mikä siinä jarissa on niin ihanaa?

aina yhtä ihana vaan on se ...

mikä tekee jarista niin ihanan??? vaikka on täällä kehuttu jaria tosi paljon

mutta miksi me tykätään niin siitä aina vaan?

15

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marianna

      ...kysymys...tuotapa pitää ruveta oikein pohtimaan mikä siitä tekee niin hysteerisen IHANAN...aaahhh!! Smoiskis!!!

    • =)=)=)=)

      se on niin tykättävän ihana =)
      olen kanssa miettinyt että mikä siinä jarissa on ?
      se vaan on niin ihastuttava aivan ihana sellanen.=)

    • fanittelia

      jarissa on ainakin suloisuutta ja näkyy jarissa kans jonkin verran herkkyyttäkin.jari on niin kiltin olonen mies jotenki
      siinä on sitä jotakin vaan
      että me tykätään siitä kovasti ja rajusti hih!=)

      • Yäkkis

        Miettikää nyt sitä, ovela, salaileva, itserakas, pöhöttynyt, leuhka, pitää naisia vaan rahaatuovina pelleinä, jotka käy keikoilla ja ostaa levyjä, mutta muuten eivät kelpaa mihinkään, vaan äijä pitää olla sitten niihin elämän tärkeisiin ja kauniisiin asioihin. Irstasta ja laskelmoivaa....


      • ONPA
        Yäkkis kirjoitti:

        Miettikää nyt sitä, ovela, salaileva, itserakas, pöhöttynyt, leuhka, pitää naisia vaan rahaatuovina pelleinä, jotka käy keikoilla ja ostaa levyjä, mutta muuten eivät kelpaa mihinkään, vaan äijä pitää olla sitten niihin elämän tärkeisiin ja kauniisiin asioihin. Irstasta ja laskelmoivaa....

        ON JARI IHANA JA KILTTI


    • Aleksandra

      Niin kysyvät myös tuttavani kuullessaan, että olen Sillanpää-fani. Asiaa on vaikea selittää ulkopuoliselle, mutta tärkein ja suurin syy on tietenkin se, että Jari on loistava esiintyjä. Hän kuulostaa "livenä" vielä paremmalta kuin levyllä, ja hänen esiintyessään jokainen kuulija tuntee, että "hän laulaa juuri minulle".

      Hän on monipuolinen ja taitava laulaja, jonka ohjemisto ulottuu Queenistä virsiin ja kansanlauluista Elvikseen. Hänen tilannetajunsa ja kykynsä nauraa itselleen tekee konserteista myös hauskoja elämyksiä. Hän on aito ja rehellinen, huumorintajuinen, kohtelias ja huomaavainen.

      • anskuliini

        samaa mieltä olen sun kanssa=)


    • ==##==

      on vaan niin ihana
      se on semmonen mussukka!

      • brunetti28

        mussukka ja aivan ihana sellainen :=)


    • VAAN

      jari on vaan niin niin,ihana!se vaan on niin sulonen että pitää tykätä aina vaan!!

    • PILVI-SISKO

      SE VAAN ON NIIN TYKÄTTÄVÄN IHANA

    • :D :D :D

      se vaan on ihana ja lutunen ei sitä osaa sanoa tarkemmin

    • ON SE

      KAIKKI JARISSA ON IHANAA SE VAAN ON NIIN SYÖTÄVÄN IHANA SIKSI ME KAIT TYKÄTÄÄN SIITÄ NIIN HEMMETIN PALJON=)ONHAN SE NIIN HERTTANENKIN

      • hih hih

        ihana kos tarkotit hauska kirjotus virhe thana


      • punikkiruusu
        hih hih kirjoitti:

        ihana kos tarkotit hauska kirjotus virhe thana

        Moi! Jari halaa minua keikoilla ja kirjoittaa nimmareita käsivarteen.Jarille vien lahjoja että hän huomaisi minut.Jari antaa positiivista energiaa minulle.Vaikka olen se mikä olen niin silti Jaria rakastan en pääse siitä yli enkä ympäri.Kun Jari tulee halaamaan minua tai kättelee minua keikoilla. Tekee se todella hyvän fiiliksen minulle.Ja ne kaikki tuhannet valokuvat.Niistä saan hyivä muistoja sekä Jarin ihanista kappaleista myös syntyy muistoja eri vuosilta.Eniten odotan aina keikoilla että Jari kättelee ja halaa minua.Minulla ei ole omaa miestä olen sinkku. Siksi ehkä käyn Jarin keikoilla tiuhaan tahtiin.Jari antaa vain niin pajon voimia minulle.Jaksaa taas sitten typerää arkea jossa ei mitään tapahdu koskaan ei mitään erkoista.Eipä muuta sitten.T: PunikkiRuusu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe