1.Parhaat kumihanskat ?
2.Kuinka usein käytät ja missä hommissa?
3.Kuinka usein ostat uudet ?
4. käytätkö aluskäsineitä ?
5. Ikä ja sukupuoli ?
Kiitos !
Kumihanska Kysely
4
1876
Vastaukset
- täsä
1.Parhaat kumihanskat ? Rouhepintaiset rukkaset
2.Kuinka usein käytät ja missä hommissa? Kaivan renkipojan persettä, lauantaisin saunan jälkeen
3.Kuinka usein ostat uudet ? Kerran vuoteen
4. käytätkö aluskäsineitä ? En, mutta tummelia kyllä
5. Ikä ja sukupuoli ? mies 74 yli-pervio
ole hyvä - minä.
1 siniset ansell
2 jokapäivä maatalous
3 jokaviikko
4 en
5 35, mies - täältä tulee
1.Oikean kokoiset kertakäyttö kumihanskat tai ns "talouskäsineet". Koko Medium, kumihanskat ovat muovihanskoja paremmat mielestäni.
2. Muutamia kertoja kuussa tai joskus pari kertaa viikossa. Käytän oikein ärtsyjen siivous aineitten kanssa, maalaus ym kemikaalit, lasikuitu hartsi hommat, öljyiset auto/mopo remontit, kalanperkaus mökillä, joskus jopa tiskatessa kun kädet ovat kuivat ym...
3. Silloin kun tulee tarvista.
4. En käytä, ne ovat mielestäni turhat. Ei haittaa vaikka hanskat hiostavat ilman aluskäsineitä
5. 19, mies - löytyy
1. SE PITKÄ Famon,marigold keltaiset kumihanskat, Swehand combex heavy.
2. päivittäin (autonpesu, tiskaus, siivous)
3. 3-4 kertaa vuodessa, riippuu mihin kuntoon hanskat menevät. Yleensä ostan useammat kerralla, jos ovat käytössä hyviksi havaittu.
4. Combex hanskojen kanssa ei aluskäsineitä tarvii ovat valmiiksi paksulti nukattu ja nukkaus ei lähde irti. SE pitkien kanssa käytän, jos työskentelen pitkään hanskat kädessä. SE hanskat ovat todella hyvät sillä ne suojaavat hyvin ja pysyvät ylhäällä, vaikka kainaloissa asti. Tiskatessa ja siivotessa marigoldit ilman aluskäsineitä, jotta tuntoherkkyys säilyy.
5. 34 mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078