Lauantai 13.10.2007

Pa.pio

Lauantai 13. päivä ja selevin päen.

9

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

      lauantai 13. raittiina.

    • Syksyinen aamu, ruskasta ei tietoakaan. Siitä huolimatta pyörällä kylille, ostoslistalla ei muuta kun jäätelöä ja suklaata. Luulisin että noilla eväillä tulee raitis päivä.

      • Suotuulia

        kaikille tasapuolisesti. Raittiuden jalo aate kuohuaa suonissani... paremmin kuin jaloin juoma.
        Aamuaikaisella aamuvuoroon ja ilman minkään valtakunnan darraa, kankkusta, jysäriä, krapulaa..
        jipii.


    • Selevinpäin koko lauantai!

    • crocoodiile

      Oli kyllä niin hirveät oksennuskännit eilen että tänään ihan takuuvarmasti selvinpäin!

      • sivusta seurannut

        Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.


      • crocoodiile
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.

        Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.

        "Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"

        Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.


      • crocoodiile
        crocoodiile kirjoitti:

        Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.

        "Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"

        Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.

        toivottasti en kummassakaan jälkimmäisessä x)


    • Oolofi

      Söin just pähkinöitä ja rupes janottamaan8tekee mieli kaljuoo), mutta en silti aio ottaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe