Ongelma seuraavanlainen (Photoshop 7): miten harmaasävykuvasta saa muokattua version, jossa jäljellä vain 3-4 sävyä. Vrt. tilanne, jossa harmaasävykuvasta tehdään bittikartta, jolloin alle 50% sävyt häviävät ja yli 50% sävyt muuttuvat täysmustaksi; mutta nyt pitäisi saada mustan ja valkean välille muutama lisäsävy, esim. alle 20% -> valkea, 20-35% -> sävy 1, 35-50% -> sävy 2, 50-65% -> sävy 3, yli 65% -> sävy 4.... tulostettuna siis kompaktipinnat joista saisi tehtyä esim. puupiirroslaattoja...
Harmaasävykuvasta muutamasävyinen
Tumpelo
1
334
Vastaukset
- trolliolli
Jos nyt ymmärsin mitä haet, niin threshold-työkalulla onnistuu.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1093426.jpg
Haluatko siis jotain tuollaista?
Kopioit ensin kuvan neljälle eri tasolle (ctrl j). Sitten thresholdilla leikkaat eri tasoista sävyt sopivasti pois. Riippuu tietysti kuvasta. Läpinäkyvyyksiä muuttamalla tai poistamalla "ylimääräiset" valkoiset pikselit ja muuttamalla tasojen värejä tai kirkkauksia, saat lopputuloksen näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940