flunssa. Syysflunssa. Pitäisi lääkitä, vaan mikä on paras konsti. Ätshii...toivottavasti ei tarttunut. Paraneeko flunssa 14 päivässä lääkitsemättä ja lääkitsemällä kahdessa viikossa.
Minulla on
9
751
Vastaukset
- Anskuliini
on kuuma keskiolut. Jos funssa ei heti parane niin olo helpottuu.
Oluen täytyy olla kuitenkin höyryävän kuumaa. - Talisker
yleensä auttaa, jos ottaa heti oireiden alettua.
Ja jos ei tauti lähde, niin onpahan mukavampi sairastaa...pienessä rommissa. - kokenut
jos vaan mahdollista niin syö valkosipulia raakana muutaman kerran päivässä. konsti ei järin miellyttävä oli sellaiselle joka ei pidä valkosipulista mutta todella tehokas juttu.
luonnon antibiotti on mielestäni paras. neuvoisin sinua edes kokeilemaan - mies-v57
Lepoa.positiivisuutta ja hyvä kirja.Vikkapa
Fjodor Dostojevskin Karamazovin Veljekset.
Kyllä vaiva paranee.
Toipumista ja kepoa sinulle!- Tulipupu
Dostojevskin kirjan näkeminenkin jo vaivuttaisi syvään uneen.... pakoon, pakoon pahaa maailmaa...
- alkoholi...
Tulipupu kirjoitti:
Dostojevskin kirjan näkeminenkin jo vaivuttaisi syvään uneen.... pakoon, pakoon pahaa maailmaa...
ottaa viruksen pois?
- RosaLiiin
...munkintippoja vaivaan kuin vaivaan.
!0 tippaa sokeripalaan ja kuumaa juomaa kyytipojaksi.
Ei muuta kuin vällyihin ja lämpöisiin ajatuksiin.
Paranemista!!!!!!! - udut
flunssa, niin ensimmäisiin päiviin: Ota särkyyn Ibuxin, nenän tukkoisuuteen, erityisesti illalla, Nasolin suihke, ja lepäile sängyssä ja välillä köpöttele sisätiloissa ja juo kuumaa mustaherukkamehua paljon.
Näin toimien olotila helpottuu päivä päivältä ja n.parin viikon päästä olet jo terve. Paranemisiin :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184