Eli mulla on psori päässä, siis histenjuuressa, korvan takana, silmäkulmassa jne, mutta miten käsiin se tulee? Mulla nimittäin on alkanut käsistä ja sormista(kämmenpuolelta) lähtemään nahkaa, ei ole punaista vaikuttaa vain kuivuneelta, olen tässä muutto prosessin mennyt just läpi ja siivonnut asuntoja erilaisilla aineilla jotka tosin kuivattaa ihoa, mutta voiko psori alkaa vaan tuollaisella nahan lähdöllä?? pelottaa niin per******ti että jos se käsiin tulee, niin mun päivät on sit siihen luetut...
apua!?
1
506
Vastaukset
Mulla on itellä märkärakkulapsori ja kämmeniin se alkoi tulla sillai, että tuli pieniä märkärakkuloita ja kuivas.. Stressistä saattaa johtua ja samaten eri pesuaineista toi sun käsien kuivuminen. Mulla on ollu käsis psori 2½ vuotta ja ihan hyvin oon hoitoalalla voinu tehdä töitä.
Ei kannata ressata ja kannattaa käyttää eri perusvoiteita ja mikä itelle sitte sopiiki.
Oon ite syöny suun kautta lääkkietä pian 1½vuotta ja kädet on hyvät, paitsi sillon ku RESSAAN!!! Mitä EI MISSÄÄN nimes saa tehä..
Toivon että sun päivät ei oo luetut, koska psorin kans voi elää normaalia elämää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613158
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161132- 891028
- 100939
- 50923
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801- 96794
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap88662- 48615