RENKAAT PITÄIS VAIHTAA !

NASTAT ALLE

Missä voi vaihdatuttaa renkaat edullisesti haukiputaalla ?, onko säilytyspalvelua ?

11

1294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-B

Voi v mitä avuttomuutta. Etkö muutamaa pulttia osaa löysätä ja uudelleen kiristää vai onko vaikeuksia tunkata autonromua ilmaan?

• Mene sinne

Kyllä ABC:llä laitetaan sullekin talvtassut.

• tähänmakuunin

makuunin eteen huomenna vaihdan ne ilmaiseksi sinulle kun ilmoitat osoitteen

• peukalo keskelläkö?

Kai sää ny osaat? Meidän perheessä vaihtaa renkaat 12v.tyttö ja hyvin osaa. Hän odottaa aina innolla, että milloin pääsee vaihtamaan ne. Lopputuloksen aina tarkastaa isukki, että näin se tasa-arvo menee.

• onkin

laissa kielletty käyttää lapsityövoimaa ei sullakaan varmaan siellä päässä kaikki ole kohdallaan kun lapset laitat renkaiden vaihtoon ja itse makaat laiskana sohvalla hyi häpeä vähän renkaidenvaihto voi olla nykytunkeilla vaarallista lapsille eli vaihdappa itse nyt ne renkaat ota muutama olutpullo vähemmän niin jaksat

• Tökkiikö??
        onkin kirjoitti:

laissa kielletty käyttää lapsityövoimaa ei sullakaan varmaan siellä päässä kaikki ole kohdallaan kun lapset laitat renkaiden vaihtoon ja itse makaat laiskana sohvalla hyi häpeä vähän renkaidenvaihto voi olla nykytunkeilla vaarallista lapsille eli vaihdappa itse nyt ne renkaat ota muutama olutpullo vähemmän niin jaksat

Pöljä vai kade? lapsityövoimaa? Voi, jee... mitä jos oma lapsi haluaa tehdä sitä "työtä" TAJUATKO nimittäin ITSE haluaa. Eikö tyttö saa tehdä poikien töitä? Kyllä isukki tietysti valvoo vieressä ja hyvin menee.
        Sinulle sellaisia terveisiä, että pidätkö jokaista tavallista kotityötä orjatyönä? Nimenomaan omia lapsia pitää opettaa kotitöihin, ettei niistä tule laisko pullamössö tietokone hulluja jotka sitten hilluu yht`äkkiä hulluna niinkuin olemme valitettavasti saaneet lehdistä lukea ympäri maapalloa.
        Tytöstä katos kasvaa osaava neiti joskus, jonka ei tarvitse välttämättä turvautua tuollaisiin tolloihin!

• sitä
        Tökkiikö?? kirjoitti:

Pöljä vai kade? lapsityövoimaa? Voi, jee... mitä jos oma lapsi haluaa tehdä sitä "työtä" TAJUATKO nimittäin ITSE haluaa. Eikö tyttö saa tehdä poikien töitä? Kyllä isukki tietysti valvoo vieressä ja hyvin menee.
        Sinulle sellaisia terveisiä, että pidätkö jokaista tavallista kotityötä orjatyönä? Nimenomaan omia lapsia pitää opettaa kotitöihin, ettei niistä tule laisko pullamössö tietokone hulluja jotka sitten hilluu yht`äkkiä hulluna niinkuin olemme valitettavasti saaneet lehdistä lukea ympäri maapalloa.
        Tytöstä katos kasvaa osaava neiti joskus, jonka ei tarvitse välttämättä turvautua tuollaisiin tolloihin!

tarkoita mut se on vaarallista hommaa nykytunkeilla ne ei ole tarkoitettu renkaiden vaihtoon tuo autosi mulle niin vaihdan renkaat jos et itse osaa ja noin tyhmähän ei tiedä etes mihin päin mutteri aukeaa amerikkalaisissa autoissa ei se niin yksinkertaista ole kuin luulet omaan napaasi tuijottava ääliö

• Vitsin lykkäsit
        sitä kirjoitti:

tarkoita mut se on vaarallista hommaa nykytunkeilla ne ei ole tarkoitettu renkaiden vaihtoon tuo autosi mulle niin vaihdan renkaat jos et itse osaa ja noin tyhmähän ei tiedä etes mihin päin mutteri aukeaa amerikkalaisissa autoissa ei se niin yksinkertaista ole kuin luulet omaan napaasi tuijottava ääliö

Vaarallista hommaa? Mikä ei olisi vaarallista? Neljän seinän sisälläkin voi loukkaantua ja kuka sanoi, että minulla olisi nykytunkki.
        Eläpäs viitsi naiselle räkyttää.
        Minulla on älliä päässä ja voimaa ranteissa, että jos vain haluaisin osaisin itse vaihtaa, mutta en halua sotkea käsiä ovat niin pehmoiset.
        Toisinko sinulle autoni? Hah, ennemmin hyppään pyörään, sillä sinulle voi kuule tulla pipi kun alat toheltaan renkaiden vaihdossa.

• kylpäjami

meillä vaihtaa puolivuotias kissa kaikkirenkaat

• paljasjalkainen

voi vaihdattaa täkäläisillä huoltamoilla, mutta säilytys palvelusta en ole koskaan kuullut. Itselläni renkaat Oululaisessa rengasliikkeessä säilössä. Vaihto, säilytys ja puhdistus maksaa 50euroa kausi.Olen ollut tyytyväinen tuohon palveluun

• halavempaaon

Puttaalla 40e.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      237
      10250
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      66
      4793
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      152
      4221
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      154
      4158
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      226
      4132
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      78
      3345
    7. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      12
      2746
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      40
      2479
    9. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      30
      2479
    10. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      1
      2425
    Aihe