HANOI ROCKS

MAKE

Vai on Hanoi loistava, hyvä... ja Andy on niin kova kepittäjä.........!!

Hanoi on aivan normaalitasoinen bändi ei huono mutta ei mikää hyväkään.
Mut heikoin lenkki on toi Andy, joku joka väittää että se osaa soittaa ei ymmärrä kitaransoitosta mitään, olenkin aina sanonut että jos et osaa soittaa...NIIN YRITÄ EDES NÄYTTÄÄ SOITTAJALTA ja "Andyhän" pukeutuu "muusikomaisesti" !!

Kunnonkitaristi niin bändihän pärjää soittotaidossa jopa sepi kumpulaiselle ja Tik Takille.

16

1895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanoi Rocks on ehdottomasti rock-yhtyeiden parhaimmistoa. Oletko koskaan nähnyt bändiä lavalla?? Tiesitkö että "heikoin lenkki" Andy McCoy tekee Hanoi Rocksin biisit? Andy on Hanoille sama kuin Tuomas Holopainen Nightwishille. Ilman Andya ja Michael Monroeta ei olisi Hanoi Rocksia. Andy ei osaa soittaa?? Kuuntelisit edes joskus Hanoin biisejä ja ennen kaikkea mene joskus keikalle katsomaan miten Andy livenä soittaa. Siinä jää moni olevinaan hyvä kitaristi kakkoseksi.

      • heheh

        ...


      • MAKE

        olen nähnyt livenä ja toista kertaan en aio katsoa, se on kuin punaperse paviaani korkeasaaressa...andu on pihalla ja veivaa skeidaa ja Mike kiipeilee kuin apina!
        Ja mitä biiseihin tulee, niin niitä renkutuksia ei voi biiseiksi sanoa ja niistähän on paljon covereita
        mm. heavy metal kidsiltä.
        mutta hyvähän se on jos joku tykkää....itse en vain perusta yhtään


      • NIINPÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Street...

      Rolling Stonesissa Keith Richards soittelee välillä niin ja näin, ei se mitään, koska jätkä on loistava biisintekijä ja riffinikkari. Ron Wood vetelee sooloja ja paikkailee jos Keithin ajatus sattuu hiukan harhailemaan.

      Andy ei ole koskaan prassaillut soittotaidoillaan eikä väittänyt olevansa mikään virtuoosi. Hän on itse sanonut olevansa enmmän komppikitaristi eikä mikään soolojen kiskoja. Hanoilla on Conny Bloom hoitamassa samaa virkaa kuin Rollareissa Wood.
      Mutta Andy on loistava biisien tekijä ja samanlainen sielu Hanoille kuin Keith on Rollareille. Kumpaakaan bändiä ei voisi olla ilman kyseisiä herroja.

      Esimerkkejä olisi paljon enemmänkin. Hyviä taitavia soittajia on paljon ja bändejä joissa on lahjakkaita muusikoita mutta se ei hyodytä yhtään jos ei ole biisintekijää. Hyviä biisinikkareita on paljon vähemmän kuin hyviä soittajia. Andy on loistava biisien tekijä... se on paljon enemmän kuin pelkkä hyvä soittotaito. Soittajia aina löytyy.

    • mihin vertaat?

      Onko sun mielestä vaikka joku Metallican Kirk Hammett hyvä kitaristi? Vaikea verrata häneen Andyä, mutta jos olisi pakko niin en väittäisi kyllä paremmaksi.

      Katsos, kitaransoittohan ei ole pelkästään mikään tekninen suoritus, niinkuin sen jotkut ymmärtää. Musiikissahan yleensäkin on kyse taiteesta (ainakin minun käsityksen mukaan). Kitara on yksi sellainen istrumentti jolla tuota taidetta voidaan ilmaista. Tässä asiassa kaikkien aikojen mestari oli ehkäpä Jimi Hendrix (yllätys, yllätys). Mutta ei Andykään huono ole vetämään omalla tyylillään. Koska siitähän kitaransoitossa nimenomaan on kyse. Jos sä maalat vaikka taulun, niin arvosteletko sä sen hyväks sen mukaan onko se miten paljon samanlainen kun jonkun "mestarin" tekemä, vai kenties jonkin muun fiiliksen mukaan?
      Millä tavalla se maalari edes ilmaisi itseään jos se vaan kopioisi? Kopiokone on sitä varten, ei tarvitse nähdä sitä vaivaa sen maalarin.

      Jos nyt palataan alkuun ja puhutaan vaikka tosta Hammettista, niin sehän on pelkkä tiluttaja. Vetää vaan sooloja jotka nekään ei ole mistään kotoisin. Vittu vielä samalla tavalla kun ne levyllä menee. Andy sentään vetää moniakin juttuja ihan improvisaatiolla, niinkuin kuuluukin tehdä. Siitä on kysymys kun puhutaan kitaransoitosta. Meneekö se sittän velillä aina vähän poskelleen (johtuen ehkä muutamasta kaljasta) niin on vaan sellanen häiritsevä pikku sivuseikka. Jos muuten soittaminen menee aidon fiiliksen mukaan niin sillon se on nimenomaan oikeeta kitaran soittoa.

      • koska...

        Hammett on kovempi kepittäjä!


      • on..
        koska... kirjoitti:

        Hammett on kovempi kepittäjä!

        verrata, niinkuin itsekin jo ilmasin että hankala on noita verrata. mutta lähinnä otin kaksi täysin erilaista kitaristia juuri sen takia että molemmathan kuitenkin ovat KITARISTEJA.

        jos et nyt tästä pysty tajuamaan mitä ajoin takaa niin itse olet se joka ei tajua hommasta mitään.


      • !!!
        on.. kirjoitti:

        verrata, niinkuin itsekin jo ilmasin että hankala on noita verrata. mutta lähinnä otin kaksi täysin erilaista kitaristia juuri sen takia että molemmathan kuitenkin ovat KITARISTEJA.

        jos et nyt tästä pysty tajuamaan mitä ajoin takaa niin itse olet se joka ei tajua hommasta mitään.

        >jos et nyt tästä pysty tajuamaan mitä ajoin takaa niin itse olet se joka ei tajua hommasta mitään.

        Tajuatko edes itsekään mitä kirjoitat? :D


      • tottakai
        !!! kirjoitti:

        >jos et nyt tästä pysty tajuamaan mitä ajoin takaa niin itse olet se joka ei tajua hommasta mitään.

        Tajuatko edes itsekään mitä kirjoitat? :D

        soitinten nyplääjät on vaa just niitä jotka ei koskaan ole oikein hiffannu mistä soittamisessa on kyse.


    • eafaef

      "ei mikää hyväkään"
      mikä sitten on hyvä bändi?

    • Make.,.,.,.,.,.,

      Andyhän on soittanut myös mm. Iggy Popissa, siihen pyydettiin varmaan sua kitaristiksi, mutta kun et päässyt, Andy otettiin kunnei muuta saatu.

      Vahvin lenkki on just Andy, zekkaa huvikseen kuka on tehny Hanoin hienoimmat biisit kohta 30 vuotta. Eikä Andy sooloillessaankaan huonoja biisejä ole tehnyt.

      Kyllä Andy taitaa olla eniten "oikee" muusikko mitä suomesta löytyy. Eikä Hanoissa muutkaan soittajat ihan kokemattomia poikasia ole...

      • todella

        subjektiivinen kommentti.


      • lemstroem

        on hahmo.Paskat se mikään kummonen kepittäjä ole,suttuista on sen vääntö.Joku idiootti väitti sen kuuluvan top kymppiin maailman rock-kitaristeista...Hohhoijakkaa.Mutta värikäs kaveri,ei siinä mitään.


      • millä perusteilla
        lemstroem kirjoitti:

        on hahmo.Paskat se mikään kummonen kepittäjä ole,suttuista on sen vääntö.Joku idiootti väitti sen kuuluvan top kymppiin maailman rock-kitaristeista...Hohhoijakkaa.Mutta värikäs kaveri,ei siinä mitään.

        kuuluuko sun mielestä joku slash ykköspaikalle maailman kitaristeista? eihän sekään ole loppujen lopuksi kovin hääppönen. sellanen keskitason kepittäjä.


      • Hanoin fani
        millä perusteilla kirjoitti:

        kuuluuko sun mielestä joku slash ykköspaikalle maailman kitaristeista? eihän sekään ole loppujen lopuksi kovin hääppönen. sellanen keskitason kepittäjä.

        Tämä bändi on loistava, olen nähnyt keikalla, ja menen uutena vuotenakin, te jotka showta arvostelette olette kateellisia Korkeasaaren apinoita.
        Andy soittaa loistavasti.
        En tiedä kuka on parempi kun en varsinaisesti seuraa rokki"skeneä"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe