t o p k a n i

xyz___

rekisteröidyin topkani-pelisivustolle anonyymin sähköpostin kautta ja pelasin ehkä 5 pelierää... onko tuo maksullista pelaamista vai?... auttakaa äkkiä... onko kallistakin... siis pitääkö siitä maksaa...

46

29487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rabbit

Ilmaista on pelaaminen. jos haluaa osallistua maksulla turnajaisiin, maksetaan erikseen verkkopankin kautta.

• alkuperäinen.

ehdin jo huolestua, ku oon vähä huono koneiden kans=) toivottavasti puhuit totta..

• ei puhunut

yksi peli erä maksaa 10€ joten 50€lasku lienee tulossa...

• plää

no eikä maksa, vaan sillon se maksaa jos rekisteröi tilin ja maksaa sinne tietyn summan! ei mitää 50e laskua ole tulossa.

mutta topkanissa ei saa pelata kun tietyn määrän ilmaisia pelejä, sitten tulee ilmoitus että pelikiintiöt ovat täynnä. sitten saa pelata kun on maksanut. paska systeemi mut niitähän nää monikansalliset on.

• tommeli
        plää kirjoitti:

no eikä maksa, vaan sillon se maksaa jos rekisteröi tilin ja maksaa sinne tietyn summan! ei mitää 50e laskua ole tulossa.

mutta topkanissa ei saa pelata kun tietyn määrän ilmaisia pelejä, sitten tulee ilmoitus että pelikiintiöt ovat täynnä. sitten saa pelata kun on maksanut. paska systeemi mut niitähän nää monikansalliset on.

en kuitenkaan pelaa sillä en tä maksaako mafia peliin rekisteröityä tai pelata sitä

• jeps niinhän se on

oon pelannut reilut 135000 kertaa ja ei oo mitään maksanut. sitten on nämä erilliset rahat turnaukset jotka maksaa. ja tämä goldplayer club nii sillä saa enemmä peleihin sisältöä, ja progressiivisen potin turnauksia voi pelata monta kertaa, normaalisit vain 1 - 5 krt

• Nettipeluri

Toi linkki on sitten sellanen josta sä hyödyt bitefight pelissä esim. saat hynää sun muuta(ei oikaa rahaa), että älkää vaan kukaan painako tota linkkiä.

• ................
        Nettipeluri kirjoitti:

Toi linkki on sitten sellanen josta sä hyödyt bitefight pelissä esim. saat hynää sun muuta(ei oikaa rahaa), että älkää vaan kukaan painako tota linkkiä.

Nythän mä sitä vasta painankin! (kun kielletään)

• adfsafasf
        plää kirjoitti:

olen pelannut jo vaikka kuinkapaljon, kehotetaan vaan rekisteröitymään, pelit silti pelattavissa

• Tarjuke
        plää kirjoitti:

Ei siinä mitään kiintiötä tule täyteen, olen pelannut yli vuoden ILMAISEKSI eikä tule mitään kiintiöitä täyteen! Kingi haluaa että siirryt maksulliseksi pelaajaksi mutta sen tarjouksen alla on kyllä linkki mistä pääsee jatkamaa pelaamista joka kerta ihan ilmatteeksi. Ota silmä käteen!!

• lolman69

se o iha ilimasta

• P_rs---ke_les

Voittorahojen saanti on tosi vaikeaa, etten sanoisi mahdotonta!!!

En suosittele laittaan rahaa mokomaan topkaniin.

• kminj

ihan paska koko paikka. olen samaa mieltä, ettei kannata sinne mitään rahaa pistää

• sampro79
        kminj kirjoitti:

ihan paska koko paikka. olen samaa mieltä, ettei kannata sinne mitään rahaa pistää

Joo.. Liikutaan täysin samoilla aalloilla, Kaikenlaisia rahapelejä on tullut kokeiltua, mutta toi topkani, se taitaa olla täysin kusetusta. Sivusto ilmoittaa tällä hetkellä että siellä on yli 46 000 pelaajaa, oon pelaillu 47 sentin keyword cupia, mulla odottelee siellä 18 peliä seuraava vastustajaa... vanhin peli on pelattu 9.1.08.. on se helvetti jos tollasesta pelaaja määrästä ei kukaan pelaa yli viikon aikana peliäkään tota !!!

• Pärdäke

siis mitä te russutatte? Rahan nosto on ihan iisi homma jos osaa edes avustavasti englantia! paypal-tiliin tulee nostopyynnön jälkeen suora linkki sähköpostitse, perustaa tilin ruudulla näkyvien ohjeiden mukaan ja mä ainakin sain voittoni helposti. TOTTAKAI kansainvälinen rahaliikenne vaatii vähän vääntöä ja tarkistuksia mutta parempi niin kuin että mun fyrkat häipyy muille ihmisille, haloo... Lisäksi Topkanin as.palvelusta kerrottiin mulle että verkkomaksu ihan suomalaisittain on tulossa joskus, mutta suomalaisten pankkien rattaat pyörii hitaasti...

• ....
        sampro79 kirjoitti:

Joo.. Liikutaan täysin samoilla aalloilla, Kaikenlaisia rahapelejä on tullut kokeiltua, mutta toi topkani, se taitaa olla täysin kusetusta. Sivusto ilmoittaa tällä hetkellä että siellä on yli 46 000 pelaajaa, oon pelaillu 47 sentin keyword cupia, mulla odottelee siellä 18 peliä seuraava vastustajaa... vanhin peli on pelattu 9.1.08.. on se helvetti jos tollasesta pelaaja määrästä ei kukaan pelaa yli viikon aikana peliäkään tota !!!

mitäs ihmeellistä tuossa on? keyword ei kuulu monekaan pelaajan suosikkipeleihin ja sitäpaitsi pelatessasi pelaat aina lähellä omaa rankingiasi olevia vastaan. eli vain murto-osaa koko porukasta. ja ensimmäisenä aloitettu cup täyttyy ennen kuin seuraavaan tulee ensimmäistäkään pelaajaa. (ellei sitten pelaa montaa cuppia kerralla kuten sinä). ei mitään ihmeellistä tilanteessasi. royal cupissa olen joskus odotellut kuukaudenkin, kun paikkoja on kymmeniä tuhansia. itse siis olen pitkänlinjan jäsen ja useita nostoja tehnyt tililtä

• Turjake90
        sampro79 kirjoitti:

Mikään Topkani niitä teidän rahoja pidä vaan se yksi pelintarjoaja joka niitä turnauksia pyörittää eli king. Se on kansainvälinen pelifirma (oon tarkistanu) ja siksi heidän peleissään ON tuhansia pelaajia kun ne on ympäri maailmaa eikä vaan suomesta... Jos ei osaa englantia eikä ymmärrä kansainvälistä meininkiä niin voi rahojen saanti olla vähän hankalaa, ei kannata lähteä pelaamaan jos ei osaa englantia!! Itelläni ei oo kertaakaan jäänyt rahat saamatta ja hyvin on rahaa tullut!

• mitsku2

no ei oo vaan siellä voi laittaa sille että siellä on rahaa ja voi voittaa rahaa sen rahan tilaaminen maksaa aika paljo 10 egee

• _topkani pelaaja_

Pelaaminen ei ole maksullista, ainoastaan jos tilaa jotakin, niin siitä pitää maksaa. Sivulla näkyy ohjeita, kuinka pitää toimia. :o) :0)

• Caps

Perheessämme on kaksi maksanutta jäsentä, mutta molempien tilat on asetettu "väliaikaiseksi", koska Topkanin mukaan "he ovat havainneet että sama henkilö on perustanut useamman tilin tai jäsenmaksua on käytetty väärin".
        Koska molemmilla maksaneilla jäsenellä on sama ip-osoite, niin Topkani tulkitsee tämän väärinkäytökseksi.
        Kirjoitin asiasta heidän tekniseen tukeensa, ja sain vastauksen parin viikon päästä englanniksi. He eivät kuulemma voi vastata muulla kielellä kuin englannilla, joten minun piti kirjoittaa asiani uudestaan.
        Toistaiseksi en ole saanut mitään vastausta, mutta odottelen, josko he olisivat ymmärtäneet viestini.
        Tuntuu siltä että Topkanin mielestä samassa taloudessa voi olla vain yksi maksanut jäsen, ja että kaikkien asiakkaiden oletetaan osaavan englantia.

• Sitkura
        Caps kirjoitti:

Perheessämme on kaksi maksanutta jäsentä, mutta molempien tilat on asetettu "väliaikaiseksi", koska Topkanin mukaan "he ovat havainneet että sama henkilö on perustanut useamman tilin tai jäsenmaksua on käytetty väärin".
        Koska molemmilla maksaneilla jäsenellä on sama ip-osoite, niin Topkani tulkitsee tämän väärinkäytökseksi.
        Kirjoitin asiasta heidän tekniseen tukeensa, ja sain vastauksen parin viikon päästä englanniksi. He eivät kuulemma voi vastata muulla kielellä kuin englannilla, joten minun piti kirjoittaa asiani uudestaan.
        Toistaiseksi en ole saanut mitään vastausta, mutta odottelen, josko he olisivat ymmärtäneet viestini.
        Tuntuu siltä että Topkanin mielestä samassa taloudessa voi olla vain yksi maksanut jäsen, ja että kaikkien asiakkaiden oletetaan osaavan englantia.

King.com:han tosta hommasta vastaa, ei Topkani, eli King.com sulkee tilin väliaikaisesti kun perustetaan useampi tili samasta ip:stä, itse ymmärsin näin. Tällä valvotaa mm. uhkapelin mahdollisuutta, mikä on mun mielest hyvä asia. Minä ja vaimoke saatiin tilit auki kun King oli asian tutkinut, onhan toi englanti joillekin vaikeaa mutta topkanin aspa kääntää kyllä meilejä asiakkaiden puolesta englanniks ja välittää King.com:lle, ainakin meille tekivät näin ja hyvin toimi!!

• Arsenic
        Sitkura kirjoitti:

King.com:han tosta hommasta vastaa, ei Topkani, eli King.com sulkee tilin väliaikaisesti kun perustetaan useampi tili samasta ip:stä, itse ymmärsin näin. Tällä valvotaa mm. uhkapelin mahdollisuutta, mikä on mun mielest hyvä asia. Minä ja vaimoke saatiin tilit auki kun King oli asian tutkinut, onhan toi englanti joillekin vaikeaa mutta topkanin aspa kääntää kyllä meilejä asiakkaiden puolesta englanniks ja välittää King.com:lle, ainakin meille tekivät näin ja hyvin toimi!!

Eli onko tämän kultatilin avaaminen turvallista loppujen lopuksi? Te joilla on jo pidempään ollut kokemusta rahojen nostosta yms., niin kannattaako se kultatili ottaa?

• ...
        Arsenic kirjoitti:

Eli onko tämän kultatilin avaaminen turvallista loppujen lopuksi? Te joilla on jo pidempään ollut kokemusta rahojen nostosta yms., niin kannattaako se kultatili ottaa?

jos on hyvä pelaaja niin kannattaa. jos huono, niin ei. Turvallista se on kyllä. itse olen king.comilla (sama asia, kuin topkani) ollut jäsenenä jo vuosia ja nostellut useita tuhansia euroja paypalin kautta.

• Mimmukka690
        Sitkura kirjoitti:

Jos ottaa kultatilin siellä, voiko sen sulkea myös jotenkin jos ei haluakaan sitä kuitenkaan, mutta on ehtinyt jo ottaa sen? Kuinka saada kirjoitettua kingin ylläpidolle ulkomaille siitä, että haluaa pois sen kultatilin?

• hhheei

ei se ole maksullista, vain se kultajäseneksi liittyminen maksaa. itse olen pelannu monia pelejä, eikä ole tullu kuin kehotuksia, et liity kultajäseneks.. :D

• mila82

Siel voi pelata just niin paljon ilmaksiksi kun haluaa ilmaan mitään rahaa. Kultatili sun muut on vaan ehdotuksia esim. jos on "ruuhkaa" ni ei tarvi "jonottaa" (härnäystä kultatilin ostoon. Mäkin olen pelannu monia pelejä ja mitää en ole vielä maksanut!

oo ihan huoleti!

• lyödään

olkaa varovaisia kun sinne laitatte rahojanne.......itselleni kävi niin ihmeellisesti että minun rekisteröidyn nikin tilille oli kas kummaa tallennettu 5euroa........minun sitä tietämättä......nyt minua syytetään että pelaan toisen nikillä ja käytän jonkun toisen tiliä.....kaikki mitä nyt tältä koneelta sekä kahdelta muulta koneelta yrittää kirjautua ja tehdä nikkiä sekä avata tiliä...kun kaikissa koneissamme on sama ip-osoite.....mutta meidät kaikki on leimattu syylisiksi....vain siksi kun eräs henkilö teki minulle ilkeyttä tallentaessaan tililleni sen 5 euroa.....minä olen syylinen eikä hän... vastauksia en saa kysymyksiini....

• h.m.r

onkos kellekkään käynyt niin et topkani pyytää lähettämään kuvaa passista tai jostain muusta henkilökortista ja onko joku uskaltanut sen heille lähettää itseäni arveluttaa kovasti se lähettäminen? minua epäillään siellä jostain monella tilillä pelaamisesta yms ku alussa rekisteröityi myös siskoni samalta koneelta ja ip os perusteella ne luuli et käytän 2 tiliä no ne sit selvitteli sen n2viikossa ja tarkisti et siskoni käyttää eri ip pelatessaan... mut nyt tuli taas et mun tili on estetty yms ja laitoin viestii ni pyytäävät sitä kuvaa passista et voivat varmistua tai jotain... eihän siinä muuten mitään mut vituttaa ku siel oli monta sataa euroa voittoja joita en todennäköisesti näe ikinä...:(

• lähetin
        h.m.r kirjoitti:

onkos kellekkään käynyt niin et topkani pyytää lähettämään kuvaa passista tai jostain muusta henkilökortista ja onko joku uskaltanut sen heille lähettää itseäni arveluttaa kovasti se lähettäminen? minua epäillään siellä jostain monella tilillä pelaamisesta yms ku alussa rekisteröityi myös siskoni samalta koneelta ja ip os perusteella ne luuli et käytän 2 tiliä no ne sit selvitteli sen n2viikossa ja tarkisti et siskoni käyttää eri ip pelatessaan... mut nyt tuli taas et mun tili on estetty yms ja laitoin viestii ni pyytäävät sitä kuvaa passista et voivat varmistua tai jotain... eihän siinä muuten mitään mut vituttaa ku siel oli monta sataa euroa voittoja joita en todennäköisesti näe ikinä...:(

Minulle kävi samalla tavalla ja lähetin passin kopion,ja nyt ne pyytävät että kaikki tiedot ketkä mahdollisesti ovat pelanneet samassa taloudessa....huijausta sanon minä!!

• zazuuu
        lähetin kirjoitti:

Minulle kävi samalla tavalla ja lähetin passin kopion,ja nyt ne pyytävät että kaikki tiedot ketkä mahdollisesti ovat pelanneet samassa taloudessa....huijausta sanon minä!!

Onkos jo teille rahat tulleet? Itselläni ja siskollani nyt sama tilanne, vaikka ei edes asuta samassa osoitteessa. Mihinköhän sitten voisi ottaa yhteyttä jos rahoja ala kuulua? Esim. joku kuluttajansuojavirasto tai joku...

• Mummu70
        h.m.r kirjoitti:

Ei se Topkani huijaa, ei ne edes pyydä sulta noita papruja vaan King.com!! Se on kansainvälinen pelifirma, kato nyt hyvä ihminen noi yllä olevat vastaukset!! Kansainvälinen firma, omat säännöt ja me aikankin saatiin asia selvitettyä miehen ja mun tilin kanssa kun sulkivat ne kun pelattiin samalta koneelta.
        Rahat saatiin takaisin ja kaikki hyvin! King vaan sulkee tilejä kun epäilee väärinkäytöksiä, uhkapelejä tai muuta, niin suuret pelifirmat tekee..

• paypalin kautta
        Mummu70 kirjoitti:

Ei se Topkani huijaa, ei ne edes pyydä sulta noita papruja vaan King.com!! Se on kansainvälinen pelifirma, kato nyt hyvä ihminen noi yllä olevat vastaukset!! Kansainvälinen firma, omat säännöt ja me aikankin saatiin asia selvitettyä miehen ja mun tilin kanssa kun sulkivat ne kun pelattiin samalta koneelta.
        Rahat saatiin takaisin ja kaikki hyvin! King vaan sulkee tilejä kun epäilee väärinkäytöksiä, uhkapelejä tai muuta, niin suuret pelifirmat tekee..

sivustolla lukee että voittojen nostaminen mahdollista ilman paypalia, onko jollain kokemusta tästä? paljonko pankki vienyt välistä?

• king.com ei maksa
        paypalin kautta kirjoitti:

sivustolla lukee että voittojen nostaminen mahdollista ilman paypalia, onko jollain kokemusta tästä? paljonko pankki vienyt välistä?

Ei ole mahdollista edes paypalilla. Yritin lunastaa useamman sata euroa ja väittävät että olisin rikkonut sääntöjä. Eivät maksa ja lahjoittivat voittoni johonkin turnauksiin.
        Loistavaa peli kunnes yrität lunastaa.

• Erkki123
        king.com ei maksa kirjoitti:

Ei ole mahdollista edes paypalilla. Yritin lunastaa useamman sata euroa ja väittävät että olisin rikkonut sääntöjä. Eivät maksa ja lahjoittivat voittoni johonkin turnauksiin.
        Loistavaa peli kunnes yrität lunastaa.

Juuri näin. Itse tein tilin ja pelasin vain yhdellä tunnuksella, uudella koneella ja uudesta nettiliittymästä. Yritin nostaa n. 100euroa ja tässä lopputulos:

Hei,

King.com:n termien ja ehtojen mukaan henkilö voi avata ainoastaa yhden
        pelaaja tilin, henkilön joka on tilin avannut tulee rahoittaa tili eikä
        henkilö voi pelata muulla kuin omalla tilillään. Jos jäsen rikkoo
        joitakin näistä ehdoista, King:llä on oikeus sulkea jäsenen tili.

Turvasysteemimme on havainnut mahdollisen pelisääntöjen rikkomuksen, ja
        näin ollen tarvitsemme sinun apuasi säilyttääksemme tilisi aseman ja
        poistaaksemme mahdolliset epäilyt. Autat meitä lähettämällä kopion
        passistasi tai jostakin muusta henkilökortistasi sähköpostin
        välityksellä King:lle. Sisällytä myös vahvistus siitä että vain sinä,
        tämän tilin ylläpitäjä, olet ainoa käyttäjä ja rahoittaja ja että et
        ole muiden tilien käyttäjä King.com:ssa. Varmista että annat oikean
        käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteen. Jos sinulla on tuttavia tai
        perheenjäseniä, jotka pelaavat King.comissa, ilmoitatko heidän
        käyttäjätunnukset. Tämä voisi selittää turvajärjestelmämme epäilyt.

Lähetä kopio henkilötodistuksestasi, ja vahvistus tiedoista suoraan
        väärinkäytösosastolle osoitteeseen: [email protected].
        Toivomme että ymmärrät halumme seurata pelisääntöjämme ja että kyseinen
        toiminto ei ole aiheuttanut sinulle paljon haittaa.
        Jos sinulla on kysymyksiä koskien kyseistä toimenpidettä vastaamme
        niihin mielellämme.

Ystävällisin terveisin,

Heini
        King.com support

Jep, ja vaikka mitä teki niin rahoja ei tullut.

• Erkki1234
        Erkki123 kirjoitti:

Juuri näin. Itse tein tilin ja pelasin vain yhdellä tunnuksella, uudella koneella ja uudesta nettiliittymästä. Yritin nostaa n. 100euroa ja tässä lopputulos:

Hei,

niihin mielellämme.

Ystävällisin terveisin,

Heini
        King.com support

Ja niin, jos ilmoitatte perheenjäsenten/tuttavien käyttäjätunnukset niin
        heidänkin tilit suljetaan !

hahahahahahahahahahahaah, että näin.

• game_-player
        Mummu70 kirjoitti:

mulla on topkanis ainaski 5 tyyppii eikä kukaa oo sanonu mitää ja kaikki toimii!

• ihmettelijä123
        game_-player kirjoitti:

mulla on topkanis ainaski 5 tyyppii eikä kukaa oo sanonu mitää ja kaikki toimii!

Ei se haittaa kuin vasta jos olet nostamassa rahoja. Silloin sanovat että sori et saa mitään.

• Ihmettelijä123
        Erkki123 kirjoitti:

Hei,

niihin mielellämme.

Ystävällisin terveisin,

Heini
        King.com support

Mua syyttivät huijaamisesta suoraan, kun yritin nostaa voittojani. Olin jollain tavalla huijannut mutta eivät suostuneet edes selittämään miten. Otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja ottivat asian käsittelyynkin mutta siitäkin on aikaa varmaan jo vuosi. Ihan silkkaa rahastusta ja huijausta koko TOPKANI & KING.COM. TOPKANIhan on MTV3:sen ja muka "suomalainen" mutta pelit hoitaa King.com . Aivan pyllystä.

• Ihmettelijä123
        Ihmettelijä123 kirjoitti:

Mua syyttivät huijaamisesta suoraan, kun yritin nostaa voittojani. Olin jollain tavalla huijannut mutta eivät suostuneet edes selittämään miten. Otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja ottivat asian käsittelyynkin mutta siitäkin on aikaa varmaan jo vuosi. Ihan silkkaa rahastusta ja huijausta koko TOPKANI & KING.COM. TOPKANIhan on MTV3:sen ja muka "suomalainen" mutta pelit hoitaa King.com . Aivan pyllystä.

En ollut tehnyt useampaa tiliä.

• Team Finland
        ihmettelijä123 kirjoitti:

Ei se haittaa kuin vasta jos olet nostamassa rahoja. Silloin sanovat että sori et saa mitään.

Topkanissa on tosi hyvä tietosuoja, kun sisään kirjautumisen jälkeen lähettämäsi tiedot todennetaan ja todennuksen aikana yhteys on salattu eli tiedot lähetetään salatusti palvelimeen. Myös oma tili sivulla yhteys on salattu.

• Ihmeusto

"King.com on maailman suurin taitopelisivusto."

PAH. Maailman suurin huijaussivusto se on. Sumuttavat ihmisiä minkä ehtivät. Kertokaas jonka tiedät saaneen rahaa takaisin?

• Raula

Itse olen pelannut king.comilla yli kolmen vuoden ajan ja tehnyt tuona aikana kaksi 50€:n nostoa paypalin avulla, molemmat sujuivat ongelmitta, rahojen siirtymisessä pankkitililleni kesti vähän yli viikko. Voitolle olen vuosien aikana jäänyt yhteensä n.80€, mutta pelailenkin enimmäkseen noita "pikkuturnauksia".

• Ei hyvä

pelasin ja avasin tilin ja kun pääsin aika korkealle ja voitinkin niin sitten tulikin yllätys en päässyt enään rekatulla sisälle. tuli vähän rahastuksen makuu.

• Taija75

Oon ainakin pelannut noita ilmaisia pelejä kesän alusta asti ja niitä on tosiaan PALJON! Suosikkeja on ainakin Uno ja Hoop de Loop. Kaverit pelaa myös rahasta ja sanoivat että on kiva ku voi laittaa niin pieniä panoksia( jotain 50sentttiä). Ja siis ovat kyllä voittaneetkin:) Taidan päivittää kans itseni kultapelaajaksi. SUOSITTELEN!

• Hello!

kkk

• kakka996

Raiskaan topkanin työntekijät

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe