Karin konsertti turun konserttitalossa 25.10. Sali taitaa olla jo aikas täynnä, mutta ihanaa päästä taas kuuntelemaan ja katsomaan tuota suomen huippuartistia...
Vastaukset 12
- Kari fani
Moikka vaan
Turkuun Karin konserttiin menossa vai??? Kerros kuulumisia millainen konsertti oli ja mitä Kari lauloi???
Olen menossa Karin Kuin taivaisiin konserttiin Treelle 30.10 ja olis kiva tietää mitä on odotettavissa. Käytkö yleensä konsertin jälkeen Karin luona sanalla???- lepe
Älä ihmeesssä Kari fani mene Tampereelle Karin konserttiin 30.10 kun hän on siellä vasta 31.10. Olen itsekkin menossa silloin sinne.
- klappi fani
Kyllä tulee Karin kans tulee rupateltua muutama sana lähes aina keikan tai konsertin jälkeen. Kari, kun jaksaa aina muistaa kans hänen fanejansa esiintymisen jälkeen...
- ilosimpukka
Ei hyvä tavaton!!!!!!!!!!!!!
- sivustaseurannu
ilosimpukka kirjoitti:
Ei hyvä tavaton!!!!!!!!!!!!!
Mikä tuossa oli niin tavatonta..?
- Kari fani
lepe kirjoitti:
Älä ihmeesssä Kari fani mene Tampereelle Karin konserttiin 30.10 kun hän on siellä vasta 31.10. Olen itsekkin menossa silloin sinne.
No en ole menossa painovirhepaholainen tuli.
Miltä riviltä lippu?
Onko sulla sähköpostii minne voisin kirjoittaa niin olis kiva tavata konsertin jälkeen vai??? - lepe
Kari fani kirjoitti:
No en ole menossa painovirhepaholainen tuli.
Miltä riviltä lippu?
Onko sulla sähköpostii minne voisin kirjoittaa niin olis kiva tavata konsertin jälkeen vai???Paikka on A rivi 10. Entä missä sinun paikkasi?
Lähden varmaan kiirreellä pois sieltä kun on vähän matkaa ja aamulla mentävä töihin. Kävitkö kesällä paljon Karin keikoilla? - Kari fani
lepe kirjoitti:
Paikka on A rivi 10. Entä missä sinun paikkasi?
Lähden varmaan kiirreellä pois sieltä kun on vähän matkaa ja aamulla mentävä töihin. Kävitkö kesällä paljon Karin keikoilla?31.10.2007 paikka on eturivi ja olikohan 9 paikka
- Lepe
Kari fani kirjoitti:
31.10.2007 paikka on eturivi ja olikohan 9 paikka
Olet ollut ajoissa liikkeellä kun olet saanut eturivin paikan. Minäkin yritin mutta myöhästyin pahasti. Onnea.
- klappi fani
kyllä on meikäläinenkin ollut taas ajoissa liikentees mitä lippuihin tulee...varasin ne turun konserttiin jo muistaakseni huhtikuussa...ja edestä on kans ja keskeltä...
- ilosimpukka
sivustaseurannu kirjoitti:
ei yhtään mikään muu ku sinä! Ihan jees sulle et oot noin pienestä onnellinen!:)
- ilosimpukka
sivustaseurannu kirjoitti:
Et siis sinä vaan se Kari Fani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa861976Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as381270Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134974Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.201893- 78789
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213690- 67657
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47637On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 35591
- 64584
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 35444
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13439- 33433
- 40427