roadrunner ensipainos?

remun tohvelin putsaaja

Hurriganesin "roadrunner" - levyn ensipainoksen rahallinen arvo? Mistä mahtaa löytyä tietoa tuohon asiaan?

17

8630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OOWEE-OOHLA

      sen kanssa,mieluummin hyvämaineiseen,mutta luultavasti petyt.

      Mullakin on toi 1974-vinyyli,ei mikään "mintti",mut hyvä...en mä vaan koskaan oo uskonut sen olevan niin arvokas RAHALLISESTI,että mä myisin...jos vaikka satku...no way man...eikä se oo sitäkään,se myi aikoinaan hyvin,sitä on paljon jäljellä.
      Tietty jos sulla on soittamaton,ni joku daiju voi jotain maksaakin...
      On mulla myös CD jota enempi soittelen...vinyyli kun kuluu joka soitolla,vaikka olis kuinka hyvät pelit... ;D

      • remun tohvelin putsaaja

        ... niissä varmasti tietävät sen rahallisen arvon. Noh ei kuitenkaan olla myymässä vaan ihan mielenkiinnosta kyselin jos jollakulla olis heittää arvioita. Tuo meidän levy on kunnoltaan ihan OK, ei kuitenkaan mikään timantti tuokaan. Kuunnellaan ja säilytellään , onhan siinä helvetinmoinen järkäle suomirockin historiaa pienessä paketissa...kiitti vastauksesta.


      • Anonyymi

        Ei ehkä ole mintti, mutta et kai vaan ole hintti?


    • Rrunner

      Jos sulla on ihan eka prässäys niin oisko kohtuullinen hintapyynti jotain 40 euroa ?
      Eka painoksen taitaa erottaa siitä, että avattavan etukannen sisään ei mee levyä. Tarkentaako joku onks se noin?

      • remun tohvelin putsaaja

        ..joo kyllä se vähän siltä näyttäis että ihan se ensimmäinen löytyi tuossa muuton yhteydessä. Siinä ekassa on tuntomerkkeinä : 1. teksti ei kierrä etiketin reunaa 2. risto vuorimies on kirjoitettu väärin "vuoromies" 3. biisit on vikajärjestyksessä takakannessa 4. avattavat etukannet joiden etukansien sisään ei voi levyä laittaa jne..ainakin nuo tuntomerkit tuo "löytö" täyttää.

        Tuommosia tunnusmerkkejä sille eka painokselle löytyi tuolta ganesin keräilijöiden sivustolta, mitään hinta-arvioita ei taida ollakaan. Suurin arvo silläkin lienee se tunnearvo...ei olla myymässä mitään vaan ihan mielenkiinnosta kyselin kun ei tuohon hintahommaan oikein kukaan osannut sanoa mitään. Kiitos sinulle osviitasta.


      • esaesa
        remun tohvelin putsaaja kirjoitti:

        ..joo kyllä se vähän siltä näyttäis että ihan se ensimmäinen löytyi tuossa muuton yhteydessä. Siinä ekassa on tuntomerkkeinä : 1. teksti ei kierrä etiketin reunaa 2. risto vuorimies on kirjoitettu väärin "vuoromies" 3. biisit on vikajärjestyksessä takakannessa 4. avattavat etukannet joiden etukansien sisään ei voi levyä laittaa jne..ainakin nuo tuntomerkit tuo "löytö" täyttää.

        Tuommosia tunnusmerkkejä sille eka painokselle löytyi tuolta ganesin keräilijöiden sivustolta, mitään hinta-arvioita ei taida ollakaan. Suurin arvo silläkin lienee se tunnearvo...ei olla myymässä mitään vaan ihan mielenkiinnosta kyselin kun ei tuohon hintahommaan oikein kukaan osannut sanoa mitään. Kiitos sinulle osviitasta.

        Uskallan ottaa kantaa koska olen noitten kanssa pelannut aika kauan. Koko homman juju on sen levyn kunto. Jos se on kansiltaan ja vinyyliltä lähes uudenveroinen, eli kansissa ei ole mm. taitoksia, repeämiä, ringwearia, kulmat ei ole pyöristyneet, kirjoitusta, hintalapun jälkiä ym... niin kyllä Vuoromies-painoksesta voi huntin verran saada. Itse asiassa jos tollanen tulee eteen niin olen itse valmis maksamaan sen verran huippuyksilöstä.
        Hintahan aina sitten laskee mitä huonompikuntoisesta on kysymys. Ihan hirveetä ei varmaan osta kukaan edes vitosella mutta sellanen ihan siisti vaikkakin vähän kulunut voi hyvinkin yltää 50-70 euron hintaan. Huutonet on paras paikka selvittää sen hinta.


      • ketoonpeipeketoon
        esaesa kirjoitti:

        Uskallan ottaa kantaa koska olen noitten kanssa pelannut aika kauan. Koko homman juju on sen levyn kunto. Jos se on kansiltaan ja vinyyliltä lähes uudenveroinen, eli kansissa ei ole mm. taitoksia, repeämiä, ringwearia, kulmat ei ole pyöristyneet, kirjoitusta, hintalapun jälkiä ym... niin kyllä Vuoromies-painoksesta voi huntin verran saada. Itse asiassa jos tollanen tulee eteen niin olen itse valmis maksamaan sen verran huippuyksilöstä.
        Hintahan aina sitten laskee mitä huonompikuntoisesta on kysymys. Ihan hirveetä ei varmaan osta kukaan edes vitosella mutta sellanen ihan siisti vaikkakin vähän kulunut voi hyvinkin yltää 50-70 euron hintaan. Huutonet on paras paikka selvittää sen hinta.

        mullahan on toi "Vuoromies" painos,JIIHAA ;D kaikilla muillakin herkuilla...mut en mä myy,eikä se oo ihan minttikään,mut erinomainen kyllä. ;)

        Rahallinen arvo ? Tunnearvo mittaamaton !!!


      • remun tohvelin putsaaja
        esaesa kirjoitti:

        Uskallan ottaa kantaa koska olen noitten kanssa pelannut aika kauan. Koko homman juju on sen levyn kunto. Jos se on kansiltaan ja vinyyliltä lähes uudenveroinen, eli kansissa ei ole mm. taitoksia, repeämiä, ringwearia, kulmat ei ole pyöristyneet, kirjoitusta, hintalapun jälkiä ym... niin kyllä Vuoromies-painoksesta voi huntin verran saada. Itse asiassa jos tollanen tulee eteen niin olen itse valmis maksamaan sen verran huippuyksilöstä.
        Hintahan aina sitten laskee mitä huonompikuntoisesta on kysymys. Ihan hirveetä ei varmaan osta kukaan edes vitosella mutta sellanen ihan siisti vaikkakin vähän kulunut voi hyvinkin yltää 50-70 euron hintaan. Huutonet on paras paikka selvittää sen hinta.

        ..aika kovassa kurssissa roadrunner on nykyään. Noh niinkuin jo aikasemmin sanoin tämä kyseessä oleva kohde ei ole täysin uudenveroinen, eli tahtoo sanoa että näkyyhän siinä eletty elämä...toki kuitenkin ihan asiallisessa kunnossa, niinkuin omistajansa.


      • Anonyymi
        remun tohvelin putsaaja kirjoitti:

        ..aika kovassa kurssissa roadrunner on nykyään. Noh niinkuin jo aikasemmin sanoin tämä kyseessä oleva kohde ei ole täysin uudenveroinen, eli tahtoo sanoa että näkyyhän siinä eletty elämä...toki kuitenkin ihan asiallisessa kunnossa, niinkuin omistajansa.

        Joku levykauppa - X tais olla myynissä 50e mulla on se toinen " levytys painos" ja sekin on kysyttyä kamaa.


      • Anonyymi

        Ei varmasti ole 40e. Vähintään 70e. Kunnosta riippuu hinta.


    • Pieni vinkki: Osta Topi Tahvanaisen ja Seija "Seikku" Ala-Kyhmyn kaikki levyt, niistä saat kolmenkymmenen vuoden päästä omaisuuden!

      • justapessimistius

        Mä en pidä Ala-Kyhmyräisen fraseerauksesta...

        Sitäpaitsi ihmiskunta on kolmenkymmenen vuoden kuluttua jo hävinnyt...


    • Anonyymi

      Vuoromieas-painos, juu apaut siinä haarukassa 110 - 130 e

      • Anonyymi

        Olet väärässä, puppelipoika.


    • Anonyymi

      Mulla on julkkaripainos, virheineen ja nimmareineen. En kyllä siitä luovu, alle 1600e. Kunto hyvä ja julkkarikuva mukana. Lahti 1974. Kehyksissä.

    • Anonyymi

      Vinyylinä voi maksaa hiton paljon. Ostin kerran 125 eurolla YUP yhtyeen hippos from hell levyn ja ostin 120 eurolla hullu ukko&kotiteollisuus levyn. Molemmat ostin huutonetistä.

      • Anonyymi

        Ne oli siis CD levyjä jotka ostin huutonetistä. Vinyylisoitinta ei oo minulla. CD;n kirkas soundi yhdistetttynä sopivaan täyteläisyyteen on hieno kombinaatio CD levyn soundissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe