No joko olette käyneet kuuntelemassa/katselemassa uuden sinkun, LDSMD:n. Ei mitään maailmaa mullistavaa, mutta kelpo biisi sanoisin. Muutaman kuuntelukerran jälkeen toimii yhä paremmin ja paremmin.
Lord don´t slow me down
4
939
Vastaukset
- kuunneltua..
..tänään varmaan 10 kertaa. Ihan kelpo kamaa, hyvää rockia. Toimii tosiaan sitä paremmin mitä useammin kuuntelee.
Liamin äänikin ihan jees, vaikka onhan se aika paljon muuttunut vuodesta -95. Mutta hyvää tämäkin!
Milloinkahan se uusi levy olisi tulossa?- Lil-Liam
Ton biisin laulaa kylläkin Noel, ei Liam tollaseen enään pysty :)
Uusi levy tulee keväällä. - se Noel??
Lil-Liam kirjoitti:
Ton biisin laulaa kylläkin Noel, ei Liam tollaseen enään pysty :)
Uusi levy tulee keväällä.No mietinkin että Liamin ääni on muuttunut todella paljon...en tosiaan tunnistanut Noeliksi. Hyvinhän Noel vetää, vaikka ei senkään ääni kuulosta omaltaan jostain syystä.
Kohta ei Liamia tarvinne mihinkään jos Noel jatkaa laulamista ja Liam ei saa hommaa toimimaan. - Ikuisesti
se Noel?? kirjoitti:
No mietinkin että Liamin ääni on muuttunut todella paljon...en tosiaan tunnistanut Noeliksi. Hyvinhän Noel vetää, vaikka ei senkään ääni kuulosta omaltaan jostain syystä.
Kohta ei Liamia tarvinne mihinkään jos Noel jatkaa laulamista ja Liam ei saa hommaa toimimaan.Kyllä Oasis tarvitsee Liamin ja päinvastoin :)
Noelin vetämänä koko touhusta tulisi nopeasti vaan singer-song writer meininkiä. Liam tuo sen tietynlaisen rocklisän koko touhuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560