Missä tai kuka on Porin paras tatuoija? Ajattelin sellaisen vihdoin viimein ottaa mutta en tiä missä kävis, suositelkaa ja kertokaa niitä "kauhukokemuksiakin", kiitti!
Porin paras tatuoija?
13
5256
Vastaukset
- 123
Tuoppi, ehdottomasti =)
- on ollut
paras jo silloin kun ite olin 18 vee ja siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa ja on ehdottoman paras vieläkin.Ei hakkaa liian syvälle ja on niin mahottoman taitava!Suosittelen lämpimästi.Ja kokemust sil on jo kertynyt vuosien ja taas vuosien takaa.
- Tatskaa on
Mun mielestä tattoo nationin Mika on aivan loistava.Tuopista en tiedä kun ei ole koskaan mulle kuvaa tehnyt voi olla myös hyvä tekeen, mutta kyllä Mika on todella hyvä ,voin suositella.
- suosittelen
tattoo nationia.Itellä kuusi kuvaa jotka mika tehnyt ja aivan loistavia on.
- on,on..
Paras on yleensä aina se ketä on itelle tehnyt. Yleensä pätee myös kännyköihin , paras kännykkä on se joka on itellä.
Kai ne kaikki osaa nykyään tikata kun siirtää kuvan iholle ja sitä matkien tikkaa värit.
Toisin se oli ennenvanhaan kun meikäläisellekkin kuvia laitettiin. Vapaalta kädeltä ja hienoja on. Harmi vaan kun nämä vanhanajan mestarit taitaa jo olla manan majoilla.
Enkä puhu nyt mistään linnakunditatuoijista , ne on perseestä joka jätkä.
- Ainakin hyvä...
Se omistaja tehnyt 11v tatskoja joten on oppinut tekemään hyviä tatskoja.En tiedä onko paras porista,mutta ite olen tyytyväinen ollut kolmeen tatskaani.ja mukava tuo omistaja...
- on paras
myös mun mielestä.Mika tehnyt tatskat mulle itselle ja miehelleni tosi monta,kommeita kuvia ja hyvä jälki :)
- V.M.
Kiitos vastauksistanne. Mutta kertokaahan kuka toi Tuoppi on, missä toimii tms?
Selkeesti Tattoo Nation sai eniten kannatusta, ehkä sinne sitten. - BibleBurner
V.M. kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne. Mutta kertokaahan kuka toi Tuoppi on, missä toimii tms?
Selkeesti Tattoo Nation sai eniten kannatusta, ehkä sinne sitten.Tuoppi Latvala ja Dark Art Tattoo ->
http://www.darkarttattoo.net/ - asiaako
BibleBurner kirjoitti:
Tuoppi Latvala ja Dark Art Tattoo ->
http://www.darkarttattoo.net/www.tattooslaine.com
- Heipponen
asiaako kirjoitti:
www.tattooslaine.com
Ehdottomasti kannattaa mennä Timille!!! www.timcstattoos.com sieltä näkee jotain hänen töitään ja mulla on paikasta todella hyvä kokemus ja muiltakin olen kuullut pelkkää hyvää!!!
- uusi tuttavuus mullakin
Heipponen kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa mennä Timille!!! www.timcstattoos.com sieltä näkee jotain hänen töitään ja mulla on paikasta todella hyvä kokemus ja muiltakin olen kuullut pelkkää hyvää!!!
toi Tim C's tattoos, mukava mies ja hyvää jälkeä saa aikaseks ja hinnat kohtuulliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307