1.Parhaat kumihanskat ?
2.Kuinka usein käytät ja missä hommissa?
3.Kuinka usein ostat uudet ?
4. käytätkö aluskäsineitä ?
5. Ikä ja sukupuoli ?
Kiitos !
Kumihanska Kysely
4
1887
Vastaukset
- täsä
1.Parhaat kumihanskat ? Rouhepintaiset rukkaset
2.Kuinka usein käytät ja missä hommissa? Kaivan renkipojan persettä, lauantaisin saunan jälkeen
3.Kuinka usein ostat uudet ? Kerran vuoteen
4. käytätkö aluskäsineitä ? En, mutta tummelia kyllä
5. Ikä ja sukupuoli ? mies 74 yli-pervio
ole hyvä - minä.
1 siniset ansell
2 jokapäivä maatalous
3 jokaviikko
4 en
5 35, mies - täältä tulee
1.Oikean kokoiset kertakäyttö kumihanskat tai ns "talouskäsineet". Koko Medium, kumihanskat ovat muovihanskoja paremmat mielestäni.
2. Muutamia kertoja kuussa tai joskus pari kertaa viikossa. Käytän oikein ärtsyjen siivous aineitten kanssa, maalaus ym kemikaalit, lasikuitu hartsi hommat, öljyiset auto/mopo remontit, kalanperkaus mökillä, joskus jopa tiskatessa kun kädet ovat kuivat ym...
3. Silloin kun tulee tarvista.
4. En käytä, ne ovat mielestäni turhat. Ei haittaa vaikka hanskat hiostavat ilman aluskäsineitä
5. 19, mies - löytyy
1. SE PITKÄ Famon,marigold keltaiset kumihanskat, Swehand combex heavy.
2. päivittäin (autonpesu, tiskaus, siivous)
3. 3-4 kertaa vuodessa, riippuu mihin kuntoon hanskat menevät. Yleensä ostan useammat kerralla, jos ovat käytössä hyviksi havaittu.
4. Combex hanskojen kanssa ei aluskäsineitä tarvii ovat valmiiksi paksulti nukattu ja nukkaus ei lähde irti. SE pitkien kanssa käytän, jos työskentelen pitkään hanskat kädessä. SE hanskat ovat todella hyvät sillä ne suojaavat hyvin ja pysyvät ylhäällä, vaikka kainaloissa asti. Tiskatessa ja siivotessa marigoldit ilman aluskäsineitä, jotta tuntoherkkyys säilyy.
5. 34 mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv312851- 1452722
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162163Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161791456Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961224Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381148