HP Photosmart C3180

Lisal

Kuinka Photosmart C3180 asennetaan Vistaan. Printterin mukana tuli kolmekin asennus-CD:tä (Win98-XP, Mac & ohjeet). Vistan avuksi A4 paperiarkki, jossa HP:n www-osoite.
Olen hakenut sieltä ohjelmat ja ajurit. Kaikki menee hyvin (tietääkseni) siihen asti kun ohjelma pyytää yhdistämään koneet toisiinsa (USB-piuha). Tulee aina vaan ilmoitus "Laitteen asentaminen ei onnistu"

18

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku osaa sinua neuvoa. Itse veikkaan, että tuo laite on yksi niistä monista, joita ei Vistan kanssa saa vielä toimimaan....Mutta, kuten sanottu, tämä on vain vahva veikkaus. Lycka till!

• katsonut HP:n

sivuilta, josko olisi vista-ajuri?

• Lisal

Juuri sieltä olen Vista-ajuria lataillut. Jokin vaan mättää. Kiitti kuitenkin.

• taas vahvistaa
        Lisal kirjoitti:

valintani ku ostan tos kohta uuden koneen.
        eli edelleen XP käyttikseks.
        en tiä vistasta mut kait siinäki on sellanen kohta et lisää laite..........ooks kokeillu sitä kautta?

• toi on
        Lisal kirjoitti:

ihan hyvä monitoimikone kotikäyttöön. itelläni samanlainen.

• Lisal
        toi on kirjoitti:

ihan hyvä monitoimikone kotikäyttöön. itelläni samanlainen.

Kyllä siellä on "Lisää laite" kohta ja lisätty on, mutta yhteyksiä koneiden välille en vaan onnistu luomaan.

• vaikka toista
        Lisal kirjoitti:

Kyllä siellä on "Lisää laite" kohta ja lisätty on, mutta yhteyksiä koneiden välille en vaan onnistu luomaan.

usbiporttia. ja jos sulla on tai kaverillas on toinen usbikaapeli nii kokeile sitä jos onki piuhassa vika.
        perhana noi on sellasia henkimaailman juttuja välillä et sit ku saa toimiin nii turha kenenkää kysyä et mitä teit ku ei pysty selittään :)

• tipexi

poistin ensin levykkeeltä asentamani ohjelman ja latasin HP:n sivulta Vista version.Asennus onnistui hyvin mutta tulostin ei toiminut.
      Ohjauspaneelista laitteisto ja äänet>tulostin>lisää tulostin(vaikka tulostin oli jo lisätty listalle ja asetettu oletustulostimeksi)lisäsin uuden usb tulostimen ja rupes pelittään kun sen asetti oletukseksi.
      Toivottavasti tästä oli apua,mulla ainakin toimii nyt:)

• Nimetön

Vielä yksi kysymys Photosmart C3180 tulostimen lisäämisestä eli mikä tulostusportti valitaan?

• Harmaa hius

Sain ko.tulostimen kylkiäisenä uuden koneen oston yhteydessä keväällä. Toimi aluksi hyvin netistä hakemillani Vistan ajureilla. Nyt kun laite oli pois päältä pari kuukautta, ei enää tunnistanut laitetta! Eikä asennu uudestaan vaikka kuinka latailen ajurit, otan palomuurin ja virustorjunnan pois jne. Ohjelma latautuu kyllä koneelle, mutta USB-piuhan laiton jälkeen jumittuu, tulee teksti: Laite tunnistettu. MUTTA sitten herja "laitteen asentaminen ei onnistu". MISSÄ VIKA? Käsittääkseni kun on All-in-One-laite, niin pitäisi asennuksen hoitua helposti.

• Windows Update-toimintoa tulostinohjaimen asennuksessa?

• Harmaa Hius
        lisal kirjoitti:

Windows Update-toimintoa tulostinohjaimen asennuksessa?

Olen kokeillut tulostimen liittämistä kaikilla mahdollisilla keinolla. Alan epäilemään, että ongelma johtuu Vistan päivityksistä. Kokeilin nimittäin laittaa USB-muistitikkua koneeseen, niin herjasi, että tikun ohjainohjelmisto on asennettava. Kun alan asentamaan, niin sama juttu kuin tulostimessa, ei löydä ohjaimia. Kaikki neljä USB-porttia, sama juttu! Viimeksi käytin tikkua ehkä kesäkuussa, enkä ole ennen millään muulla koneella törmännyt ongelmiin tikun kanssa.
        Minulla on automaattiset päivitykset päällä, pitäisikö nyt palauttaa kone johonkin aikaisempaan tilaan?

• Harmaa Hius kirjoitti:

Olen kokeillut tulostimen liittämistä kaikilla mahdollisilla keinolla. Alan epäilemään, että ongelma johtuu Vistan päivityksistä. Kokeilin nimittäin laittaa USB-muistitikkua koneeseen, niin herjasi, että tikun ohjainohjelmisto on asennettava. Kun alan asentamaan, niin sama juttu kuin tulostimessa, ei löydä ohjaimia. Kaikki neljä USB-porttia, sama juttu! Viimeksi käytin tikkua ehkä kesäkuussa, enkä ole ennen millään muulla koneella törmännyt ongelmiin tikun kanssa.
        Minulla on automaattiset päivitykset päällä, pitäisikö nyt palauttaa kone johonkin aikaisempaan tilaan?

Painiskeletko vielä saman ongelman kaa? Jos oot selvittäny sen niin kerro mullekin! Ois pientä vihiä mutten oo varma ihan vielä...

• Harmaa Hius
        lisal kirjoitti:

Painiskeletko vielä saman ongelman kaa? Jos oot selvittäny sen niin kerro mullekin! Ois pientä vihiä mutten oo varma ihan vielä...

Jouduin asentamaan koko koneen (käyttöjärjestelmän uudelleen). Olihan siinä hommaa, mutta nyt toimii tulostin, muistitikku ym. Tulostin toimii netistä haetuilla ajureilla, mutta aina kun kytken tulostimeen virran, lähtee asentamaan laitteen ohjainohjelmistoa jne. HP-tuki neuvoi asentamaan jonkin korjausohjelman, jotta ei kadottaisi ohjaimia, mutta tuo korjausohjelma ei asentunut koneelleni (sanoi, ettei sitä tarvita). Kysyn vielä HP-tuesta neuvoa tuohon ainaiseen uudelleen asennukseen jokaisen virran laiton jälkeen...

• Harmaa Hius kirjoitti:

Jouduin asentamaan koko koneen (käyttöjärjestelmän uudelleen). Olihan siinä hommaa, mutta nyt toimii tulostin, muistitikku ym. Tulostin toimii netistä haetuilla ajureilla, mutta aina kun kytken tulostimeen virran, lähtee asentamaan laitteen ohjainohjelmistoa jne. HP-tuki neuvoi asentamaan jonkin korjausohjelman, jotta ei kadottaisi ohjaimia, mutta tuo korjausohjelma ei asentunut koneelleni (sanoi, ettei sitä tarvita). Kysyn vielä HP-tuesta neuvoa tuohon ainaiseen uudelleen asennukseen jokaisen virran laiton jälkeen...

...vai oletko muuttunut jo valkoiseksi? Siis ei voi olla totta että tää on näin vaikeeta! Mä en oo jaksanut painiskella viikkoon pariin ton asian kanssa mutta onhan se saatava kuntoon! Onko sulla ollu koko ajan Vista, mä nimittäin ostin tän koneeni joskus elokuussa ja sillon tuli automaattisesti Vista. Kaikki kaverit kehuu XP:tä ja jäinkin miettiin sitä, että asensit Vistan uudelleen...no joo, tietty että kaikki Windowsjutut alkaa tästä lähtien tukee Vistaa. Ihmettelin vaan sitäkin kun mulla on esmes Soneran nettiliittymä ja yritin asentaa sen Internet-avustajaa niin sivuilla sanotaan jotain sinnepäin että valitettavasti asennus Vistaan ei onnaa TOISTAISEKSI...??? Se on sentään ollu toiminnassa jo about 10 kk eli helmikuusta!

• Harmaa Hius
        lisal kirjoitti:

...vai oletko muuttunut jo valkoiseksi? Siis ei voi olla totta että tää on näin vaikeeta! Mä en oo jaksanut painiskella viikkoon pariin ton asian kanssa mutta onhan se saatava kuntoon! Onko sulla ollu koko ajan Vista, mä nimittäin ostin tän koneeni joskus elokuussa ja sillon tuli automaattisesti Vista. Kaikki kaverit kehuu XP:tä ja jäinkin miettiin sitä, että asensit Vistan uudelleen...no joo, tietty että kaikki Windowsjutut alkaa tästä lähtien tukee Vistaa. Ihmettelin vaan sitäkin kun mulla on esmes Soneran nettiliittymä ja yritin asentaa sen Internet-avustajaa niin sivuilla sanotaan jotain sinnepäin että valitettavasti asennus Vistaan ei onnaa TOISTAISEKSI...??? Se on sentään ollu toiminnassa jo about 10 kk eli helmikuusta!

Ostin koneen 03/2007 ja Vista tuli mukana. Koneen uudelleen asennus oli ihmeen helppoa, sain ohjeen HP:ltä. Kaikki puolen vuoden aikana tulleet Vistan ym. päivitykset piti sitten tietenkin asentaa uudelleen, samoin pelit ym. Muista ottaa palomuuri, virustentorjunta pois päältä ennen printterin asennusta (etenkin Norton kuulemma aiheuttaa ongelmia laitteen asennuksessa). Nyt toimii minulla printteri hyvin (toistaiseksi...)

• Harmaa Hius kirjoitti:

Ostin koneen 03/2007 ja Vista tuli mukana. Koneen uudelleen asennus oli ihmeen helppoa, sain ohjeen HP:ltä. Kaikki puolen vuoden aikana tulleet Vistan ym. päivitykset piti sitten tietenkin asentaa uudelleen, samoin pelit ym. Muista ottaa palomuuri, virustentorjunta pois päältä ennen printterin asennusta (etenkin Norton kuulemma aiheuttaa ongelmia laitteen asennuksessa). Nyt toimii minulla printteri hyvin (toistaiseksi...)

sulla on käytössä? Mulla nimittäin loppuu Norton 360 kokeilu ihan kohta. Riittääkö joku netistä ladattu ilmaisohjelma? Eikö Windowsissa itsessään ole jo palomuuri ym. joten tarvittaisiin ainoastaan virustentorjunta? Ei viitsisi maksaa turhasta älyttömästi. Ajattelin ensin kokeilla F-Securen 30 päivän ilmaisjuttua, mutta olen kuullut että se on melko raskas ja tökkii Vistan kanssa. Kiva kun olet vielä viitsinyt vastailla näihin pitkänkin ajan jälkeen, KIITOS!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3275
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1020
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe