Vinkkejä halloween kutsuksi?

karamelli

Eli olisiko kenelläkään idoita minkalainen halloweenjuhlakutsu voisi olla?
Olisi kiva tehdä jotkut karmivat ja yllättävät kutsukortit vaikka käsin koska juhliini ei tule kuutta ihmistä enempää...
En vain keksi mitään hyviä idoita,koska olen pitänyt jo halloweenbileet kolme kertaa,niin uudet ideat alkaa olla loppu!
Bliis!!!Kertokaa joitain hyvii VINKKEJÄ!

19

9654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täs olis

      No yks olis vaik et kun sinne tulee et minne niiden pitää tulla nii siihen laitettais et *raahaa ruumiisi osoitteeseen ...............* toi pilkut oli esimerkki.

    • ~Haloo!ween!**

      1. Huhuu! Haamuja liikenteessä! Tervetuloa paikaaan .....
      2. Kuului kauhea kiljaisu ja siksi minua pelottaa joten tarvitsen teitä pelastamaan minut osoitteeseen:...
      Jos lähetät kännykällä:
      3. Jos kuulet jotain outoa siritystä ja siipien ääniä älä huoli se on lemmikkilepakkoni joka tuo sinulle kutsun halloweeneihin osoitteseen: ....
      Toivon että nuista löytyy jotain kivaa... ja Sit kutsukortin voit tehä vaikka mustasta kartongista ja siihen piirrät vaikka lepakon siivet leikkaat ääriviivoja pitkin ja volá MIELIKUVITUS LIIKENTEESEEN! :)

    • timotei-hemmo

      no laita käsintehtyä paperia, revi reunat, kirjota mustekynällä(sotku ei haittaa!) tai paras on kyl sulkakynä, siis jos omistat sellasen.siihen käy kyl myös tavallinen stabilon ohut kärkinen musta kynä.käytä tärisevää käsialaa.reunoja voi sit vielä kärventää,ja aidon näkösiä tahroja tulee esim.marjamehulla.käri pergamenttikäärön näköseksijollakin nauhalla tai teipillä.tai sit voi tehä oranssista kartongista kurpitsakutsutxD

      • fiofeihfeifeijfeijpi

        Jos itse pitäisin halloween-juhlat, kannattaisin tuota ideaa ;> Tuli mieleen juuri tuollainen vanhanajan aidonnäköinen musteella kirjoitettu, ryppyinen paperi. Sitä saa rutistella ja näprätä niin paljon kuin jaksaa ja ois kiva, jos sen jollain lailla sais vähän kellertäväksikin ? (ennenhän paperit oli sellasia vaalean rusehtavia/keltasia) Ja mustetta tuskin kovin monelta löytyy, mutta musta stabilo käy oikein hyvin. Mutta jos teet teksteistä hirmu viralliset, koko juttu menee piloille. Tee mielumminkin näin:

        KUTSU HALLOWEEN-JUHLIINI
        Jos uskallat, saavu osoitteeseen [plaaplaaplaa] aiheeseen sopiva puku päälläsi varautuen pahimpaan...
        Jos et jostain syystä aio tulla, ilmoita siitä numeroon [plaaplaaplaa], mutta siinä tapauksessa lemmikkini ihmissusi saattaa jonain yönä tulla kostoksi vierailulle.
        Muistathan, että kutsuille ei saa tunkeutua ennen ilta [vaikkapa kuutta? (klo 18)]!
        Nähdään halloweenina... [vapisevalla käsialalla]
        Terv. juhlien isäntä/emäntä [plaaplaaplaa]

        Tuli myös semmonen mieleen, että jossain kohtaa tätä paperiahan voisi olla "veriläikkä", jos semmosen nyt jostain saa tehtyä.


      • ~Haloo!ween**
        fiofeihfeifeijfeijpi kirjoitti:

        Jos itse pitäisin halloween-juhlat, kannattaisin tuota ideaa ;> Tuli mieleen juuri tuollainen vanhanajan aidonnäköinen musteella kirjoitettu, ryppyinen paperi. Sitä saa rutistella ja näprätä niin paljon kuin jaksaa ja ois kiva, jos sen jollain lailla sais vähän kellertäväksikin ? (ennenhän paperit oli sellasia vaalean rusehtavia/keltasia) Ja mustetta tuskin kovin monelta löytyy, mutta musta stabilo käy oikein hyvin. Mutta jos teet teksteistä hirmu viralliset, koko juttu menee piloille. Tee mielumminkin näin:

        KUTSU HALLOWEEN-JUHLIINI
        Jos uskallat, saavu osoitteeseen [plaaplaaplaa] aiheeseen sopiva puku päälläsi varautuen pahimpaan...
        Jos et jostain syystä aio tulla, ilmoita siitä numeroon [plaaplaaplaa], mutta siinä tapauksessa lemmikkini ihmissusi saattaa jonain yönä tulla kostoksi vierailulle.
        Muistathan, että kutsuille ei saa tunkeutua ennen ilta [vaikkapa kuutta? (klo 18)]!
        Nähdään halloweenina... [vapisevalla käsialalla]
        Terv. juhlien isäntä/emäntä [plaaplaaplaa]

        Tuli myös semmonen mieleen, että jossain kohtaa tätä paperiahan voisi olla "veriläikkä", jos semmosen nyt jostain saa tehtyä.

        Verta voit tehä punasesta sormiväristä! :)


      • -CatWoman-
        fiofeihfeifeijfeijpi kirjoitti:

        Jos itse pitäisin halloween-juhlat, kannattaisin tuota ideaa ;> Tuli mieleen juuri tuollainen vanhanajan aidonnäköinen musteella kirjoitettu, ryppyinen paperi. Sitä saa rutistella ja näprätä niin paljon kuin jaksaa ja ois kiva, jos sen jollain lailla sais vähän kellertäväksikin ? (ennenhän paperit oli sellasia vaalean rusehtavia/keltasia) Ja mustetta tuskin kovin monelta löytyy, mutta musta stabilo käy oikein hyvin. Mutta jos teet teksteistä hirmu viralliset, koko juttu menee piloille. Tee mielumminkin näin:

        KUTSU HALLOWEEN-JUHLIINI
        Jos uskallat, saavu osoitteeseen [plaaplaaplaa] aiheeseen sopiva puku päälläsi varautuen pahimpaan...
        Jos et jostain syystä aio tulla, ilmoita siitä numeroon [plaaplaaplaa], mutta siinä tapauksessa lemmikkini ihmissusi saattaa jonain yönä tulla kostoksi vierailulle.
        Muistathan, että kutsuille ei saa tunkeutua ennen ilta [vaikkapa kuutta? (klo 18)]!
        Nähdään halloweenina... [vapisevalla käsialalla]
        Terv. juhlien isäntä/emäntä [plaaplaaplaa]

        Tuli myös semmonen mieleen, että jossain kohtaa tätä paperiahan voisi olla "veriläikkä", jos semmosen nyt jostain saa tehtyä.

        Teko-verta myydään ainakin punanaamiossa ja pilailupuodissa. Taitaa olla viimeiset hetket lähettää kutsua


      • Mimma-
        -CatWoman- kirjoitti:

        Teko-verta myydään ainakin punanaamiossa ja pilailupuodissa. Taitaa olla viimeiset hetket lähettää kutsua

        Mutta teko-vertahan voi tehdä vesiväristä.
        Ottaa vesiväriä ja käyttää vähän vettä.


      • halloween tietoja etsivä :D
        fiofeihfeifeijfeijpi kirjoitti:

        Jos itse pitäisin halloween-juhlat, kannattaisin tuota ideaa ;> Tuli mieleen juuri tuollainen vanhanajan aidonnäköinen musteella kirjoitettu, ryppyinen paperi. Sitä saa rutistella ja näprätä niin paljon kuin jaksaa ja ois kiva, jos sen jollain lailla sais vähän kellertäväksikin ? (ennenhän paperit oli sellasia vaalean rusehtavia/keltasia) Ja mustetta tuskin kovin monelta löytyy, mutta musta stabilo käy oikein hyvin. Mutta jos teet teksteistä hirmu viralliset, koko juttu menee piloille. Tee mielumminkin näin:

        KUTSU HALLOWEEN-JUHLIINI
        Jos uskallat, saavu osoitteeseen [plaaplaaplaa] aiheeseen sopiva puku päälläsi varautuen pahimpaan...
        Jos et jostain syystä aio tulla, ilmoita siitä numeroon [plaaplaaplaa], mutta siinä tapauksessa lemmikkini ihmissusi saattaa jonain yönä tulla kostoksi vierailulle.
        Muistathan, että kutsuille ei saa tunkeutua ennen ilta [vaikkapa kuutta? (klo 18)]!
        Nähdään halloweenina... [vapisevalla käsialalla]
        Terv. juhlien isäntä/emäntä [plaaplaaplaa]

        Tuli myös semmonen mieleen, että jossain kohtaa tätä paperiahan voisi olla "veriläikkä", jos semmosen nyt jostain saa tehtyä.

        Tuo oli tosi hyvä :)Kokeilen tuota kutsuu juttua siihen minun kutsuuni, kun itsekkin pidän halloweenitt :)


      • noita-akka..
        halloween tietoja etsivä :D kirjoitti:

        Tuo oli tosi hyvä :)Kokeilen tuota kutsuu juttua siihen minun kutsuuni, kun itsekkin pidän halloweenitt :)

        vinkkejä sain määkin täältä, kiitoksia vain!:)Laittakaa lisää ideoita, jos tullee jotaki uutta mieleen!


      • pikku vampyyri
        noita-akka.. kirjoitti:

        vinkkejä sain määkin täältä, kiitoksia vain!:)Laittakaa lisää ideoita, jos tullee jotaki uutta mieleen!

        sen voi värjätä kahvilla sellaseks pelottavan ja vanhan näköseks ;)


      • zombi
        pikku vampyyri kirjoitti:

        sen voi värjätä kahvilla sellaseks pelottavan ja vanhan näköseks ;)

        siitä saakans pelottavan ku hieman polttaa sen kutsun reunoja


    • zombi

      kauhurata ulkona pimeällä on koko juhlien paras kohta

    • pulla possu

      en keksi mitään halloween bileisiin auttakaa!pliis

    • eräs pikkuinen kauhu

      tässä olisi yksi leikki/peli:
      Jokainen kirjoittaa paperilapuille itseensä liittyen kaksi totuutta ja yhden valheen. seuraavaksi joku menee piirin keskelle ja kertoo (kaikkien) totuudet ja valheet yksi kerrallaan mahdollisimman vakuuttavasti. Tämän jälkeen muut yrittävät arvata kenen totuus/valhe tämä on.

    • zombi

      Kutsuistahan tääällä piti puhua!?

    • ptepp

      lapun saa vanhan näköseks teellä ! :D

    • Pikku lepakko

      Ite ainakin teen tietokoneella 10 kutsua, ja meiän iskä tekee ne tietokoneella. Ja siinä lukee Jos et tule ensiyönä lähetän luoksesi sata jättihämähäkkiä!!

    • Halloweenbileet 3.11

      Mä tein kutsut normille vihreelle korttipohjalle. Toiselle puolelle liimasin lattialta näyttävää kartonkia (en tiiä mistä ilmaantunut) ja palan.... KOIRANKAKKAPUSSIA! Tuli aidon näköinen yötaivas. Sitten vielä normaalia Tiimarin kimalleliimaa tähdiksi ja haamu, kurpitsa ja musta kissa kartongista leikattuina, ja teksti "Tervetuloa". Toiselle puolelle pergamenttimaista paperia ja kirjoitus tummansinisellä stabilolla. Tuli aidon näköisiä veritahroja kun väritin sormeen verenpunaisella stabilolla ja "leimailin" sinne tänne kirjoitukseen.

      LOPPUTULOS: Kortista tuli liian hieno annettavaksi pois joten laitan sen juhlahuoneen oveen. XDD

    • halloween synttym

      pidän itse synttärit 31.10 ja täytän 8v ja olen tyttö nii mitä siellä voisi tehdä halloween

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe