mikä tekee jarista niin ihanan??? vaikka on täällä kehuttu jaria tosi paljon
mutta miksi me tykätään niin siitä aina vaan?
mikä siinä jarissa on niin ihanaa?
15
1400
Vastaukset
- Marianna
...kysymys...tuotapa pitää ruveta oikein pohtimaan mikä siitä tekee niin hysteerisen IHANAN...aaahhh!! Smoiskis!!!
- =)=)=)=)
se on niin tykättävän ihana =)
olen kanssa miettinyt että mikä siinä jarissa on ?
se vaan on niin ihastuttava aivan ihana sellanen.=) - fanittelia
jarissa on ainakin suloisuutta ja näkyy jarissa kans jonkin verran herkkyyttäkin.jari on niin kiltin olonen mies jotenki
siinä on sitä jotakin vaan
että me tykätään siitä kovasti ja rajusti hih!=)- Yäkkis
Miettikää nyt sitä, ovela, salaileva, itserakas, pöhöttynyt, leuhka, pitää naisia vaan rahaatuovina pelleinä, jotka käy keikoilla ja ostaa levyjä, mutta muuten eivät kelpaa mihinkään, vaan äijä pitää olla sitten niihin elämän tärkeisiin ja kauniisiin asioihin. Irstasta ja laskelmoivaa....
- ONPA
Yäkkis kirjoitti:
Miettikää nyt sitä, ovela, salaileva, itserakas, pöhöttynyt, leuhka, pitää naisia vaan rahaatuovina pelleinä, jotka käy keikoilla ja ostaa levyjä, mutta muuten eivät kelpaa mihinkään, vaan äijä pitää olla sitten niihin elämän tärkeisiin ja kauniisiin asioihin. Irstasta ja laskelmoivaa....
ON JARI IHANA JA KILTTI
- Aleksandra
Niin kysyvät myös tuttavani kuullessaan, että olen Sillanpää-fani. Asiaa on vaikea selittää ulkopuoliselle, mutta tärkein ja suurin syy on tietenkin se, että Jari on loistava esiintyjä. Hän kuulostaa "livenä" vielä paremmalta kuin levyllä, ja hänen esiintyessään jokainen kuulija tuntee, että "hän laulaa juuri minulle".
Hän on monipuolinen ja taitava laulaja, jonka ohjemisto ulottuu Queenistä virsiin ja kansanlauluista Elvikseen. Hänen tilannetajunsa ja kykynsä nauraa itselleen tekee konserteista myös hauskoja elämyksiä. Hän on aito ja rehellinen, huumorintajuinen, kohtelias ja huomaavainen.- anskuliini
samaa mieltä olen sun kanssa=)
- ==##==
on vaan niin ihana
se on semmonen mussukka!- brunetti28
mussukka ja aivan ihana sellainen :=)
- VAAN
jari on vaan niin niin,ihana!se vaan on niin sulonen että pitää tykätä aina vaan!!
- PILVI-SISKO
SE VAAN ON NIIN TYKÄTTÄVÄN IHANA
- :D :D :D
se vaan on ihana ja lutunen ei sitä osaa sanoa tarkemmin
- ON SE
KAIKKI JARISSA ON IHANAA SE VAAN ON NIIN SYÖTÄVÄN IHANA SIKSI ME KAIT TYKÄTÄÄN SIITÄ NIIN HEMMETIN PALJON=)ONHAN SE NIIN HERTTANENKIN
- hih hih
ihana kos tarkotit hauska kirjotus virhe thana
- punikkiruusu
hih hih kirjoitti:
ihana kos tarkotit hauska kirjotus virhe thana
Moi! Jari halaa minua keikoilla ja kirjoittaa nimmareita käsivarteen.Jarille vien lahjoja että hän huomaisi minut.Jari antaa positiivista energiaa minulle.Vaikka olen se mikä olen niin silti Jaria rakastan en pääse siitä yli enkä ympäri.Kun Jari tulee halaamaan minua tai kättelee minua keikoilla. Tekee se todella hyvän fiiliksen minulle.Ja ne kaikki tuhannet valokuvat.Niistä saan hyivä muistoja sekä Jarin ihanista kappaleista myös syntyy muistoja eri vuosilta.Eniten odotan aina keikoilla että Jari kättelee ja halaa minua.Minulla ei ole omaa miestä olen sinkku. Siksi ehkä käyn Jarin keikoilla tiuhaan tahtiin.Jari antaa vain niin pajon voimia minulle.Jaksaa taas sitten typerää arkea jossa ei mitään tapahdu koskaan ei mitään erkoista.Eipä muuta sitten.T: PunikkiRuusu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019