Blackoutin virallinen biisilista!!

valmistautukaa uuteen petty...

Lähteenä Sony Bmg. Kahta biisiä lukuunottamatta kaikki biisit jo vuotaneet. Kyllä, ne kaikki surkeat biisit tulevat levylle:

01 Gimme More
02 Piece Of Me
03 Radar
04 Break The Ice (aka Been a while)
05 Heaven On Earth (aka Your Heaven/Yours..)
06 Get Naked (I Got A Plan)
07 Freakshow
08 Toy Soldier
09 Hot As Ice (aka Cold as fire)
10 Ooh Ooh Baby (aka Fillin me up)
11 Perfect Lover (aka Got me High)
12 Why Should I Be Sad (aka Stupid things)

Mielenkiintoinen käänne levy-yhtiöltä nimetä lähes kaikki vuotaneet biisit uudelleen huijatakseen ostajia luulemaan levyn biisejä uusiksi. Tämä on ehdottomasti Britneyn huonoin levy ikinä, ei yhtään hyvää balladia (Everytimea kaiholla muistellen) tai tajuntaan iskevää hittiä (Toxic). Levyyn ei ole (ainakaan vielä) edes otettu uusia kuvia tai mitään, kait on mahdotonta saada Briitua edes sen verran ojennukseen että pari kuvaa saisi napsastua kansilehteen..

Onko joku vielä oikeasti ostamassa tätä levyä? Jos on niin saanko kysyä miksi? Itse luin itseni faniksi vielä In the zone -aikana mutta kaiken sen jälkeen mitä toi hullu on tehnyt, en voi hyväksyä näin puolivillaisesti toteutettua comebackia. Annan rahani jollekin joka ne ansaitsee. Lataan kyllä Freakshown, Toy soldierin ja laadukkaamman version Piece of me:sta mutta loputhan mulla jo on.

11

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestistä

      unohtui Sony Bmg:n julkistama kansikuva joka on siis tämä: http://i20.tinypic.com/2ue0fwl.jpg

      Toivon todella että tämä on vain väliaikainen eikä lopullinen sillä tota samaa kuvaa on pyöritetty VMA promoissa ja Gimme More kansikuvissa jo loppuun asti. Sitäpaitsi näyttää ihan amatööriteokselta mutta ottaen huomioon Britneyn nykyisen tilan niin sopiihan toi kansi kuin nyrkki silmään..

      • Syy..

        En ole koskaan ollut ns. Britney-fani, vaikka eikoislevy ja viimeisin studioalbumi löytyvätkin. Gimme More ja julkisuuteen vuotaneet demot (lopullisia versioita ei ole vuotanut) ovat mieleeni ja odotan innolla uutta levyä! Kunnon tanssimusiikkia :D


      • ...
        Syy.. kirjoitti:

        En ole koskaan ollut ns. Britney-fani, vaikka eikoislevy ja viimeisin studioalbumi löytyvätkin. Gimme More ja julkisuuteen vuotaneet demot (lopullisia versioita ei ole vuotanut) ovat mieleeni ja odotan innolla uutta levyä! Kunnon tanssimusiikkia :D

        Olen Britneyn fani ja omistan kaikki hänen albuminsa ja tämänkin siis aion ostaa.. Huonoja biisejä on kyllä levyllä ei voi muuta sanoa, mutta muutama vähän parempikin onneksi löytyy, mutta yhtään oikeesti huippuhyvää biisiä ei ole.. Huonommat biisit tuli ja muutama parempi jäi kokonaan pois.. Todella paljo harmittaa että Everybady ei ole levyllä, sillä se olisi ollut yksi levyn parhaista biiseistä, myös Baby boy ois saanut olla vaikkei sekään oo mitään verrattuna esim. Everytimeen yms. Levyllä ei taida olla yhtään sellasta kunnon balladia..


    • dffggt

      Kiss you all over ollut jo varmistettu tulevan levylle? Ei näköjään tule..

    • radar_

      Ihan kelvollista tanssikamaahan tuossa levyllä on. Mutta nimenomaan ne kaksi suurta puutetta eli hitin sekä hyvän balladin puuttuminen. Gimme More on pärjännyt ilmeisesti ihan hyvin, muttei siinä ole samaa vetovoimaa kuin vaikka Toxicissa.

      Jos taas Stupid Things yrittää korvata sen "hyvän, hitaan ja viimeisen biisin" paikan, niin onnistuu siinä varsin kehnosti. Fillin Me Up on myös huonohko biisi, enkä tajua miksi kappale on uudelleenimetty noin kaameaksi.

      Toivotaan että Freakshow ja Toy Soldier toimivat. Piece Of Me kuulostaa hyvältä, joten odotan innolla siitä HQ-versiota.

      • kappaleen laulamaan

        livenä, eikä heilua lavalla näyttäen samanlaisia liikkeitä.


      • jättihitti eli shut

        fuck up. Gimme more on toista viikkoa sijalla 3 USA:ssa eli toxicaan ei yllä lähellekkään gimme moren menestystä siellä. Toxic oli aikoinaan viikon sijalla 9 ja sitten tipahti pois top-10:stä! Itse pidän gimme moreä yhdestä Britneyn parhaista. Muita hyviä on stronger, crazy, overprotected, everybody ja toxic.Levy on varmasti hyvä. Itse on en ole halunnut kuunella levyn kappaleita etukäteen etten kyllästy. Gimme morea on kuunellu paljon ja sitten oon kuunellu everubodya ja cold as firea.

        OSTAN LEVYN 100%:en varmasti!


    • kappaleet on

      cold as fire, get back ja gimme more. Levyn aion ostaa varmasti iha mielenkiinnosta.

      • tosin

        Get Back ei tulekaan levylle ;-)
        Itse en aio levyä ostaa mutta selaan kansilehden kaupassa ihan nähdäkseni miten sivut on täytetty kun Britney ei ole suostunut kuvauttamaan itseään ja kanteenkin on laitettu pari kertaa aiemmin käytetty kuva. Onkohan sekin vain Britneyn pää liitettynä toisen vartaloon kun tästäkään photoshootista ei ole enempää kuvia?


    • Chiang

      Ensikuuntelun jälkeen voi vain todeta, että tulossa todellakin Britneyn toistaiseksi huonoin levy: Täynnä filleritavaraa täydellisen ala-arvoisilla vokaaleilla. Toisaalta nettiin levinneistä demoista levylle ei päätynyt yksikään kappale, missä Britney todella laulaa, esimerkiksi Madonna-tason popkappale State of Grace on jätetty aivan turhaan pois.

      Suurin osa kappaleista kuulostaa Fergien ja Janet Jacksonin ylijäämäbiiseiltä, lisäksi yritetään dancehall-osastoa (joka ei toimi; Britney ei ole mikään Rihanna) ja Heaven on Earth kuulostaa Britneyn sijaan kuin jos Paris Hilton olisi ollut coveroimassa jotain Kylie Minoguen kappaletta.

      Toy Soldier ja Perfect Lover omaavat hittipotentiaalia, mutta yleisesti ottaen levylle on päässyt liikaa roskaa.

    • Brit-Brit

      Minä olen kylläkin tykännyt uudesta levystä. Tanssittaa kovasti.
      Kaikkia ei voi miellyttää, mutta ainakin tuo näyttää USA:ssa iskevän, kun singahtanee albumilistan ykköseksi. Aika hyvin levyltä, jota on promottu vain tabloidlehtien gossip-osastoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe