Monellako kaksosten äidillä on ovistesti näyttänyt positiivista kahtena tai useampana päivänä per...

vauvakuumeinen

Toivomme kovasti uutta lasta ja useiden hutikuukausien jälkeen olen käyttänyt ovulaatiotikkuja. Jo kolmena kuukautena tikut ovat antaneet positiivisen tuloksen kahtena päivänä peräkkäin. Minulle on kerrottu, että se tarkoittaa, että saattaa irrota useampi munasolu. Tämä tietysti lisäisi todennäköisyyttä saada kaksoset.

Onko tämä pitänyt paikkaansa kenenkään teidän kohdalla?

Suvussamme on useita kaksosperheitä ja heidän arkeansa vaikuttaa todella rankalta. Raskauden aikaiset ongelmatkin pelottavat, jos sattuisi kaksosraskaus. Tämän takia olen melkein hautaamassa vauvaprojektin toistaiseksi... Ovatko pelkoni liioiteltuja mielestänne?

2

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riksu

      En osaa ottaa kantaa tuohon ovulaatiojuttuun, minun kaksoset oli tuplavahinko, ihana sellainen tosin.
      Mulla oli kans mielikuva kahdesta täystuhosta, mutta päivä kerrallaan on menty, vaikka välillä on hermo kireällä. Eikö se ole kuitenkin täysin turha murehtia mahdollisista kaksosista, ennen kuin on edes raskaana? Ja vaikka tulisikin kaksi, ne on sinun molemmat ja yhtä rakkaita.
      Kaksosraskaus on aina riskiraskaus, sen vuoksi sitä seurataan tarkasti. Minä kävin ultrassa kahden viikon välein, koska neljästä mahdollisesta kaksosraskaustyypistä, minulla oli toiseksi huonoin. Erot muodostuvat istukoiden määrästä ja väikalvojen paksuudesta tai ylipäätään olemassaolosta.
      Jos haluat oman lapsen,aina on olemassa riskejä ja kotiinkin voi kuolla. Ota rennosti, niin kaikki menee jos ei hyvin, niin ainakin paremmin ;)

    • mulla on tuolla

      mahassa identtiset kaksoset. Ovistestit näytti mullakin plussaa pari päivää.

      Mutta ei mulla ole irronnut, kuin yksi munasolu. Joka sitten jakautui kahdeksi "vauvan aluksi" myöhemmin.

      Tai voihan se tietysti ollakin, että irtosi kaksi, mutta vain toinen hedelmöittyi. Onneksi ei kuitenkaan. Kyllä kaksi vauvaa riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe