lopetetaan tämä

hurskastelu

Täällä ei siis kannata kirjoitella yhtään mitään,kyllä live elämässäkin on tarpeeksi päähän potkijoita ja siksi he tulevat tänne potkimaan,kun ei heillä ole kanttia potkia niitä elämässään jotka heitä potkivat,eli siis syyttömät saa täällä kärsiä heidän potkunsa.
Lopetetaan tälläinen hurskastelu ja alkakaamme
niinsanotusti puhtaalta pöydältä kirjoittelu.
Olkaamme ystäviä keskenämme,vaikka se joillekin lujalle ottaisikin.

62

4322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä itse

asiassa halusit viestittää?

• KristaTee

viesti on hyvinkin selvä ja se saa täyden kannatukseni.

• auki se
        KristaTee kirjoitti:

viesti on hyvinkin selvä ja se saa täyden kannatukseni.

että kuka potkii ja ketä. Ja ennen kaikkea miksi.

• lukase viestit
        auki se kirjoitti:

että kuka potkii ja ketä. Ja ennen kaikkea miksi.

Et kai ole lukenut näitä viestejä tällä palstalla koska olet tietämätön.
        oletan että jos lukaiset muutamankin,ja vielä sen
        jälkeen et tiedä,niin rohkenisin sanoa,
        että sinä taidat olla se,mutta anteeksi jos edehdyn.

• KristaTee
        lukase viestit kirjoitti:

Mutta se "miksi" jäi minullekin auki.

• kyllä
        lukase viestit kirjoitti:

tietää kuka olet. Olet se, joka ei tiedä, että pilkun jälkeen on välilyönnin paikka. Itse viestin sisältö on kyllä yhtä sekasotkua.

• kerrottiin
        KristaTee kirjoitti:

Mikähän se; miksi on.
        Sekö että voitaisiin olla ystäviä kaikki ja vastailla ystävällisesti viesteihin,ja jättää nuo päähänpotkimiset pois,tuossa edellisessähän ketjussa jo kerrottiin siitä päähän potkimisesta.
        Siksi en ymmärrä tuota miksi sanaa tai kysymystä.
        Eikö siis todellakaan voida olla ihan normaaleja ystävällisiä toisiaan kohtaan,sitä minä tarkoitan.

• kiitoksia
        kyllä kirjoitti:

tietää kuka olet. Olet se, joka ei tiedä, että pilkun jälkeen on välilyönnin paikka. Itse viestin sisältö on kyllä yhtä sekasotkua.

Kiitos sinulle kun huomautit.
        Nyt on varmaan päiväsi parempi,
        joten hyvää jatkoa sinulle.

• näytetään osaavan
        kyllä kirjoitti:

Nimittäin ilkeily ja ikäihmisten pilkkaaminen. Monikaan mökinmummo ei ole juurikaan saanut opillista sivistystä. On kuitankin kasvattanut sinunkin laisen näsäviisaan sukupolven.

• päivän jatkoa
        näytetään osaavan kirjoitti:

Nimittäin ilkeily ja ikäihmisten pilkkaaminen. Monikaan mökinmummo ei ole juurikaan saanut opillista sivistystä. On kuitankin kasvattanut sinunkin laisen näsäviisaan sukupolven.

Näinhän se on, aivan kokeilu mielessä
        tein tuon aloituksen, ja kuinka ollakaan,
        niin kiistaksihan se meni.
        Ei siis mitään yhteistä ja mukavaa ilmapiiriä
        tänne saada aikaiseksi, katsottaisiin esimerkiksi,
        70 palstalla olevaa Kahvipirtti
        keskustelua, miten sujuvaa ja kivaa siellä on.
        Miksi tämä 60 palsta pitää olla näin sekava
        ja ankea, ei minkäänlaista sopua, ikäihmisiä
        tässä pitäisi myös olla, kysyisin minkalainen
        on ilmapiiri kotona, vai onko todella niin, että
        ollaan yksinäisiä erakkoluonteisia,
        toisista piittaamattomia omaan napaansa tuijottajia.
        Nyt kuitenkin oikein hyvää päivän jatkoa kaikille.

• Sylvi.
        kerrottiin kirjoitti:

Mikähän se; miksi on.
        Sekö että voitaisiin olla ystäviä kaikki ja vastailla ystävällisesti viesteihin,ja jättää nuo päähänpotkimiset pois,tuossa edellisessähän ketjussa jo kerrottiin siitä päähän potkimisesta.
        Siksi en ymmärrä tuota miksi sanaa tai kysymystä.
        Eikö siis todellakaan voida olla ihan normaaleja ystävällisiä toisiaan kohtaan,sitä minä tarkoitan.

Miten ihmeessä voi ystävystyä tuommoisen lauseen pätkän kanssa jona sinäkin esiinyt "kerrottiin"
        Tämä ei ole mikään sätti. Kuka olet sinä ?

• muuten sulla
        päivän jatkoa kirjoitti:

on hauska nimi "päivän jatko" sekö oikein on kastetodistuksessa. Kyllä yksi kahvipirtti riittää vallan mainiosti. Miksi muuten kuikuiletkaan täällää.Pysyisit sitten siellä kahvipirtissä.

• muuten sulla kirjoitti:

on hauska nimi "päivän jatko" sekö oikein on kastetodistuksessa. Kyllä yksi kahvipirtti riittää vallan mainiosti. Miksi muuten kuikuiletkaan täällää.Pysyisit sitten siellä kahvipirtissä.

pitäiskö teidän ryömiä sänkyyn ja vetää peitto päälle. Ankea on sääkin!!

• sätiksi?
        Sylvi. kirjoitti:

Miten ihmeessä voi ystävystyä tuommoisen lauseen pätkän kanssa jona sinäkin esiinyt "kerrottiin"

Minkälaisen lauseen pätkän kanssa?
        En minä ainakaan lauseenpätkän kanssa ystävysty, kyllä siellä lauseen takana täytyy olla
        elävä ihminen.

• aivan ihana nimi
        muuten sulla kirjoitti:

Olisko omassa tekstissäsi mitään huomautettavaa?
        Hyvää päivänjatkoa vain sinullekkin.

• lunta sataa
        Sylvi. kirjoitti:

Kiva kun sain teidät nyt vähäksi aikaa pois seriffin kimpusta.
        Minä jaksan kyllä lukea ja kuulla kunniani,
        olenhan osa syyllinen kun kerran jatkan teidän kanssanne.
        En muuten halua yleistää, tässä on muutamia oikein mukaviakin kirjottajia.
        Mutta täällä on oikein kaunis ja ihana aamupäivä,
        pitää lähteä vähän ulkoilemaan, että saa tuuletettua pois nämä pölyt tästä koneelta mitä on nyt tullut mielen pohjalle.

• sen verran
        päivän jatkoa kirjoitti:

käynyt 70 palstalla, että tiedän siellä otettavan paljonkin yhteen.
        Kahvipirtissä ehkä kirjoittavat yhdet ja samat sulassa sovussa.

• kysyt miksi
        KristaTee kirjoitti:

KristaTee sinähän aloitit keskustelun
        päähän potkimisesta edellisessä ketjussa,
        pitäisihän sinun tietää, miksi siis kysyt täällä että; miksi.

• pieksut
        kyllä kirjoitti:

Täällä pyörii joku joka jo syntyessään oli VÄLILYÖNTI.Voi helvetti.

• Välilyönti?
        pieksut kirjoitti:

Täällä pyörii joku joka jo syntyessään oli VÄLILYÖNTI.Voi helvetti.

Voi ku erikoista! Voi PRKL.

• KristaTee
        kysyt miksi kirjoitti:

KristaTee sinähän aloitit keskustelun
        päähän potkimisesta edellisessä ketjussa,
        pitäisihän sinun tietää, miksi siis kysyt täällä että; miksi.

Huomasin tämän vasta nyt. Vastaus kysymykseesi on: Samasta syystä.

• sinä nyt

hurskastelu ja aloita puhtaalta pöydältä keskustelu. Veikkaanpa, että olkoon pöytäsi vaikka kuinka puhdas niin muutaman viestin jälkeen ensimmäiset "törkyviestit" alkavat saapua. Viestien törkyisyys on kuitenkin aika pitkälle kiinni itse kunkin lukijan korvien välistä. Näin se vaan on eikä sille mitään voi. Tietysti niitä voi yrittää poistattaa, mutta se onkin sitten jo toinen juttu...

• allikkoon menisi

Onko se niin vaikeaa,
        anteeksi että vastasin sinulle,
        mutta kun olen niin tyhmä
        ja hyvää tarkoittava.

• Aamutuima

voi tuollaiset törkyjutut ohittaa. kannattaako noista välittää? Antaa jäädä väliin ja jatkaa juttua taas sellaisen kanssa, joka leppoisasti osaa viestejä lennättää.

• tyhmä ?
        Aamutuima kirjoitti:

voi tuollaiset törkyjutut ohittaa. kannattaako noista välittää? Antaa jäädä väliin ja jatkaa juttua taas sellaisen kanssa, joka leppoisasti osaa viestejä lennättää.

Törkyjuttu, missä sellainen juttu on,
        olenko niin sokea ja tyhmä että en näe enkä ymmärrä.

• Otto-Vaan

Aamulla aikainen herätys,vettä satoi ja oli pimeää.
      Liikenne takkuili,nyt sataa jalkarätin kokoisia lumi hiutaleita

Ja täällä suorastaan salamoi.

Pitäisköhän tästä ihan masentua.

• hyvä sanonta

Älä Otto-vaan, missään tapauksessa masennu,
        täälläkin satoi lunta, mutta nyt on salamoinnin johdosta kaunis aurinko paiste.

• Outo Olga

Tästä saattaisi ihan masentuakin! Ihmettelen tätä kaikkea ilkeilyn määrää, mutta sinun "kilipukin vehkeet" saivat sentään hymyn kasvoilleni. Iloista päivän jatkoa räntäsateesta huolimatta.

• teerenpilkku,,,,,
        Outo Olga kirjoitti:

Tästä saattaisi ihan masentuakin! Ihmettelen tätä kaikkea ilkeilyn määrää, mutta sinun "kilipukin vehkeet" saivat sentään hymyn kasvoilleni. Iloista päivän jatkoa räntäsateesta huolimatta.

Ja kaikki tämä vain siitä, kun ketjun aloittaja pyysi vain aloittamaan puhtaalta pöydältä ja olemaan ystäviä keskenään, ketään ei päähän potkittaisi, niinkuin Kristan aloittamassa edellisessä ketjussa sanottiin.
        Mikähän siinä oikein huvittaa, kun pitää saada ilkeillä toisille, minun mielestäni tässä aloituksessa ei ollut mitään vikaa, ei siinä mollattu ketään, vaan aloittaja sai kuulla kunniansa jopa pilkuistakin.

• ellamai
        teerenpilkku,,,,, kirjoitti:

Ja kaikki tämä vain siitä, kun ketjun aloittaja pyysi vain aloittamaan puhtaalta pöydältä ja olemaan ystäviä keskenään, ketään ei päähän potkittaisi, niinkuin Kristan aloittamassa edellisessä ketjussa sanottiin.
        Mikähän siinä oikein huvittaa, kun pitää saada ilkeillä toisille, minun mielestäni tässä aloituksessa ei ollut mitään vikaa, ei siinä mollattu ketään, vaan aloittaja sai kuulla kunniansa jopa pilkuistakin.

täällä oikein "koukkuillaan? Mie kun en käy täällä kuin pari kertaa viikossa, niin olen ihan ymmälläin tästä sotaisasta sanailusta.
        Pittääks ihmisten ottaa itteesä kaikki sanomiset?
        Hjuumoria kehiin!!!!!

• joutuin

tänne. Tämähän menee aivan mahdottomaksi. Kuinka sinä voit tälläista sallia. Tämä koko ketjuhan on täyttä sontaa.

• teerenpilkku,,,,

Tietenkin se on täyttä sontaa, kun pitää saada ilkeillä.

• kiusaaminen

Onko tämä viestisi joku kompa BilManille?
        Älä viitsi häntä nyt ottaa kiusattavaksi.

• huomenta!!!!
        kiusaaminen kirjoitti:

Onko tämä viestisi joku kompa BilManille?
        Älä viitsi häntä nyt ottaa kiusattavaksi.

täältä räntäsateen keskeltä.

Olen nauranut makeasti tämän ketjun jutuille. Nauran harvoin mutta hyvä huumori puree aina. Ja sitä tässä on ollut. Hienoa että on näin reipasta keskustelua.

• Salkkunainen evp
        huomenta!!!! kirjoitti:

täältä räntäsateen keskeltä.

Olen nauranut makeasti tämän ketjun jutuille. Nauran harvoin mutta hyvä huumori puree aina. Ja sitä tässä on ollut. Hienoa että on näin reipasta keskustelua.

Suomessa pitäisi lailla säätää rakennuksiin puulämmitys.
        Ilma on sen verran kylmä jo nyt, räntäkrettuja tulee taivaan täydeltä.
        Tarkoitan vaan sitä, että ikävää jos tulee sähkökatkoksia.Sähköllähän ne öljylämmityskattilatkin toimivat.
        Kukahan osaisi ikävästi tähän kommentoida.

• anteeksi vaan
        Salkkunainen evp kirjoitti:

Tarkoitan vaan sitä, että ikävää jos tulee sähkökatkoksia.Sähköllähän ne öljylämmityskattilatkin toimivat.

salkkunaisia hyväksytä.Parempi olisi olla esimerkisi kassinainen.

• 1943

ainakin pitäisi olla mahdollisuus lämmittää puilla jotain paikkaa. Itse olen asunut taloissa, joissa kaikki toimii sähköllä. Talvisin esiintyy sähkökatkoja eikä vettä tule, ei voi kuumentaa ja lämpötila laskee. Etelä-Suomessa vielä jotenkin tämän ymmärtää, mutta jonakin talvena kävi ilmi, että Lapissakin on taloja, joissa kaikki on sähkön varassa. Jos rakennuttaisin omakotitalon, sinne tulisi ainakin varaava takka. Mutta enpä taida rakennuttaa...

• lupiini
        1943 kirjoitti:

ainakin pitäisi olla mahdollisuus lämmittää puilla jotain paikkaa. Itse olen asunut taloissa, joissa kaikki toimii sähköllä. Talvisin esiintyy sähkökatkoja eikä vettä tule, ei voi kuumentaa ja lämpötila laskee. Etelä-Suomessa vielä jotenkin tämän ymmärtää, mutta jonakin talvena kävi ilmi, että Lapissakin on taloja, joissa kaikki on sähkön varassa. Jos rakennuttaisin omakotitalon, sinne tulisi ainakin varaava takka. Mutta enpä taida rakennuttaa...

on kyllä hyvä olla, niin meillekin rakennettiin omakotitaloon. Muuten meillä on sähkölämmitys. Talonrakennus oli sitten hauskaa puuhaa vaikka saimmekin kovasti takkiimme rahallisesti. Siitä huolimatta puskimme innolla töitä ja jopa suunnittelimme rakentavamme toisen talon, mutta se jäi. Onhan tämä ensimmäinenkin vielä osittain kesken, mutta monta huonetta on kyllä valmiina. Innostin tuttaviammekin rakentamaan, yhdessä aviopuolison kanssa puursimme ja tietysti meillä oli myös muurarit ja timpurit. Silti osallistuimme tuhansilla työtunneilla, koska sehän oli kuin harrastus, kun puurtaa itselle omaa taloa. Jos toiselle tekisi, se tuntuisi työltä. Rakentaminen oli niin innostavaa, että se tuntui mukavammalta ja haasteellisemmalta kuin opiskelu.

• Salkkunainen evp
        lupiini kirjoitti:

on kyllä hyvä olla, niin meillekin rakennettiin omakotitaloon. Muuten meillä on sähkölämmitys. Talonrakennus oli sitten hauskaa puuhaa vaikka saimmekin kovasti takkiimme rahallisesti. Siitä huolimatta puskimme innolla töitä ja jopa suunnittelimme rakentavamme toisen talon, mutta se jäi. Onhan tämä ensimmäinenkin vielä osittain kesken, mutta monta huonetta on kyllä valmiina. Innostin tuttaviammekin rakentamaan, yhdessä aviopuolison kanssa puursimme ja tietysti meillä oli myös muurarit ja timpurit. Silti osallistuimme tuhansilla työtunneilla, koska sehän oli kuin harrastus, kun puurtaa itselle omaa taloa. Jos toiselle tekisi, se tuntuisi työltä. Rakentaminen oli niin innostavaa, että se tuntui mukavammalta ja haasteellisemmalta kuin opiskelu.

kun sen varaavan takan laitoitte.
        Täytyyhän sen nyt jokaisen ymmärtää, että Suomen oloissa pitää olla joku varalämmitysjärjestelmä.
        Niin, oman talon rakentaminen on tosi innostavaa puuhaa. Samoin kaikenlainen remontteeraus.Ei siinä työtunteja lasketa.
        Mutta toisaalta kyllä tietenkin opiskelukin on kivaa ja haasteellista.Riippuu miten itselle kiinnostavaa alaa opiskelee.Jos on oikein kiinnostunut ja innostunut asiasta, eihän siinä muuta aktionia sitten tarvitse.

• Salkkunainen evp

mielestäni ystävällistesi juttelin täällä kaikenmaailman asoista. Ja oikein mukavaa oli.
      Siitä vielä oikein erityisesti mainitsin.
      Mutta aika iso osa jutuista on kadonnut.Ihmettelen??
      Mitä? Kertokaa.

• kun omansa poistaa

Joku on kai poistanut viestinsä, niin samalla meni lapsikin pesuveden mukana.

• kukaan'
        kun omansa poistaa kirjoitti:

Joku on kai poistanut viestinsä, niin samalla meni lapsikin pesuveden mukana.

täältä nyt itse on viestejään poistanut.

• Salkku nainen evp
        kukaan' kirjoitti:

joka tapauksessa. Mistähän sitten tietää mistä on puhuttu?

• Salkkunainen evp
        kukaan' kirjoitti:

siis kuka pystyy tuollaista tekemään, jA MIKSI.
        Olisin halunnut keskustella edelleen.No kiitos nyt tästäkin.

• rekisteröity.

kirjoittaja voi poistaa viestinsä. Muut poistot tekee seriffinä toimiva henkilö. Tässä ketjussa on lähes kaikki rekisteröimättömiä. Päätelkää siitä.

• tekee sheriffi

On antanut ohjeet miten asiallisia viestejä ei poisteta.

• Salkkunainen evp
        tekee sheriffi kirjoitti:

On antanut ohjeet miten asiallisia viestejä ei poisteta.

kuitenkin kiva saitti.Ainakin minun mielestäni.

• Salkkunainen evp kirjoitti:

uusi palstalla, kun et tiedä poistoista.
        Täällä on tosiaan ollut viime aikoina vähän tuulista, kun viestejä on poistunut - asiallisiakin.
        Nyt tuntuu aika rauhalliselta, ei varmaan tästä ketjusta ole montaa lähtenyt.

Koita pysyä mukana jatkossakin, kyllä täällä mukavaakin on, kun löytyy joku sopiva aloitus.

• sitä sefun ohjetta

Se oli jotenkin niin että jos vastaat keljuilijan viestiin se poistuu kun se keljuilu viesti poistetaan.

Vihje oli näin; "klikkaa aloittajan kohtaa ja vastaa siinä niin viestisi pysyy palstalla eikä aiheuta sinulle pahaa mieltä."

Ei ole ihan sanatarkka kun ulkomuistista kirjoitin. Tältä pohjalta järkeilemällä juttu aukeaa. Eikä tämä ole keljuilua. Tarkoitushan on että asialliset kirjoitukset pysyvät. Siltä pohjalta jatketaan keskeustelua.

• lyyli t
        Tellastiina kirjoitti:

uusi palstalla, kun et tiedä poistoista.
        Täällä on tosiaan ollut viime aikoina vähän tuulista, kun viestejä on poistunut - asiallisiakin.
        Nyt tuntuu aika rauhalliselta, ei varmaan tästä ketjusta ole montaa lähtenyt.

Koita pysyä mukana jatkossakin, kyllä täällä mukavaakin on, kun löytyy joku sopiva aloitus.

se pystis (pystybaari) missä kirjoitellaan kivoja kuulumisia. Huumoria pursuaa jatkuvasti, varsinkin rivien välissä. Siellä voi vierailla. Ulosheittäjää ei tunnu olevan. Pystiksen ongelma on se että se heitetään vähän väliä sivukujalle. Muutto on aina kova homma. Siinä tarvitaan jos jonkin laista apua.

• nimetön 8765
        rekisteröity. kirjoitti:

kirjoittaja voi poistaa viestinsä. Muut poistot tekee seriffinä toimiva henkilö. Tässä ketjussa on lähes kaikki rekisteröimättömiä. Päätelkää siitä.

Kun kirjoittaa viestin ilman nikkiä ja pistää myös oman sähköposti osoitteen, niin saa vastauksensa ja jos oikein oma kirjoitus alkaa kaduttaa, niin voi pyytää myös oman viestin poistoa. (ilmoita asiattomista...)

Tietenkin siinä katoaa myös vastaukset, mutta tyhmiin kirjoituksiinsa saakin yleensä saman tyylisiä vastauksia.

• Salkkunainen evp
        lyyli t kirjoitti:

se pystis (pystybaari) missä kirjoitellaan kivoja kuulumisia. Huumoria pursuaa jatkuvasti, varsinkin rivien välissä. Siellä voi vierailla. Ulosheittäjää ei tunnu olevan. Pystiksen ongelma on se että se heitetään vähän väliä sivukujalle. Muutto on aina kova homma. Siinä tarvitaan jos jonkin laista apua.

en tuosta pystybaarista tiedä mitään.
        Tiedän vain siitä, että pientä juttua pölisin täällä tänään, joka oli mielesstäni ihan kivaa.
        Mutta siis osa jutuista on kadonnut.
        Siis mikä on homman nimi?Miksi?

• Salkkunainen evp

en tuosta pystybaarista tiedä mitään.
        Tiedän vain siitä, että pientä juttua pölisin täällä tänään, joka oli mielesstäni ihan kivaa.
        Mutta siis osa jutuista on kadonnut.
        Siis mikä on homman nimi?Miksi?

kun niin intensiivisesti keskustelin täällä, sitten, yht äkkiä ei mitään tarinaa ollut nähtävissä???

• omien kirjoitusten

kun niin intensiivisesti keskustelin täällä, sitten, yht äkkiä ei mitään tarinaa ollut nähtävissä???

säilyttämiseksi. Tallenna omat tekstit niin näet mitä on poistettu. Tätä seuraamalla huomaa millaisie kirjoituksia ei kannata laittaa tiettyyn ketjuun. Toisten kirjoituksiahan ei saa kopioida itselleen.

• voi käydä

Häiriköllä on täällä monen vuoden kokemus. Jos vastaat hänelle ja vastaus ei miellytä, hän ilmoittaa asiattomasta viestistä ja sinun viesti poistetaan. Hänen herja viesti kuitenkin säilyy
        Tämä tyyppi ei siis ole Enirolle mikään tuntematon suuruus. En todellakaan ymmärrä miksi hän saa kiusata täällä vuodesta toiseen. .

• anna.
        omien kirjoitusten kirjoitti:

säilyttämiseksi. Tallenna omat tekstit niin näet mitä on poistettu. Tätä seuraamalla huomaa millaisie kirjoituksia ei kannata laittaa tiettyyn ketjuun. Toisten kirjoituksiahan ei saa kopioida itselleen.

tyhmiä neuvoja !!!

• olekkaan.,.,.,
        anna. kirjoitti:

tyhmiä neuvoja !!!

tyhmä neuvo kaikki saavat sanoa mielipiteensä niinkuin sinäkin. Ota huomioon että se mitä kirjoitat on sinun mielipiteesi jota eivät muut välttämättä jaa.

• onhan se
        olekkaan.,.,., kirjoitti:

tyhmä neuvo kaikki saavat sanoa mielipiteensä niinkuin sinäkin. Ota huomioon että se mitä kirjoitat on sinun mielipiteesi jota eivät muut välttämättä jaa.

Kaikki palstakirjoitukset ovat vapaasti kenen hyvänsä kopioitavissa. Poikkeuksena Teoston tekijänoikeuksilla olevat kirjoitukset ja teokset,
        Mielipide on eri asia kuin," YLLYTYS JA VÄÄRÄ NEUVO"

• lienee?
        onhan se kirjoitti:

Kaikki palstakirjoitukset ovat vapaasti kenen hyvänsä kopioitavissa. Poikkeuksena Teoston tekijänoikeuksilla olevat kirjoitukset ja teokset,
        Mielipide on eri asia kuin," YLLYTYS JA VÄÄRÄ NEUVO"

Mikä on tyhmä neuvo?
        Se on tyhmää jos kaikkia neuvoja nourattaa,
        mikä ei ole itselle mieleinen.

• milläs muut opetat

Joo, olen ihan samaa mieltä, mutta valitettavasti järjellisyys ei sittenkään ole ihmisen paras puoli vaan jotkut ihan muut asiat. Mikä on täällä todistettu jo moneen kertaan m.o.t.

Mitä muuten tarkoitat kirjoittelulla puhtaalta pöydältä, kun ensin toteat, että ei kannata kirjoittaa mitään, kun tuhmat jotkut kuusikymppiset ovat heti tekemässä pahojaan...? Että aina turpiin vaan uudelleenko? En sentään vaatisi ystävyyttä, mutta toisten sietäminenkin olisi jo aika hyvä tavoite.

• hurskastelu

Jos ei puhtaalta pöydältä voi aloittaa keskustelua,
        niin on sellainen juttu,
        ettei kirjoita ja aloita mitään.

Jos viestit ovat vain toisten nälvimisiä,
        ja ilkeilyä, niin eikö silloin ole
        parhain asia ettei aloita lainkaan.

En toki kiellä ettei täällä olisi myös
        hyviä aloituksia ja viestejä,
        mutta jonku ajan kuluttua ne menee aloittajankin
        nälvimiseen, siksi kysyn miksi näin on?

Oikein aurinkoista lokakuun päivää teille
        kaikille, pitäkää mieli virkeänä, niin kehokin
        on paljon parempi kuntoinen, muistakaa
        läheisiänne.

• milläs jne.
        hurskastelu kirjoitti:

Jos ei puhtaalta pöydältä voi aloittaa keskustelua,
        niin on sellainen juttu,
        ettei kirjoita ja aloita mitään.

Jos viestit ovat vain toisten nälvimisiä,
        ja ilkeilyä, niin eikö silloin ole
        parhain asia ettei aloita lainkaan.

En toki kiellä ettei täällä olisi myös
        hyviä aloituksia ja viestejä,
        mutta jonku ajan kuluttua ne menee aloittajankin
        nälvimiseen, siksi kysyn miksi näin on?

Oikein aurinkoista lokakuun päivää teille
        kaikille, pitäkää mieli virkeänä, niin kehokin
        on paljon parempi kuntoinen, muistakaa
        läheisiänne.

...kivat ihmiset. Tätä vastaan täytyy taistella eli jatkaa kirjoittamista keljukojooteista välittämättä. On todella sääli, jos ilkeilijät voittavat.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      264
      6051
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      62
      3185
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      96
      2823
    4. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      51
      2419
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      1801
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1602
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      34
      1349
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1299
    9. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      280
      1078
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      44
      1029
    Aihe