aina kuulee juttuja japsi vastaan britti.onkon noissa tosiaan eroja ja mitä?meinasin kakkosautos laittaa eemelin kun se on aika hyvässä maineessa vanhanakin!!(toiminta varmuus mulle tärkein)
onko japsi parempi
8
1840
Vastaukset
- ollut tasan
yksi tojota, vm 99 corolla. se oli japseissa tehty. Pelas lähes virheettömästi, kovaa ajoa 250000 km.
Olen muilta kuullut, että nuo saman mallin enkkuvehkeet on ollut aika vikasia, kai se pitää uskoa, kun harvoin kukaan omaansa haukkuu.
Että minä ottasin japsin jos tojotan ostaisin. Itsellä on Ave, jossa on ollut joitain vaatimattomia asioita, joita tekee mieli laittaa brittien piikkiin, mutta toisaalta on puuttunut monia asioita, joita kymmenen vuotta vanhemmassa Japanin Carinassa on ollut!
Uskallan suositella myös britti-Tojotaa!- bensa 1.8
Hiljainen, luotettava. Ainoat miinukse: ohjauksen läpivienti joskus lämpimällä narisee ja ohjaus kolahtelee (rasvan puute alaboorissa), muuten ihan sika varma peli. Ei syö öljyä " merkittävästi" ja aina heittämällä läpi katsastuksesta. Ajettu 195tkm.
- parempaa
laatua on todennut Toyotan laaduntarkkailuosasto.
- carina e
carinaa ole koskaan turkissa tehty.
- britin voittaa
osta vaan japsi carina niin esim ohjauspuoli kestää paljon paremmin eikä kylkilistat repsota.
- Jeebbu
Sähköt ovat ainakin britti mallissa epäluotettavammat. Britti-carinoissa on muistaakseni boschin sähköjärjestelmä kun taas japsi-carinassa on idioottivarma denson sähköjärjestelmä.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja eikös kaikki e-carinan farmarimallit ole japseissa tehtyjä?- Anonyymi
Britti kaarinassa Lucas sähkönä ja ennen wanhaan sanottiin notta Luukas on hyvä apostoli mutta huono sähkömies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926