eli mulla on kaverilta mulle muuttanu 100 l akva
ollut mulla noin kuukauden...
kaloja
3 platya
5 miljoonakalaa
5 mustatetraa
4 partamonnia
6 neontetraa
akvan lämpötila tällähetkellä n. 22-23 astetta..
tarvitsenko lämmitintä??
suodatin on mallia fluval 2 vissiin siis ikivanha kannattaako ostaa uusi vai riittääkö entiseen uus tussukka sisään???
lämmitin?? suodatin??
3
403
Vastaukset
- jaanuska68
Käyhän se vanhakin suodatin jos kerta toimii moitteettomasti. Ite en uskaltasi antaa akvan olla ilman lämmitintä. Lämpötila voi heitellä muuten liikaa. Ainakin meillä kävi niin poikasaltaassa. Eikä isot lämpötilan vaihtelut ymmärtääkseni ole hyväksi kaloille.
Mielestäni voisit tuota kalakantaa hiukan tarkastella...nuo tetrat on ainakin hiukan väärässä seurassa... - fish KING
Joko kovan veden kaloja sataan litraan
6 platya
5 miljoonakalaa
1 partamonnia
TAI
Seura akvakaloja
7 mustatetraa
1 partamonnia
16 neontetraa
kolme partista vois muuttaa suurempaan akvaan!!
HUomasitko muutokset!??
Lämmittimen tarvitset jos aiot säätää veden kaloillesi sopivaksi
kovan veden kalastolle tuo on sopiva muttei sitten saa laskea yölläkään astettakaan!!
seura akvakalastolle sama homma, aina se on hyvä olla varalla jos sattuu jotain mikä laskisi veden lämpötilaa äkisti. Ei nemaksakaan kymppiä enempää.
Jos vain löydät Fluvaliin uutta massavanua sisään niin kyllä se on toimiva peli niin kauan kuin vain varaosia löytyy.- NMM
Menee hifistelyks toi lämmitinhomma. Et sä oikeasti lämmitintä tarvii, jos et siis asu perunakellarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789