Moikka! Tämä ei nyt suoranaisesti kuulu migreeni kohdan alle, mutta en löytänyt kyseiselle asialle omaa keskustelupalstaa. Eli millaisena teillä on toi jännityssärky ilmaantunut? Itselläni on nyt särkenyt noin 12 pvä. putkeen pää, kaksi kertaa oon käyny hierojalla eikä auta, tuntuu pahenevan. Olen pitänyt kylmää, käynyt saunassa, venytellyt ja ulkoillut mutta kun mikään ei tunnu auttavan. Olisikos teillä jotain vinkkejä lisäksi? Särkylääkkeet ei auta ollenkaan ja olo on pikkusen epätoivoinen. Kiitos etukäteen vastauksistanne!
Jännityspäänsärky
4
6593
Vastaukset
- matami mimmi
Minulla alkoi jännityspäänsärky huimauksella ja oli koko ajan outo, epätodellinen olo, myös heikotuksen tunnetta oli. Pää oli silloin tällöin kipeänä, hartiossa ja niskassa ei kipua.
Vaivaa alettiin hoitamaan, ensin söin tulehduskipulääkekuurin, sitten aloin käymään fysioterapiassa, keppijumppaa ja venyttelyjä. Huimaus ja outo-olo väistyivät, mutta niskat tulivat tosi kipeiksi ja kankeiksi, varsinkin saunan ja hieronnan jälkeen niska saattoi mennä aivan jäykäksi. Täytyi pari viikkoa lepuuttaa niskaa, en tohtinut jumpata, en käynyt saunassa, söin lihasrelaxantteja ja tulehduskipulääkkeitä. Olin sairaslomalla yhteensä varmaan reilun kuukauden, välillä yritin käydä töissä, mutta oireet vain pahenivat.
Sitten hoidot aloitettiin uudelleen ja nyt niskat paljon parempina, kipeytyvät kyllä rasituksessa, mutta niskan venyttely helpottaa heti oireita. - pirre
Hei! Mielestäni kärsit jännityspäänsärystä.Minulla on todettu jännityspäänsärky neurologin vas.otolla.Parantavaa vinkkiä vaikea antaa.Itse sain lääkäriltä mielialalääkettä,jota syön 10mg-vrk.siitä on kyllä ollut apua.Liikunta onhyväksi myös hieronta.Käytän niska-ja hartialihaksille kylmägeeliä.Minun päänsärk.aiheuttaa hankalat työasennot joissalihakset jännittyvät.särkylääkk,ei juurikaan ole apua.Hyvää jatkoa sinulle.T.pirre
- Haadidi
sairastanut migreeniä koko elämäni ja toisinaan kärsin myös jännityspäänsärystä,siihen minulla on Dolan-merkkinen särkylääke..hyväksi havaittu.
- Noraldo
Itselläni alkoi kovat päänsäryt noin puoli vuotta kolarin jälkeen. Sen jälkeen puolitoista vuotta niistä kärsin, tietysti koitin kaikin tavoin (uusi tyyny, hieronta, venyttely, tavalliset särkylääkket) oloani parantaa. Sit painelin neurologille ja kirjoitti pienimpiä triptyl-tabletteja. Niitä syöden olen jo puolitoista vuotta saanut pidettyä päänsäryt melkein kokonaan poissa. Seuraavaksi matka jäsenkorjaajalle, josko voisi saada avun ja jättää pillerit pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793