Karin konsertti turun konserttitalossa 25.10. Sali taitaa olla jo aikas täynnä, mutta ihanaa päästä taas kuuntelemaan ja katsomaan tuota suomen huippuartistia...
kari turussa 25.10
12
1166
Vastaukset
- Kari fani
Moikka vaan
Turkuun Karin konserttiin menossa vai??? Kerros kuulumisia millainen konsertti oli ja mitä Kari lauloi???
Olen menossa Karin Kuin taivaisiin konserttiin Treelle 30.10 ja olis kiva tietää mitä on odotettavissa. Käytkö yleensä konsertin jälkeen Karin luona sanalla???- lepe
Älä ihmeesssä Kari fani mene Tampereelle Karin konserttiin 30.10 kun hän on siellä vasta 31.10. Olen itsekkin menossa silloin sinne.
- klappi fani
Kyllä tulee Karin kans tulee rupateltua muutama sana lähes aina keikan tai konsertin jälkeen. Kari, kun jaksaa aina muistaa kans hänen fanejansa esiintymisen jälkeen...
- ilosimpukka
Ei hyvä tavaton!!!!!!!!!!!!!
- sivustaseurannu
ilosimpukka kirjoitti:
Ei hyvä tavaton!!!!!!!!!!!!!
Mikä tuossa oli niin tavatonta..?
- Kari fani
lepe kirjoitti:
Älä ihmeesssä Kari fani mene Tampereelle Karin konserttiin 30.10 kun hän on siellä vasta 31.10. Olen itsekkin menossa silloin sinne.
No en ole menossa painovirhepaholainen tuli.
Miltä riviltä lippu?
Onko sulla sähköpostii minne voisin kirjoittaa niin olis kiva tavata konsertin jälkeen vai??? - lepe
Kari fani kirjoitti:
No en ole menossa painovirhepaholainen tuli.
Miltä riviltä lippu?
Onko sulla sähköpostii minne voisin kirjoittaa niin olis kiva tavata konsertin jälkeen vai???Paikka on A rivi 10. Entä missä sinun paikkasi?
Lähden varmaan kiirreellä pois sieltä kun on vähän matkaa ja aamulla mentävä töihin. Kävitkö kesällä paljon Karin keikoilla? - Kari fani
lepe kirjoitti:
Paikka on A rivi 10. Entä missä sinun paikkasi?
Lähden varmaan kiirreellä pois sieltä kun on vähän matkaa ja aamulla mentävä töihin. Kävitkö kesällä paljon Karin keikoilla?31.10.2007 paikka on eturivi ja olikohan 9 paikka
- Lepe
Kari fani kirjoitti:
31.10.2007 paikka on eturivi ja olikohan 9 paikka
Olet ollut ajoissa liikkeellä kun olet saanut eturivin paikan. Minäkin yritin mutta myöhästyin pahasti. Onnea.
- klappi fani
kyllä on meikäläinenkin ollut taas ajoissa liikentees mitä lippuihin tulee...varasin ne turun konserttiin jo muistaakseni huhtikuussa...ja edestä on kans ja keskeltä...
- ilosimpukka
sivustaseurannu kirjoitti:
ei yhtään mikään muu ku sinä! Ihan jees sulle et oot noin pienestä onnellinen!:)
- ilosimpukka
sivustaseurannu kirjoitti:
Et siis sinä vaan se Kari Fani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019