelle on tullu aika paljon sanomista tankista ja takalampusta ja takalamppu on aika pas.... sillä se on ledeistä ja ne eivät kestä tärinää tai kuumaa joka on huono asia kun putki on lampun alla.olen aikonu laittaa erin takalipan ja valon . isompi taka hamppi ja pienempi hamppi eteen ja kurit pois alkukäyräst niin kulkee silleen sopivasti ja kiihtyy mukavasti.olen myös aatellu vaihtaa putken .tietääkö joku millanen kanttis laittaa???????

    • Seppo121567y3

      Ite ostin tommose 10- mallin ja ensimmäisen 300km jälkeen hajos... ( Sisään ajoin 30km/h vauhtia).
      -Ensimmäiseks tulee käynnistys, ei mee käyntii.
      -2. Sähköstartti paskaks...
      -3. Mopoissa on niin vituiks kasatut koneet et huh huh.. mulla oli kaasarin imukaula laitettu väärinpäin
      -4. LAISKA VAKIONA!! Ylämäet menee 20km/h ja loivaan ylämäkeen ehk just 30km/h. ( Poraa alkukäyrän kuria isommaks ja vaihda isompaa suutinta.
      -5. vitun painava ja korkea( huono controlloida )
      -6. Ei voi keulia( siis viritettynäkään ). Jos haluu burnata/vetää paskarinkulaa ni pitää virittää urakalla
      -7. vitusti vikoja ( ekaan huoltoon mentäessä tuli yks A4 kokonen paperi täyteen vikoja
      -8. Osta Derbi/aprilia tai joku muu kestävä mopo!! Tulee paljon halvemmaks ajaa semmosil ku ei tarvi kokoaja olla huollossa.

      JA AINOO PLUSSA ON vitun ISO BENSA TANKKI!!!!!!!!!!!!!!!

      • kiiwiiiii

        eihän kiiwi ees paina vaan semmoset sata kiloo kyl pitää äijän olla aika naru jos ei tommaosta jaksa pitää pystys


      • prokeulia

        kyllä mulla ainakin keulii ihan hyvin kuri vaan otettu putkesta, taitaa keulimis taidoissa olla vikaa jos tota ei saa keulimaan!


      • Gendra

        1. Derbissä on vitusti sähkövikoja joten ei kannata ostaa ellei tykkää laitella sähköjä.
        2.Ei tarvitse virittää urakalla holkki irti se riittää että jaksaa keulia jos osaa ja jaksaa hyvin polttaa myös kumia.
        3.Sä et näköjään käytää mopoa oikein.
        4.Itselläni on generic joka on ihan sama kuin keeway.
        5.Minulla ei ole menny kuin jänniteen säädin rikki ja on ajettu yli 2000.


    • saku01
    • omistaja

      Mulla on x-ray enduro hyvin pelaa eka kuri ja ilmanputsarin holkki otettu pois. VIRITTELYN JÄLKEEN SÄÄDÄ SEOS NIIN PELAA PAREMMIN!!!
      Huippuja ei oo päässy mittailemaan ku ei oo korttia mutta n.60 kulkee vakioväleillä(11/55)
      Mulla ei jalat hipasekkaa maata ja oon n.160 cm pitkä, mutta kyllä sillä pystyy ajaan ku vaan opettelee. Kaatua ei kannata menee kytkin/jarru vipu ja katteet. Ajettu reilu 3500.
      Kannattaa ostaa käytetty niin ei tarvitte kokoajan korjailla ku on uutena aika paljo vikoja.

      Plussat:
      -Iso bensatankki
      -Helppo virittää
      -Tukeva ajaa
      -Hinta-laatu suhde

      Miinukset:
      -Painava
      -Sähköviat
      -Korkea

    • maukkaositkeewayn1

      Joo kyllähä tälläne ny jotenki pelaa. :D itellä o ja jtn 3000 ajettu. Ja Sm tottakai
      koska enduro tästä mallista o saatanan ruma. :D

    • rfgffggg

      Kyllä tällä ajelee :D ostin '11 tx marraskuussa ja nyt on sisäänajos.

      Tankki
      hinta
      osien saatavuus
      12 v sähköt
      hyvä ajoasento

      -painava (100kg) eli kääntyy kankeasti
      -sähköstartti
      -kiihtyy laiskasti

    • Jukkislumppa

      Omassa kiivissäni, joka on toi supermoto, on syttyny joku punanen valo, josta ei kerrota ohjekirjassa. Mahtaakohan valo liittyä johonkin jäähdytys asiaan kun valon kuviossa näkyy ikään kuin lämpömittari ja jotain aaltoja? Ei oo mopolla ajettu kun vajaat 100 km. Tosin nekin on ajettu mutasella tiellä, joka tuskin on kovin terveellistä... Muuten on tosi hyvä kulkuneuvo mutta toi valo vaan ihmetyttää. Vaikka annoin mopon olla tallissa pari tuntia ihan rauhassa, valo paloi vieläkin. Ite en näistä asioista tiedä mitään, niin kertokaapa jokun asian tunteva.

    • Onnellinen omistaja

      Keeway X-ray:stä Itse otin ilmanputsarin kumikaulan pois ja laitoin tilalle kokonaan uuden ilmanputsarin ja etukuri putkesta pois niin on ihan eri mopo, ja 110 suuttimen

    • Keeway TX SM

      Tul kaaduttuun ja katteet naarmuuntu kivasti. Mistäköhä löytäs hyvin uudet katteet tohon Keeway tx:n vai pääsiskö helpommalla maalaten tai jtn?

      • kiiwit on hyvii:3

        hio maalaa ja lakkaa ;)


    • keeway x-ray

      Moro ostin ton keewayn ja hyvin on toiminu mut öljytpitäs vaihtaa (moottoriin) ohjekirjaa en saanu niin osasko joku kertoo paljoko sinne sitä öljyy menee?

    • Kiivit on hyvii:3

      Mites ton keeway x rayn lampun sais vaihdettuu kun oon irrottanu kaikki ruuvit mut se oranssinen osa ei lähe vieläkää irti ku en viittiis voimaa käyttää yhtään ku pelkään että menee paskaks koko lamppu ja sit pitää liimat:/

    • lampunvaihtaja :P

      ittellä keeway tx sm ja ajettu jotai 4400km
      alkukäyrän kurit otettu pois, vaihettu isompi suutin ja otettu ilmanputsarin päältä ne vitun torvet pois (koska holkin ottaminen ei auta mittään:P)
      kulkee sen 75km/h ja kiihtyy maukkaasti :D
      mut kysysin sellasta ku poltinta vaihoin tohon valomaskiin nii mä en saa sitä polttimon kiinnitysrautaa takas kiinni ku se on nii v***n vammane>:( et voisko joku sannoo mitenkä sen saa sinne takas: P tai linkittää jotai kuvaa et mitenkä se alunperin oli siinä paikallaan:) (on muute viimesen päälle vittumaista vaihtaa muutennii tuo poltin ku saa arvuutella että kestääkö minkäkin ruuvin kanta kun ne on nii pehmyttä metallia että leviää käsiinD:)

    • Keeway x-ray

      Oma kiivi on aika laiska menee ylämäkeen. Mitä pientä virii kannattas, et sais reippaammaks? Ja jos ottaa vaan kurin pois ilmanputsarist, pitääkö vaihtaa isompi suutin?

      • kiiwiii1

        ei ilmaputsari kuri mittää auta.....putkesta kuria otat pois nii kulukee...jos vähäsen suurentaa nii saa kulkee noin 57 kätevästi ja vähä pienenpää etu kiekkoa nii vääntää paremmin :D...kokonaan pois kuri vakio välit nii so 75 km/h suunnilleen..sitte taas enemmä vauhtia nii teharia peliin (itellä kiiwissä leovince (= )


      • Igeeeeeeeee

        laita tehari paisari rajoittamaton cdi ja 14 eturatas nii menee semmoset 120km/h kokemusta löytyy


    • jeee buddy

      Mulki on keeway x-ray ei tarvinnu ku etupyörää, paisaria ja suutinta vähän vaihtaa nii menee jo yli 100km/h :DD eikä maksanu ku 25e yhteensä

      mut nyt cdi paskan ku liian hullut kirrokset ollu xD :P

    • kiivi on paras

      Ite oon 175cm pitkä. Ajan keeway tx (uudempi versio x-raystä) löytyy säädettävää iskaria jne... Kuristus alkukäyrästä pois rälläkällä ja takas vaa paikoillee nii menee sen 60-65km/h tasasella asfaltilla 70kg ihmisen alla... ei rupee hyytyy vakio suuttimellakaan ollenkaan toimii normaalisti... ei tarvitse etes akkua kun vaan rupee polkee ainakin omassa... en tiiä onko sähköt päin helvettiä mutta ajeleehan tuolla... ihan hyvä peltomopo ainaki vaikka meinaa smotot luistaakkin :--------D

    • öttipää

      miun x-ray kulkee kun otin vain putken pillin pois alkukäyrästä ja 100 suutin kaasuttimeen passaa del lorton 6mm suutin kiihtyy hyvin ja 13 piikkinen eturatas

    • xray enduron omistaj

      millon pitää tehä keeway xrayn huollot? ei oo sitä huolto kirjaaa....

      • juuh_elikkäs

        Normi ajossa mäntä kestää 10 000km, tietenkin huollat silloin ku tulee vikaa tai kuuluu kolinaa ym. öljyt vaihat n. 3000km välein (10w40) samoilla renkaillaki ajaa vaikka kuinka paljon itellä jo 18 000km samoilla vaki renkailla, vakio ketjut kannattaa vaihtaa uusin (10€) venyy niin saatanasti että rattaat menee paskaks. Kaikki huollot mitä keeway tarvii pystyt hyvin tekemään itse jos vähänkään on taito/taitava kaveri ja perus tuökaluja.

        Jos siis haluut tietää mitä huolto kirja sanoo ni pitäs käyttää huollossa 500km, 2000km, 4000km, 6000km


      • Juuh elikkäs
        juuh_elikkäs kirjoitti:

        Normi ajossa mäntä kestää 10 000km, tietenkin huollat silloin ku tulee vikaa tai kuuluu kolinaa ym. öljyt vaihat n. 3000km välein (10w40) samoilla renkaillaki ajaa vaikka kuinka paljon itellä jo 18 000km samoilla vaki renkailla, vakio ketjut kannattaa vaihtaa uusin (10€) venyy niin saatanasti että rattaat menee paskaks. Kaikki huollot mitä keeway tarvii pystyt hyvin tekemään itse jos vähänkään on taito/taitava kaveri ja perus tuökaluja.

        Jos siis haluut tietää mitä huolto kirja sanoo ni pitäs käyttää huollossa 500km, 2000km, 4000km, 6000km

        jäi kesken....
        8000km (männän vaihto) , 10000km ja sen jälkeen 5K km välein
        mutta kukapa tosissaan käyttää noin usein huollossa , ei ne siellä huolossa mitään oikeestaan tee tarkastelee vaan yleistä kuntoa esim. rengas paineet
        (2,5 bar) ja maksaa kuitenki 100€ kerta paitsi männän vaihto osineen 450€, vertailun vuoksi tou am6 kopio moottori mikä on siis vakiona kokonaisena maksaa 300€ uutena.


    • Keeway TX

      mist sais halvalla johtosarjan ?? voitte linkittää :)

    • juuuu

      yli 6600 ajellu ilman vikoja :) kurit otin pois ku tukki putkea vakiona... ei muuta vikaa että tietysti vaihtelee ku ajaa tiellä eikä ojia pitkin. (keeway tx sm 50)
      kone on muuten am6 kopio

    • vittuuntunut

      Voisko joku laittaa pikaisesti paisarissa olevasta kurista kuvas? Olis kiva tietää mistä kohtaa rupeen rälläköimään!

    • älä osta PV!

      Itelää keeway TX smoto. Oon 184cm pitkä ja mopo on juuri oikean kokoinen!

      Oma kulkee noin 60km/h helppo virittettävä! käänsin paria ruuvia niin kyll lähti kulkemmaan!!!!!

    • kameli112

      mitään muuta vikaa ei ole vielä tullut vastaan (turbokitin tehari 105 suutin ja 12piikkinen eturatas) mutta jotuu kytkimellä avittaan jotta kiihtyy ja 4 selta 5selle vaihtaessa n55-60km/h hakkaa se luultavasti rajoittamaton cdi kierroksia :( kulkee sen 92 gps mukaan mutta kytkintä luistattamalla kun kierrokset (ovat aina korkealla tk:n takia) mutta tuntuu että menis mutta poikkasee hakkaamalla tappiin... omko kyse cdi stä ? vaiko??? =) kitoos

    • Anonyymi

      X-rayn ohjekirjaa liene löytyisi? Ja takaiskarin mitta/ millä iskarilla sasi hieman madalettua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe