LAPSIVEDEN TIHKUMISESTA!

mom to be too soon?

Nyt kyselisin teiltä viisaammat ja kokeneemmat, että voiko lapsiveden liruttelu tuntua hieman samalta kuin virtsaisi?

Toissayönä tuli vaaleanpunaista limaa ( voisi mahdollisesti olla limatulppa ja tästä soittelinkin äippäpolille, mutta eivät arvelleet olevan vakavaa ) muutenkin eilinen tullut paljon todella märkää vuotoa ( joko ihan vetistä valkovuotoa, tai jotain muuta... ) Tänä aamuna reidet ja alapää ihan märkänä, ei siis minkäännäköistä limaa, vaan kuten vettä yms...

Ja vessassa käytyäni ( olin siis pissannut jo! ) tuntui kuin olisi valunut emättimestä nestyettä, tuli siis ihan reippaasti lirumalla kun muka pinnistin vielä pissaa ( kokeilin jos olisi tullut vielä varoiksi ) mutta ei tuntunut tulevan kuten normaali pissa vaan valuvan sieltä mistä vayva tulee.
Pakko oli testata ja napata nestettä lasiin ja ei ollut ainakaan keltaista kuten pissa, mutta eihän virtsa aina olekkaan ihan keltaista. Ei kyllä tuoksunutkaan virtsalle. Vaan jotenkin hieman happamalle...

Vaikea selittää, mutta kysymykseni, jonka siis jo esitinkin oli, että voiko lapsiveden valuminen tuntua vähän samalta kuin pissaisi, tai voiko vettä saada valumaan enemmän samalla tyylillä kuin yrittäisi pissata viimeisiä tippoja..?

Eli onkohan minulla tosiaan synnytys käynnistymässä ( supistuksia ei siis ole ) vai falskaako rakkoni vain!?
Olen kuitenkin vasta viikolla 31 ja asia huolestuttaa.
Seurailen nyt hetken asiaa ja soittelen tarpeen vaatiessa sairaalaan.

9

4569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvänen aika

Soita nyt ihmeessä sairaalaan ja kysele sieltä!

• ap....

viestini lopussa kerroin, että tarkkailen asiaa ja tarpeen vaatiessa soitan sairaalaan.

Kysymykseni siis ei ollut että kannattaako minun soittaa sairaalaan, vaan se minkä viestissäni jo kahteen kertaankin kysyin.

Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

• Hyvänen aika
        ap.... kirjoitti:

viestini lopussa kerroin, että tarkkailen asiaa ja tarpeen vaatiessa soitan sairaalaan.

Kysymykseni siis ei ollut että kannattaako minun soittaa sairaalaan, vaan se minkä viestissäni jo kahteen kertaankin kysyin.

Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

Niin ja minä tarkoitin sitä todellakin, mitä sanoin, että meidän on täällä hyivn vaikea tietää, mitä alapäästäsi tihkuu, joten kannattaa varmistaa asia sairaalasta ihan varmuuden vuoksi.

• äitix2

miltä tuntuu, mutta tottakai pinnistäminen lisää lapsiveden tuloa, koska samoja lihaksia käytetäään. Menisin kyllä sairaalaan jo, koska viikkoja on vasta noin vähän...
      Sielä kuitenkin ajatellaan niin, että hysteeriköt soittelee. Ne joilla on hätä tulevat!

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

olin aikoinan rv 32 ja luulin kaiken olevan ok, tosin tuota nesteongelmaa oli ollut kanssa mutta eivät neuvolassa ottaneet "tosissaan". Rv 32 oli kuitenkin synnytystapa arvio ultra ja kappas lapsivesi oli vähentynyt alla puolen ja synnytysäni alettiin heti käynnistämään,/ lapsen keuhkoja valmistelemaan! terve ihana poika syntyi!

• heti synnärille!!!!

Noin minun synnytykseni alkoi viikolla 31 3, tuosta 6 tunnin päästä lapsi oli jo syntynyt. Jos mahdolisesti alkanut synnytys pystytään pysäyttämään edes viikoksi tai vaikka pariksi päiväksi ja kypsyttämään sikiön keuhkot niin se olisi hyvä.

• ihmeessä sinne...

synnärille ja pyydä että ottavat sinut lapsivesitutkimuksiin,tai katsovat että onko se lapsi vettä,olin juuri itse äippäpolilla tutustumassa ja sieltä sanoivat että jos lapsivettä tulee,tai edes eåäilee niin pitäisi soittaa koska siitä voi muuten koitua joitain tulehduksia kohtuun ja se ei ole hyvä vauvalle eikä äidille...

• ...........

ja laita pikkuhousunsuoja ja jos/kun se kastuu ota se äippäpolille mukaan, kokeneet kätilöt osaavat tunnistaa lapsiveden jopa siitä..

• ...

Olet varmaan jo sairaalassa, mutta sanonpa kuitenkin samaa kuin muutkin.
      Lapsivettä tuo taitaa olla. Kalvoissa reikä, josta sitä valuu. Vaikkei synnytys käynnistyisi ja vaikkei vettä edes tulisi paljon, niin reikä kalvoissa mahdollistaa bakteerien pääsyn lapsiveteen. Itsellä kävi samoin, mutta vasta 36 1. Synnytys käynnistettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe