Lauantai 13. päivä ja selevin päen.
Lauantai 13.10.2007
9
567
Vastaukset
- Cettuz!
lauantai 13. raittiina.
Syksyinen aamu, ruskasta ei tietoakaan. Siitä huolimatta pyörällä kylille, ostoslistalla ei muuta kun jäätelöä ja suklaata. Luulisin että noilla eväillä tulee raitis päivä.
- Suotuulia
kaikille tasapuolisesti. Raittiuden jalo aate kuohuaa suonissani... paremmin kuin jaloin juoma.
Aamuaikaisella aamuvuoroon ja ilman minkään valtakunnan darraa, kankkusta, jysäriä, krapulaa..
jipii.
Selevinpäin koko lauantai!
- crocoodiile
Oli kyllä niin hirveät oksennuskännit eilen että tänään ihan takuuvarmasti selvinpäin!
- sivusta seurannut
Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.
- crocoodiile
sivusta seurannut kirjoitti:
Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.
Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.
"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"
Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista. - crocoodiile
crocoodiile kirjoitti:
Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.
"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"
Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.toivottasti en kummassakaan jälkimmäisessä x)
- Oolofi
Söin just pähkinöitä ja rupes janottamaan8tekee mieli kaljuoo), mutta en silti aio ottaa!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412