King of the Ring seuran seuraava thainyrkkeilyn peruskurssi käynnistyy Helsingin Kaapelitehtaalla sunnuntaina 21.10. klo 14.30
Peruskurssin harjoitukset ovat kahdesti viikossa, perjantaisin klo 18.30-20.00 ja sunnuntaisin klo 14.30-16.00.
Peruskurssin hinta on 100 € ja sen kesto on noin 2 kuukautta. Kurssille osallistuminen ei edellytä etukäteen ilmottautumista. Mukaan tarvitset vain t-paidan, verkkarit/shortsit, juomapullon ja reippaan mielen. Varaudu hikoilemaan!
Kurssi on tarkoitettu yli 13-vuotiaille.
Harjoitustilat sijaitsevat Kaapelitehtaan D-rapun 4:ssä ja pukuhuoneet 3:ssa kerroksessa. Kaapelitehdas sijaitse Länsi-Helsingissä Ruoholahdessa, aivan Lauttasaaren sillan kupeessa. Salin katuosoite on Tallberginkatu 1 D.
Lisätietoja: www.kingofthering.fi
Mahd. tiedustelut sähköpostitse : contact at kingofthering.fi
Tervetuloa!
Thaiboxing peruskurssi alkaa!!
Ollisl
1
544
Vastaukset
- Ollisl
Juuri alkaneelle peruskurssille mahtuu vielä pari Matti ja Maija myöhäistä!
Rohkeasti vain mukaan kurssille!
Tervetuloa!!
Olli, KOTR ry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718