RENKAAT PITÄIS VAIHTAA !

NASTAT ALLE

Missä voi vaihdatuttaa renkaat edullisesti haukiputaalla ?, onko säilytyspalvelua ?

11

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-B

      Voi v mitä avuttomuutta. Etkö muutamaa pulttia osaa löysätä ja uudelleen kiristää vai onko vaikeuksia tunkata autonromua ilmaan?

    • Mene sinne

      Kyllä ABC:llä laitetaan sullekin talvtassut.

    • tähänmakuunin

      makuunin eteen huomenna vaihdan ne ilmaiseksi sinulle kun ilmoitat osoitteen

    • peukalo keskelläkö?

      Kai sää ny osaat? Meidän perheessä vaihtaa renkaat 12v.tyttö ja hyvin osaa. Hän odottaa aina innolla, että milloin pääsee vaihtamaan ne. Lopputuloksen aina tarkastaa isukki, että näin se tasa-arvo menee.

      • onkin

        laissa kielletty käyttää lapsityövoimaa ei sullakaan varmaan siellä päässä kaikki ole kohdallaan kun lapset laitat renkaiden vaihtoon ja itse makaat laiskana sohvalla hyi häpeä vähän renkaidenvaihto voi olla nykytunkeilla vaarallista lapsille eli vaihdappa itse nyt ne renkaat ota muutama olutpullo vähemmän niin jaksat


      • Tökkiikö??
        onkin kirjoitti:

        laissa kielletty käyttää lapsityövoimaa ei sullakaan varmaan siellä päässä kaikki ole kohdallaan kun lapset laitat renkaiden vaihtoon ja itse makaat laiskana sohvalla hyi häpeä vähän renkaidenvaihto voi olla nykytunkeilla vaarallista lapsille eli vaihdappa itse nyt ne renkaat ota muutama olutpullo vähemmän niin jaksat

        Pöljä vai kade? lapsityövoimaa? Voi, jee... mitä jos oma lapsi haluaa tehdä sitä "työtä" TAJUATKO nimittäin ITSE haluaa. Eikö tyttö saa tehdä poikien töitä? Kyllä isukki tietysti valvoo vieressä ja hyvin menee.
        Sinulle sellaisia terveisiä, että pidätkö jokaista tavallista kotityötä orjatyönä? Nimenomaan omia lapsia pitää opettaa kotitöihin, ettei niistä tule laisko pullamössö tietokone hulluja jotka sitten hilluu yht`äkkiä hulluna niinkuin olemme valitettavasti saaneet lehdistä lukea ympäri maapalloa.
        Tytöstä katos kasvaa osaava neiti joskus, jonka ei tarvitse välttämättä turvautua tuollaisiin tolloihin!


      • sitä
        Tökkiikö?? kirjoitti:

        Pöljä vai kade? lapsityövoimaa? Voi, jee... mitä jos oma lapsi haluaa tehdä sitä "työtä" TAJUATKO nimittäin ITSE haluaa. Eikö tyttö saa tehdä poikien töitä? Kyllä isukki tietysti valvoo vieressä ja hyvin menee.
        Sinulle sellaisia terveisiä, että pidätkö jokaista tavallista kotityötä orjatyönä? Nimenomaan omia lapsia pitää opettaa kotitöihin, ettei niistä tule laisko pullamössö tietokone hulluja jotka sitten hilluu yht`äkkiä hulluna niinkuin olemme valitettavasti saaneet lehdistä lukea ympäri maapalloa.
        Tytöstä katos kasvaa osaava neiti joskus, jonka ei tarvitse välttämättä turvautua tuollaisiin tolloihin!

        tarkoita mut se on vaarallista hommaa nykytunkeilla ne ei ole tarkoitettu renkaiden vaihtoon tuo autosi mulle niin vaihdan renkaat jos et itse osaa ja noin tyhmähän ei tiedä etes mihin päin mutteri aukeaa amerikkalaisissa autoissa ei se niin yksinkertaista ole kuin luulet omaan napaasi tuijottava ääliö


      • Vitsin lykkäsit
        sitä kirjoitti:

        tarkoita mut se on vaarallista hommaa nykytunkeilla ne ei ole tarkoitettu renkaiden vaihtoon tuo autosi mulle niin vaihdan renkaat jos et itse osaa ja noin tyhmähän ei tiedä etes mihin päin mutteri aukeaa amerikkalaisissa autoissa ei se niin yksinkertaista ole kuin luulet omaan napaasi tuijottava ääliö

        Vaarallista hommaa? Mikä ei olisi vaarallista? Neljän seinän sisälläkin voi loukkaantua ja kuka sanoi, että minulla olisi nykytunkki.
        Eläpäs viitsi naiselle räkyttää.
        Minulla on älliä päässä ja voimaa ranteissa, että jos vain haluaisin osaisin itse vaihtaa, mutta en halua sotkea käsiä ovat niin pehmoiset.
        Toisinko sinulle autoni? Hah, ennemmin hyppään pyörään, sillä sinulle voi kuule tulla pipi kun alat toheltaan renkaiden vaihdossa.


      • kylpäjami

        meillä vaihtaa puolivuotias kissa kaikkirenkaat


    • paljasjalkainen

      voi vaihdattaa täkäläisillä huoltamoilla, mutta säilytys palvelusta en ole koskaan kuullut. Itselläni renkaat Oululaisessa rengasliikkeessä säilössä. Vaihto, säilytys ja puhdistus maksaa 50euroa kausi.Olen ollut tyytyväinen tuohon palveluun

      • halavempaaon

        Puttaalla 40e.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe