Lauantai 13.10.2007

Pa.pio

Lauantai 13. päivä ja selevin päen.

9

539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

lauantai 13. raittiina.

• Syksyinen aamu, ruskasta ei tietoakaan. Siitä huolimatta pyörällä kylille, ostoslistalla ei muuta kun jäätelöä ja suklaata. Luulisin että noilla eväillä tulee raitis päivä.

• Suotuulia

kaikille tasapuolisesti. Raittiuden jalo aate kuohuaa suonissani... paremmin kuin jaloin juoma.
        Aamuaikaisella aamuvuoroon ja ilman minkään valtakunnan darraa, kankkusta, jysäriä, krapulaa..
        jipii.

• Selevinpäin koko lauantai!

• crocoodiile

Oli kyllä niin hirveät oksennuskännit eilen että tänään ihan takuuvarmasti selvinpäin!

• sivusta seurannut

Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.

• crocoodiile
        sivusta seurannut kirjoitti:

Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.

Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.

"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"

Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.

• crocoodiile
        crocoodiile kirjoitti:

Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.

"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"

Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.

toivottasti en kummassakaan jälkimmäisessä x)

• Oolofi

Söin just pähkinöitä ja rupes janottamaan8tekee mieli kaljuoo), mutta en silti aio ottaa!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe