Lauantai 13. päivä ja selevin päen.
Lauantai 13.10.2007
9
567
Vastaukset
- Cettuz!
lauantai 13. raittiina.
Syksyinen aamu, ruskasta ei tietoakaan. Siitä huolimatta pyörällä kylille, ostoslistalla ei muuta kun jäätelöä ja suklaata. Luulisin että noilla eväillä tulee raitis päivä.
- Suotuulia
kaikille tasapuolisesti. Raittiuden jalo aate kuohuaa suonissani... paremmin kuin jaloin juoma.
Aamuaikaisella aamuvuoroon ja ilman minkään valtakunnan darraa, kankkusta, jysäriä, krapulaa..
jipii.
Selevinpäin koko lauantai!
- crocoodiile
Oli kyllä niin hirveät oksennuskännit eilen että tänään ihan takuuvarmasti selvinpäin!
- sivusta seurannut
Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.
- crocoodiile
sivusta seurannut kirjoitti:
Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.
Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.
"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"
Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista. - crocoodiile
crocoodiile kirjoitti:
Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.
"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"
Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.toivottasti en kummassakaan jälkimmäisessä x)
- Oolofi
Söin just pähkinöitä ja rupes janottamaan8tekee mieli kaljuoo), mutta en silti aio ottaa!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483