Metallica rappiolla

Bonehead

Vaimot ja lapset on mukana kiertueella,kiertueiden vapaa-aika menee vaipanvaihdossa,Lars kerää taidetta..Vittu tosi rock'n'roll :D :D.

Tahdon Metallican takaisin.

19

3108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittu raisk!

      Näinpä tuo meinaa vähän olla ja Jamesin äänikin meinaa vähän takkuilla, mutta alkaahan niillä olla jo ikääkin... Ei ne vanhat jaksa, mutta onhan ne tehny niin Helevetisti hyvää musiikkia että eiköhän anneta tämä poijille anteeks, vai mitä? Vaikka olenkin pessimisti, odotan silti paljon uudelta levyltä!

    • fixxxer

      Näin se elämä vaa etenee, ihmiset kasvaa ja perheet kasvaa kaikki kunnia äijille kun uskaltaa ottaa perheen mukaa reissuilleen.

      • Bonehead

        Oppipojat sortunu ennen opettajaa.

        http://www.imotorhead.com

        Tahdon sen todellisen Metallican takaisin,sen joka oli yksi hienoimmista rock'n'roll bändeistä ikinä.En tätä uutta Rolling Stonesia joka kiertää stadioneita veivaamassa ikivanhoja hittejä,sitähän bändi nykyään harrastaa.


      • 234234
        Bonehead kirjoitti:

        Oppipojat sortunu ennen opettajaa.

        http://www.imotorhead.com

        Tahdon sen todellisen Metallican takaisin,sen joka oli yksi hienoimmista rock'n'roll bändeistä ikinä.En tätä uutta Rolling Stonesia joka kiertää stadioneita veivaamassa ikivanhoja hittejä,sitähän bändi nykyään harrastaa.

        Tosin en nyt kutsuisi kuitenkaan Metallicaa rock'n roll bändiksi. :)


      • Hihill
        Bonehead kirjoitti:

        Oppipojat sortunu ennen opettajaa.

        http://www.imotorhead.com

        Tahdon sen todellisen Metallican takaisin,sen joka oli yksi hienoimmista rock'n'roll bändeistä ikinä.En tätä uutta Rolling Stonesia joka kiertää stadioneita veivaamassa ikivanhoja hittejä,sitähän bändi nykyään harrastaa.

        Heh, kyllä sä 'Tallican hyvin tunnet kun se rock 'n rollia soittaa =D

        Eikä niiden lavaesiintymiseen tai musiikkiin varmaankaan se vaikuta, että niiden perheet on messissä kiertueilla.

        Mä ainakin meen kuunteleen mieluummin niitä klassikoita, kun pelkästään jotain uutta matskua, mitä ei oo aikasemmin kuullut ja sit on keikalla ihan wtf-fiilis kun ei tie yhtään mitä odottaa.


      • MetallicaXD
        Bonehead kirjoitti:

        Oppipojat sortunu ennen opettajaa.

        http://www.imotorhead.com

        Tahdon sen todellisen Metallican takaisin,sen joka oli yksi hienoimmista rock'n'roll bändeistä ikinä.En tätä uutta Rolling Stonesia joka kiertää stadioneita veivaamassa ikivanhoja hittejä,sitähän bändi nykyään harrastaa.

        Metallica ei ole rock'n'roll bändi.Eikös se ole Trash/Heavy metal bändi.


      • Huhhahhei
        MetallicaXD kirjoitti:

        Metallica ei ole rock'n'roll bändi.Eikös se ole Trash/Heavy metal bändi.

        te teinit kasvatte ja opitte, että tuo lokerointi on perseestä, voitte tekin kutsua mitä tahansa rockyhtyettä rockyhtyeeksi, kuten oikein on. Genreonanointi ON perseestä ja syvältä. Metallica on (tai ainakin oli) rockbändi, piste. Ei sana "rock" tarkoita pelkästään hassut puvut päällä rautalankaa vetäviä paksusankaisilla silmälaseilla varustettuja hyypiöitä, jotka veivaavat ailavjuuta kitarat leuan alla mustavalkoisella 60-lukulaisella filminpätkällä. Ehei.


      • Yksi 34v teini tässä
        Huhhahhei kirjoitti:

        te teinit kasvatte ja opitte, että tuo lokerointi on perseestä, voitte tekin kutsua mitä tahansa rockyhtyettä rockyhtyeeksi, kuten oikein on. Genreonanointi ON perseestä ja syvältä. Metallica on (tai ainakin oli) rockbändi, piste. Ei sana "rock" tarkoita pelkästään hassut puvut päällä rautalankaa vetäviä paksusankaisilla silmälaseilla varustettuja hyypiöitä, jotka veivaavat ailavjuuta kitarat leuan alla mustavalkoisella 60-lukulaisella filminpätkällä. Ehei.

        >te teinit kasvatte ja opitte, että tuo lokerointi on perseestä, voitte tekin kutsua mitä tahansa rockyhtyettä rockyhtyeeksi, kuten oikein on. Genreonanointi ON perseestä ja syvältä. Metallica on (tai ainakin oli) rockbändi, piste.

        Se on kylläkin Thrash-metal bändi, huutomerkki.


      • Metallllllll
        Yksi 34v teini tässä kirjoitti:

        >te teinit kasvatte ja opitte, että tuo lokerointi on perseestä, voitte tekin kutsua mitä tahansa rockyhtyettä rockyhtyeeksi, kuten oikein on. Genreonanointi ON perseestä ja syvältä. Metallica on (tai ainakin oli) rockbändi, piste.

        Se on kylläkin Thrash-metal bändi, huutomerkki.

        Oon täsmälleen samaa mieltä.


    • on näin

      Ei haittaa mua.Bändin jäsenet ovat vanhempia,sen ymmärtää.Vaikka ei ihan niin kova meno olekaan ollut keikoilla 80-luvun jälkeen.

    • se oo

      mötiköidenki keikka elämä samanlaista..aikansa kutakin jos haluaa elää pitempään ku 45:s vittu niiden kaikkien tarvi vetää hulluna aineita tai viinaa...enää..

      • That's what i call a band

        >mötiköidenki keikka elämä samanlaista..aikansa kutakin jos haluaa elää pitempään ku 45:s vittu niiden kaikkien tarvi vetää hulluna aineita tai viinaa...enää..

        Itseasiassa Lemmyhän täyttää nyt tänä jouluna 62-vuotta ja viskiä menee päivittäin vieläkin enemmän kuin normaalilla raksaduunarilla viikossa.
        Ja eihän se siitä "vauhdista" ole vieläkään irti
        päässyt ja aivan lääkäreiden luvallakin jatkaa.
        Pare olla lopettamatta.


      • Bonehead
        That's what i call a band kirjoitti:

        >mötiköidenki keikka elämä samanlaista..aikansa kutakin jos haluaa elää pitempään ku 45:s vittu niiden kaikkien tarvi vetää hulluna aineita tai viinaa...enää..

        Itseasiassa Lemmyhän täyttää nyt tänä jouluna 62-vuotta ja viskiä menee päivittäin vieläkin enemmän kuin normaalilla raksaduunarilla viikossa.
        Ja eihän se siitä "vauhdista" ole vieläkään irti
        päässyt ja aivan lääkäreiden luvallakin jatkaa.
        Pare olla lopettamatta.

        Älä lopeta,elimistö ei kestä.

        Siihenhän se Hurriganes Alppukin aikoinaan kai kuoli koska raitistui.Jos elimistö tottuu myrkkyyn niin sitä on sitten vedettävä aina.Seinään lopettaminen on yhtä kuin itsemurha.


      • metallican
        Bonehead kirjoitti:

        Älä lopeta,elimistö ei kestä.

        Siihenhän se Hurriganes Alppukin aikoinaan kai kuoli koska raitistui.Jos elimistö tottuu myrkkyyn niin sitä on sitten vedettävä aina.Seinään lopettaminen on yhtä kuin itsemurha.

        jätkät ei oo enää mitä 20v pojan koltiaisia jotka kittaa bissee koko aja ja kuksi ku kanit. ihmiset aikuistuu.


    • rehtori

      Metallica soitti Hassisen Koneen "Rappiolla" ...

    • Anonyymi

      Lars on homo, James on pöytä, Kirk on sarjakuvafani, sitten mukana on yksi lemmikkigorilla hyppimässä yleisön edessä. Soittavat Europen Final Coumtdownia epävireisesti.

      Ja jotain vitun Princeä! Miten Princen coveroijilta voisi odottaa miehistä musaa? Prince kun pani kitaraansa!

      Unforgiven IV

    • Maidenin Bruce se vaan jaksaa yhä heilua, vaikka on jo yli 60-vuotias. Ei lopu meno äijältä.

    • Hän varmaan kuoleekin lavalle.

    • Ei aina meno voi olla samanlaista kuin nuorena. Ei ole enää Rob Halfordillakaan (Priest), vaikka yhä osaa laulaa tai Robert Plantillakaan, vaikka on Zepin jälkeen tehnyt musiikkia ja keikkaillut ja näin vielä tänäkin päivänä. Joskus myös se stoppi saattaa tulla vastaan ja ei enää kykene tai sitten vain haluaa elämässään tehdä muutakin. Joskus se loppu kuitenkin tulee. Mutta voihan sitä edelleen kuunnella bändien musiikkia ja katsella vaikka Tubesta live-esiintymisiä, joissa jäsenet olivat vielä parhaimmassa vedossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe