Huomasin aamusuihkussa et mun kroppaan on alkanu tulla luomia ´ku sieniä sateella.. Kasvoihin, käsivarsiin ja jalkoihin.. Vaaleanruskeita, pieniä ja isompia, oisivatkohan maksa?läiskiä? Olen vasta 29 vuotias, ja aiemminkin on ollut luomia, mutta nyt ne on lisääntyneet räjähdysmäisesti! Alkoi pelottaan ettei ole ihjosyöpää/vastaavaa.. kokemuksia?
Luomet lisääntyy!!
10
11588
Vastaukset
- näyttämässä
lääkärille,niin voi olla rauhassa.
- sinällään
ole ihosyöpää. Sitten jos yksi luomi ( joka on ennenkin ollut) alkaa muuttaa muotoaan, kokoaan, väriään jne. kannattaa huolestua.
- nainen 21v.
Mulla oli ihan sama. Huomasin lisääntyneen hirveästi...
- Mulle on sanottu, että voi olla yhteydessä huonoihin elintapoihin. Silloin tulee normaalia enemmän.
- Olinkin itseasiassa kalpeampi (masennuksen takia en enää ulkoillut enkä siis ruskettunut)ja silloin luomet näkyi paremmin ja isoimpien väri vain näytti paljon "hurjemmalta"
- Etsin vanhoja valokuvia ja nauroin, kun huomasin, että minulla olikin ollut nuo samat isot luomet jo vuosia :)
- Luomiani kutittaa aina silloin tällöin ja lääkäri sanoi, että se on normaalia
- Luomiani on revennyt ja jopa tulehtunut, mutta ei se kuulemma olekaan niin vaarallista.
- Luomi kammo on erittäin yleinen ja sen syyt ovat enemmänkin elämäntilanteessa ja tunteissa, siis irrallaan varsinaisesta lääketieteestä.
- Kannattaa miettiä, miksi todella pelkää luomien kasvamista. Mikä on se perimmäinen syy ja pahin mahdollinen mitä voisi tapahtua; eli siis käsitellä tuo luomi fobia.
- Oliko se nyt vain joku 30% melanoomista, kun on saanut alkunsa luomessa.
- Toi sivu ja toi kuva sai ainakin minut lopettamaan noiden "pahimpien" luomieni tarkkailun
http://www.ihotauti.net/1pigluomipic.htm
"Viaton pigmenttiluomi, jossa kasvaa pitkiä karvoja. Niitä saa nyppiäkin."
ETTÄ TÄLLAISTA :) Toivottavasti auttoi edes vähän- mulletulijustuusluom
Autto joo kiitos! :D
ps: hyvä linkki :D:D:D
- nainen 21 vuotta
Mulla oli ihan sama. Huomasin lisääntyneen hirveästi...
- Mulle on sanottu, että voi olla yhteydessä huonoihin elintapoihin. Silloin tulee normaalia enemmän.
- Olinkin itseasiassa kalpeampi (masennuksen takia en enää ulkoillut enkä siis ruskettunut)ja silloin luomet näkyi paremmin ja isoimpien väri vain näytti paljon "hurjemmalta"
- Etsin vanhoja valokuvia ja nauroin, kun huomasin, että minulla olikin ollut nuo samat isot luomet jo vuosia :)
- Luomiani kutittaa aina silloin tällöin ja lääkäri sanoi, että se on normaalia
- Luomiani on revennyt ja jopa tulehtunut, mutta ei se kuulemma olekaan niin vaarallista.
- Luomi kammo on erittäin yleinen ja sen syyt ovat enemmänkin elämäntilanteessa ja tunteissa, siis irrallaan varsinaisesta lääketieteestä.
- Kannattaa miettiä, miksi todella pelkää luomien kasvamista. Mikä on se perimmäinen syy ja pahin mahdollinen mitä voisi tapahtua; eli siis käsitellä tuo luomi fobia.
- Oliko se nyt vain joku 30% melanoomista, kun on saanut alkunsa luomessa.
- Toi sivu ja toi kuva sai ainakin minut lopettamaan noiden "pahimpien" luomieni tarkkailun
http://www.ihotauti.net/1pigluomipic.htm
"Viaton pigmenttiluomi, jossa kasvaa pitkiä karvoja. Niitä saa nyppiäkin."
ETTÄ TÄLLAISTA :) Toivottavasti auttoi edes vähän - jokerit9666
minullakin luomia tullut iha valtavasti, mahassa ja käsissä ihan törkeesti, olen 16 v poika! rupee jo ärsyttämään perkule -.-
- pelkoa luomista
Luomia on alkanut lisääntyä koko vartalolle. Onko lääkkeistä vai mistä puutoksesta ?
- luuloako ?
Yleistila on masennuksen johdosta heikko. Mitä kaikkea se voi aiheuttaa ?
- sdfgdq3rtsf
itse kun viime vuonna olin paljon ulkona, niin niitä tuli saman tien joka paikkaan mut haalistuivat kuukausien sisällä.
- ei ole syöpää
kaikilla on luomia enemmän ja vähemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705737Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274797Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1772387
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1772045- 172036
- 1031491
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771048