Mikä voisi olla moottorissa vikana. Tämäkin tapaus lähtee käyntiin vasta todella pitkän sahaamisen jälkeen. Lupaa välillä ja kuuluu tsup ääni. Kun moottori viimein saadaan käyntiin käy tyhjäkäyntiä epätasaisesti ja sammuu vähän väliä ja taas tuuluu tuo tsup ääni.. Voisiko käydä mahdollisesti liian rikkaalla. Kierroksia ottaa kyllä mutta booaa ja meinaa tukehtua kun lähtee kiihdyttämään urut auki.
Yamaha 115 v4 vm -86
8
2398
Vastaukset
- tukossa
ja/tai ryyppy ei toimi.
- Itsellä Suzuki DT 75
Moottorin tukehtuminen ja tsup ääni tuntuisi viittaavan mieluummin liian laihaan seokseen mahdollisesti kahdessa ylimmäisessä sylinterissä. Ne eivät toimi kunnolla ja siitä syystä moottori ei jaksa käydä ja ottaa kierroksia. Tarkista nyt ensi töiksesi toimivatko kaikki sylinterit. Kaasuttimien synkronointi on tavalliselle veneilijälle aikaa vievää hommaa. Oma Suzukini lähti toimimaan pelkällä ylimmäisen kaasuttimen hoidolla. Hain vikaa kauan ennenkuin keksin.
- pppkkk
osaisiko joku sanoa mihin pyttyyn ryyppy vaikuttaa.. oma 89 sama kone käy kolmella, ryyppyä kun naksautta hetken käy neljällä ja taas putoo pois..
muutkin ideat otetaan vastaan - yamaha elä pamaha
melkovarma läppävika koneessa. Ainakin oire täsmää, mutta tutkimalla se selviää
- Seokset kohalleen
Joka ikinen booaaminen kertoo bensan puutteesta. sillä ne ei oo mitään laihaseos moottoreita. Samoin tsupsauttaminen on bensan puutetta.
Liika bensa taas aiheuttaa röplöttävän äänen, eikä,ota kierroksia. - jneri
Purkakaa kaasarit sieltä se vika tavalla tai toisella löytyy ei kaasarit vanhoissa koneissa ole kovin monimutkaisia iha perus mekaniikkaa!
itsellä oli 89 115hv jammu joka kyllä toimi suht hyvin mitä nyt joskus hieman röpötteli jne: joten eikun tutkimaan mitä kaasarit on syöneet....
Purin kaasuttimet /putsasin ja kas kone toimii kuin rantarolex;) - Anonyymi
Itsellä Yamaha 115 V4 Aetol ? Ostin viime loppukesänä,niin se sähköryypyn käyttö/toiminta auki,ei oo manuaalia,lontoon murteen kirjoissa ei ollut koko nappulaa kaukarin päässä.Apuva
- Anonyymi
Itsellä sama ongelma aikanaan.Mut kopan sisäpuolelta kaasarien edestä löytyi iontoon murteella ohje avata käsiryyppyä puoliväliin, se on sähköryypyn käyttöalue,eikä tarvitse koskea käynnistyksen jälkeen.Kyllä rupesi pelittämään.Myyjäkin oli luullut vuosikausia sähköryypyn olevan epäkunnossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814