Kukas tämä M oikein on? Kova neuvomaan muita ja leikkii asiantuntijaa! En ole kaikesta M:n kanssa samaa mieltä!
Vastaukset 4
- -M-
Kukas tämä öigdrszä oikein on kun on kova arvostelemaan muita ja leikkii kriitikkoa? ;)
Minä olen ämmä jolla on ollut ja on edelleen erilaisia lemmikkilintuja, noin neljännesvuosisadan ajan. Enkä minä mitään leiki enkä todellakaan väitä itseäni asiantuntijaksi, kunhan kertoilen omia mielipiteitäni linnunpidosta niin kuin kaikki muutkin täällä.
Kaikesta ei elämässä toki tarvitse olla samaa mieltä, yhtä ainoaa oikeaa tapaa pitää lintujakaan tuskin on. Omat näkemykseni nyt on vaan vuosien varrella kokemuksen tuomia ja kirjoista ja lehdistä ja netistä luettuja. Jokainen voi sitten kirjoitella omat tietonsa aiheesta ja ilmaista ne poikkeavat mielipiteensä, kyselijöillä on ihan vapaa tahto päättää mitä uskoa ja mitä ei. Lähdekritiikki on aina sallittua ja jopa suotavaa.- M!!
Mielestäni nimimerkki M on ollut oikein asiantunteva ja auttanut selvästi monia ihmisiä lintuongelmissaan! M on selvästi "alan ammattilanen"! Jatka samaan tyyliin!
- Mä täs vaan!
M!! kirjoitti:
Mielestäni nimimerkki M on ollut oikein asiantunteva ja auttanut selvästi monia ihmisiä lintuongelmissaan! M on selvästi "alan ammattilanen"! Jatka samaan tyyliin!
M Rulez!
- -w-
Mä täs vaan! kirjoitti:
M Rulez!
On tavattoman ihana huomata, että rva M ehtii vastata moniin kysymyksiin, joihin toiset ei ehdi tai viitsi, jopa osaa.
Jos on eri kannalla jonkun asian suhteen, niin sen varmaankin saa ilmaista, mutta riitely ja kina on turhaa. Turhia vääntöjä on ikävä lukea, jos edes viitsii.
Toisella kirjoittajalla/vastailijalla saattaa olla hyvät ja pitkät kokemukset jostain ehkä hieman erilaisesta käytännössä.
Omalla tavalla saman asian tekeminen ei ole virhe tai väärin.
-w-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011643
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä401191Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23960Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita170796Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13760Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja200695- 46689
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657- 33590
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39588