Minä menen lakkoon

Kyrpiintynyt toimistotyöläinen

Tilitoimistossa töissä. Kaukana sivistyksestä. Koulutuksena tradenomi. Palkkaa alle 1500/kk. Viime kuussa nettopalkka jäi alle tonnin. Opintolainaa 10 000 euroa...

Ei helvetti. Olen yksinhuoltaja. Menen lakkoon ja jään kotiin. Saan paremmin rahaa.

8

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tod. palkkakuoppa

      Odota nyt vain kun kuntasi veroprosentti nousee, jotta saadaan nämä alipalkkaiset hoitsut (2500 eur/kk) pois karmivasta palkkakuopasta. He ovat opiskelleet vuosia, kuten tradenomit, joten heille pitää maksaa kunnon palkkaa. Kukaan ei kiinnitä huomioita toimistotyöläisten palkkoihin, koska suurin osa heistä on hiljaisia hiiriä herran pelkoa täynnä ilman kunnollista liittoa. Jokainen meistä valitsee työnsä ja alansa, itseään vain voi syyttää jos työhön nähden heikkoon palkkaan tyytyy tekemättä asialle itse mitään.

      • Kyrpiintynyt...

        Valtiohan maksaa paremmin, jos jään kotiin. Olkoon joku henk koht lakko sitten. En minä jaksaa vääntää töitä niska limassa paskan palkan eteen. Enpäs mene minäkään enää töihin alle 2500 euron kk-palkan.


      • Näin meillä...pieni ihminen
        Kyrpiintynyt... kirjoitti:

        Valtiohan maksaa paremmin, jos jään kotiin. Olkoon joku henk koht lakko sitten. En minä jaksaa vääntää töitä niska limassa paskan palkan eteen. Enpäs mene minäkään enää töihin alle 2500 euron kk-palkan.

        Mikä olet koulutukseltasi, kun vaadit 2500e? Eihän sitä missään saa. Se on kyllä totta, että toimistotyötä ei arvosteta missään. Ilman meitä ei täällä maailmassa olisi muitakaan. Mehän tehdään se p..kin homma. Esim. johtajat vaan istuu kokouksissa... Eivätkä ne edes tiedä mitä me "pienet" ihmiset tehdään...Esim. kuka maksaa johtajien palkat, matkalaskut ym. NO ME PAPERIENPYÖRITTELIJÄT ! Jos herrat ja muut kuin tstoväki joutuu tekemään jonkin laskuntarkastuksen tai jotain paperihommia, niin siitähän nousee kauhea poru. Me ei olla saatu tähän koulutusta jne. Kaikki työ on YHTÄ ARVOKASTA ! (en kyllä tarkoita että tarttis saada johtajanpalkkaa, niillähän on niin VAATIVA homma!!!)...


      • ABCDE12345
        Näin meillä...pieni ihminen kirjoitti:

        Mikä olet koulutukseltasi, kun vaadit 2500e? Eihän sitä missään saa. Se on kyllä totta, että toimistotyötä ei arvosteta missään. Ilman meitä ei täällä maailmassa olisi muitakaan. Mehän tehdään se p..kin homma. Esim. johtajat vaan istuu kokouksissa... Eivätkä ne edes tiedä mitä me "pienet" ihmiset tehdään...Esim. kuka maksaa johtajien palkat, matkalaskut ym. NO ME PAPERIENPYÖRITTELIJÄT ! Jos herrat ja muut kuin tstoväki joutuu tekemään jonkin laskuntarkastuksen tai jotain paperihommia, niin siitähän nousee kauhea poru. Me ei olla saatu tähän koulutusta jne. Kaikki työ on YHTÄ ARVOKASTA ! (en kyllä tarkoita että tarttis saada johtajanpalkkaa, niillähän on niin VAATIVA homma!!!)...

        Kyllä moiseen palkkaan pääsee helpostikin, mutta toimistoalalla asia on kyllä toinen ellei ole johtavassa asemassa. Hoitsuille mm. tämä 2500 eur on kauheata alipalkkausta. Tuotannollisissa töissä tämä 2500 eur on ihan perustasoa. Suosittelen alan vaihtoa jos ei palkka tyydytä, sillä tavoin ainakin pääsee nopeasti ko. liksoille. Omista valinnoista oma palkkataso on kiinni.


      • KKKL;L
        Näin meillä...pieni ihminen kirjoitti:

        Mikä olet koulutukseltasi, kun vaadit 2500e? Eihän sitä missään saa. Se on kyllä totta, että toimistotyötä ei arvosteta missään. Ilman meitä ei täällä maailmassa olisi muitakaan. Mehän tehdään se p..kin homma. Esim. johtajat vaan istuu kokouksissa... Eivätkä ne edes tiedä mitä me "pienet" ihmiset tehdään...Esim. kuka maksaa johtajien palkat, matkalaskut ym. NO ME PAPERIENPYÖRITTELIJÄT ! Jos herrat ja muut kuin tstoväki joutuu tekemään jonkin laskuntarkastuksen tai jotain paperihommia, niin siitähän nousee kauhea poru. Me ei olla saatu tähän koulutusta jne. Kaikki työ on YHTÄ ARVOKASTA ! (en kyllä tarkoita että tarttis saada johtajanpalkkaa, niillähän on niin VAATIVA homma!!!)...

        Eräällä tutulla kk-palkka nousi tuotannollisella puolella 500 euroa alle kahdessa vuodessa. Alkupalkka noin 1800 euroa, nyt siis 2300 euroa vuosittaiset bonuksen päälle noin 500 - 1000 euroa. Puolen vuoden välein tarkistetaan palkka. Toimistorottana kannattaa ahertaa pk-yrityksessä, bonukseksi saa lämmintäkättä ja sympatiaa.


    • kyä näin on

      vit tu maailma pyöris iha hyvin ilman byrokraattista papereiden pyörittelyä, mutta entäs ilman rahtareita tai rakennusmiehiä, maanviljelijöistä puhumattakaan???

    • merkonomisossu

      jää kotiin ja hae sossusta rahaa ..saat enemmän ja vielä sossu maksaa asumisenkin..turhaan valittaa täällä..ei se työ ole tärkein asia ..jos maksetaan kunnolla kannattaa töitä tehdä mutta jos sossusta saa saman rahan tekemättä mitään EI KANNATA TEHDÄ TÖITÄ!!

      • Erkki 23 Pohojanmaal

        jaa jaa oon vanha ukko jaa kualkaa nälkään saatana.minä pottuvoilla monta vuotta ja hampaat tippui saatana mitää saanu vitamiinejana saatana tulkaa kattomaan mun suuta saatana ikeniä saatana oon keripukkia sairastanu saatana mutta mua hävettää äitini kautta teitein saatanan valitukset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe