Luomet lisääntyy!!

ihime homma...

Huomasin aamusuihkussa et mun kroppaan on alkanu tulla luomia ´ku sieniä sateella.. Kasvoihin, käsivarsiin ja jalkoihin.. Vaaleanruskeita, pieniä ja isompia, oisivatkohan maksa?läiskiä? Olen vasta 29 vuotias, ja aiemminkin on ollut luomia, mutta nyt ne on lisääntyneet räjähdysmäisesti! Alkoi pelottaan ettei ole ihjosyöpää/vastaavaa.. kokemuksia?

10

11608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttämässä

lääkärille,niin voi olla rauhassa.

• sinällään

ole ihosyöpää. Sitten jos yksi luomi ( joka on ennenkin ollut) alkaa muuttaa muotoaan, kokoaan, väriään jne. kannattaa huolestua.

• nainen 21v.

Mulla oli ihan sama. Huomasin lisääntyneen hirveästi...

- Mulle on sanottu, että voi olla yhteydessä huonoihin elintapoihin. Silloin tulee normaalia enemmän.

- Olinkin itseasiassa kalpeampi (masennuksen takia en enää ulkoillut enkä siis ruskettunut)ja silloin luomet näkyi paremmin ja isoimpien väri vain näytti paljon "hurjemmalta"

- Etsin vanhoja valokuvia ja nauroin, kun huomasin, että minulla olikin ollut nuo samat isot luomet jo vuosia :)

- Luomiani kutittaa aina silloin tällöin ja lääkäri sanoi, että se on normaalia

- Luomiani on revennyt ja jopa tulehtunut, mutta ei se kuulemma olekaan niin vaarallista.

- Luomi kammo on erittäin yleinen ja sen syyt ovat enemmänkin elämäntilanteessa ja tunteissa, siis irrallaan varsinaisesta lääketieteestä.

- Kannattaa miettiä, miksi todella pelkää luomien kasvamista. Mikä on se perimmäinen syy ja pahin mahdollinen mitä voisi tapahtua; eli siis käsitellä tuo luomi fobia.

- Oliko se nyt vain joku 30% melanoomista, kun on saanut alkunsa luomessa.

- Toi sivu ja toi kuva sai ainakin minut lopettamaan noiden "pahimpien" luomieni tarkkailun

http://www.ihotauti.net/1pigluomipic.htm

"Viaton pigmenttiluomi, jossa kasvaa pitkiä karvoja. Niitä saa nyppiäkin."

ETTÄ TÄLLAISTA :) Toivottavasti auttoi edes vähän

• mulletulijustuusluom

Autto joo kiitos! :D

ps: hyvä linkki :D:D:D

• nainen 21 vuotta

Mulla oli ihan sama. Huomasin lisääntyneen hirveästi...

- Mulle on sanottu, että voi olla yhteydessä huonoihin elintapoihin. Silloin tulee normaalia enemmän.

- Olinkin itseasiassa kalpeampi (masennuksen takia en enää ulkoillut enkä siis ruskettunut)ja silloin luomet näkyi paremmin ja isoimpien väri vain näytti paljon "hurjemmalta"

- Etsin vanhoja valokuvia ja nauroin, kun huomasin, että minulla olikin ollut nuo samat isot luomet jo vuosia :)

- Luomiani kutittaa aina silloin tällöin ja lääkäri sanoi, että se on normaalia

- Luomiani on revennyt ja jopa tulehtunut, mutta ei se kuulemma olekaan niin vaarallista.

- Luomi kammo on erittäin yleinen ja sen syyt ovat enemmänkin elämäntilanteessa ja tunteissa, siis irrallaan varsinaisesta lääketieteestä.

- Kannattaa miettiä, miksi todella pelkää luomien kasvamista. Mikä on se perimmäinen syy ja pahin mahdollinen mitä voisi tapahtua; eli siis käsitellä tuo luomi fobia.

- Oliko se nyt vain joku 30% melanoomista, kun on saanut alkunsa luomessa.

- Toi sivu ja toi kuva sai ainakin minut lopettamaan noiden "pahimpien" luomieni tarkkailun

http://www.ihotauti.net/1pigluomipic.htm

"Viaton pigmenttiluomi, jossa kasvaa pitkiä karvoja. Niitä saa nyppiäkin."

ETTÄ TÄLLAISTA :) Toivottavasti auttoi edes vähän

• jokerit9666

minullakin luomia tullut iha valtavasti, mahassa ja käsissä ihan törkeesti, olen 16 v poika! rupee jo ärsyttämään perkule -.-

• pelkoa luomista

Luomia on alkanut lisääntyä koko vartalolle. Onko lääkkeistä vai mistä puutoksesta ?

• luuloako ?

Yleistila on masennuksen johdosta heikko. Mitä kaikkea se voi aiheuttaa ?

• sdfgdq3rtsf

itse kun viime vuonna olin paljon ulkona, niin niitä tuli saman tien joka paikkaan mut haalistuivat kuukausien sisällä.

• ei ole syöpää

kaikilla on luomia enemmän ja vähemmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3077
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2904
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2479
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1406
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13