Transsukupuoli - homo?

kummajainen765434

Moi. Olen tämmöinen 17v tyttö. Siis kutsun itseäni tytöksi ja sitä olen ulkoisesti, mutta olen jo muutaman vuoden haaveillut olevani poika - toisaalta en tunne ollenkaan kiinnostusta tyttöihin vaan miehiin/poikiin, eli päälisin päin kaikki näyttäisi olevan "normaalia" mutta toivoisin olevani mies ja jos olisin mies, olisin homo! Outoa? Tykkään katsella homomiesten kuvia esim suutelemassa ja yleensäkin. Minulla ei ole ollut ikinä poikaystävää (äää) mutta haluaisin. En satu olemaan hirveän kaunis vaikka minulla on ihan hyvä itsetunto. Minulla on poikien farkut ja muuta semmoista mutta enimmäkseen pukeudun kuten tytöt/naiset paitsi en sillain kovin naisellisesti. Lisäksi rakastan monia miesten hajuvesiä esim. Puma, mutta en kehtaa käyttää niitä enkä muutenkaan kehtaa käyttää liian miehisiä vaatteita enkä oikeastaan haluakaan, olen kuitenkin tyttö ja muut luulisivat minua lesboksi. Minua jotenkin ällöttää lesbot ja minua on myös luultu lesboksi. Toisaalta haluaisin pienemmät rinnat (nyt ovat A:n ja B:n välimaastosta) ja isommat lihakset. Viihdyn poikien kanssa hyvin mutta ihan hyvin myös tyttöjen. Argh, mikä mättää.

36

6928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipähätää

      Ei tiedetä tarkasti määrää, mutta ehkä jopa puolet transihmisistä on homoseksuaaleja, eli suuntautuu omaan (koettuun) sukupuoleensa. Se voi osaltaan johtua sekä yhteiskunnan paineista että poikkeavasta hormoniannoksesta.

      Eli jos olet transmies/poika, olet kyllä jokseenkin tavallinen siinä suhteessa.

      • epäilenpäs

        Kuinkahan suuri prosentti transsukupuolisista on oikeesti homoseksuaaleja? Ainakin transnaisista tuntuu suurin osa olevan. Ja tuskin se on pelkästään sitä ettei ne saa miestä mistään.


      • Kolmois-S
        epäilenpäs kirjoitti:

        Kuinkahan suuri prosentti transsukupuolisista on oikeesti homoseksuaaleja? Ainakin transnaisista tuntuu suurin osa olevan. Ja tuskin se on pelkästään sitä ettei ne saa miestä mistään.

        Kun lähes 100% miesten tekemisistä heidän transtaustaisiksi naisiksi tietämiensä kanssa liittyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai siitä julkiseen fantasioimiseen mummon hautajaissta lastenkotiin ja kaikkialla siitä välillä, niin eipä sitä taustaa vasten voi kuin ihmetellä miksi joku transnainen ylipäätään viitsii lähestyä miestä.


      • lienee liioiteltua
        Kolmois-S kirjoitti:

        Kun lähes 100% miesten tekemisistä heidän transtaustaisiksi naisiksi tietämiensä kanssa liittyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai siitä julkiseen fantasioimiseen mummon hautajaissta lastenkotiin ja kaikkialla siitä välillä, niin eipä sitä taustaa vasten voi kuin ihmetellä miksi joku transnainen ylipäätään viitsii lähestyä miestä.

        Eivät ne kaikki miehetkään ole niitä ns. transdiggareita tai mitä sitten hyväksikäyttäjillä tarkoititkaan. Vanhempien miesten kohdalla tosin voi pitää paikkansa, mutta uskoisin että sieltäkin löytyy ihan järkeviä yksilöitä. Sen sijaan ehkä jopa järkevin vaihtoehto transihmiselle on pariutua toisen transihmisen kanssa jos pystyy olemaan onnellinen sellaisessa suhteessa. Silloin ainakin kumpikin ymmärtää toisiaan.


      • mielipiteestä
        lienee liioiteltua kirjoitti:

        Eivät ne kaikki miehetkään ole niitä ns. transdiggareita tai mitä sitten hyväksikäyttäjillä tarkoititkaan. Vanhempien miesten kohdalla tosin voi pitää paikkansa, mutta uskoisin että sieltäkin löytyy ihan järkeviä yksilöitä. Sen sijaan ehkä jopa järkevin vaihtoehto transihmiselle on pariutua toisen transihmisen kanssa jos pystyy olemaan onnellinen sellaisessa suhteessa. Silloin ainakin kumpikin ymmärtää toisiaan.

        Kyllä niitä potentiaalisia seurustelukumppaneita löytyy ihan riittämiin koko transkuvion ulkopuoleltakin. Itsestä se kiinni. Sen sijaan kaksi transihmistä yhdessä on mielestäni ehkä juuri huonoin vaihtoehto. Ehkä se silloin onnistuu jos nämä ihmiset aikovat eristyä muusta yhteiskunnasta täysin ja viettää vaan transpiireissä trans-elämää. Jos taas haluaa elää ns. normaalia elämää prosessin jälkeen, niin kannattaa kiertää kaikki transjutut mahdollisimman kaukaa.


      • mielipiteeni
        mielipiteestä kirjoitti:

        Kyllä niitä potentiaalisia seurustelukumppaneita löytyy ihan riittämiin koko transkuvion ulkopuoleltakin. Itsestä se kiinni. Sen sijaan kaksi transihmistä yhdessä on mielestäni ehkä juuri huonoin vaihtoehto. Ehkä se silloin onnistuu jos nämä ihmiset aikovat eristyä muusta yhteiskunnasta täysin ja viettää vaan transpiireissä trans-elämää. Jos taas haluaa elää ns. normaalia elämää prosessin jälkeen, niin kannattaa kiertää kaikki transjutut mahdollisimman kaukaa.

        En kyllä näe miten moinen estäisi "normaalia"(josta lienee jokaisella oma kuvansa) elämää. Millähän perusteella se, että kaksi transihmistä ovat yhdessä tarkoittaisi, että heidän tarvitsisi eristäytyä, pyöriä transpiireissä tai elää jotain transelämää? Siinä kyllä olet oikeassa, että jos ei omaa mitään trans-identiteettiä ei kannata hirveästi moisissa piireissä pyöriä, mutta toisaalta silloin tuskin moisesta on edes kiinnostunut.


      • gkfklfmhkg
        mielipiteeni kirjoitti:

        En kyllä näe miten moinen estäisi "normaalia"(josta lienee jokaisella oma kuvansa) elämää. Millähän perusteella se, että kaksi transihmistä ovat yhdessä tarkoittaisi, että heidän tarvitsisi eristäytyä, pyöriä transpiireissä tai elää jotain transelämää? Siinä kyllä olet oikeassa, että jos ei omaa mitään trans-identiteettiä ei kannata hirveästi moisissa piireissä pyöriä, mutta toisaalta silloin tuskin moisesta on edes kiinnostunut.

        Kyllä se nyt taitaa olla niin, että siinä talous tuplaa ongelmansa mikäli kaksi rikkinäistä ja epävarmaa ihmistä muuttaa saman katon alle. Näin ainakin jos molemmat ovat vielä prosessissa. Enpä minäkään näe kovin ruusuista tulevaisuutta kahden transihmisen yhteiselämälle.


      • Erika...

        Transvesiittisyys ei tarkoita että on homo, asia on hyvin yksilöllinen joten lokeroiminen ei onnistu. On eriasia miksi ulkopuoliset asian luonnehtivat ja usein käytetään vääriä nimityksiä.
        Jo tämäkin viestiketju tuo esille asian monimuotoisuuden.


      • ihmettä?
        Erika... kirjoitti:

        Transvesiittisyys ei tarkoita että on homo, asia on hyvin yksilöllinen joten lokeroiminen ei onnistu. On eriasia miksi ulkopuoliset asian luonnehtivat ja usein käytetään vääriä nimityksiä.
        Jo tämäkin viestiketju tuo esille asian monimuotoisuuden.

        Missä ihmeen vaiheessa tässä ketjussa on muka puhuttu transvestiiteista. Opettelisit lukemaan!


      • Erika...
        ihmettä? kirjoitti:

        Missä ihmeen vaiheessa tässä ketjussa on muka puhuttu transvestiiteista. Opettelisit lukemaan!

        Rauhoitu hyvä ihminen. Kerro muille mitä se transsukupuoli, tai mitä on transmies mielestäsi on... Tämähän voisi olla asiaa tuntemattomalle mielenkiintoista.


      • selvittää
        Erika... kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä ihminen. Kerro muille mitä se transsukupuoli, tai mitä on transmies mielestäsi on... Tämähän voisi olla asiaa tuntemattomalle mielenkiintoista.

        termit ennen kuin kirjoittaa tänne jyrkkiä kannanottoja. Voi tulla virhelyöntejä kuten nyt kävikin. Termejä on käsitelty tällä palstalla usein, aika säännöllisin väliajoin, joten lienet aivan uusi kirjoittaja jos et ole näitä nähnyt.

        Transmies on lyhennys transsukupuolisesta miehestä. Transsukupuolinen on ihminen, joka tuntee syntyneensä väärään ruumiiseen. Transmies on syntynyt fyysisesti tyttönä, mutta tuntee olevansa henkisesti (eli todelliselta sukupuoleltaan) mies ja haluaa korjata itsensä myös fyysisesti todellisen sukupuolensa mukaiseksi, eli mieheksi.

        Transvestiitti on taas ihminen, joka haluaa hetkellisesti pukeutua ja eläytyä vastakkaisen sukupuolen mukaisesti. Hän kokee kuitenkin olevansa samaa sukupuolta kuin on fyysisesti.


      • Pientä optimismia
        Kolmois-S kirjoitti:

        Kun lähes 100% miesten tekemisistä heidän transtaustaisiksi naisiksi tietämiensä kanssa liittyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai siitä julkiseen fantasioimiseen mummon hautajaissta lastenkotiin ja kaikkialla siitä välillä, niin eipä sitä taustaa vasten voi kuin ihmetellä miksi joku transnainen ylipäätään viitsii lähestyä miestä.

        Ei kaikki miehet ole kuvailemasi kaltaisia. Itse olen taustaltani ts-nainen ja olen aina löytänyt mukavaa seuraa, sekä prosessin aikana että nyt vuosia sen jälkeenkin. On kusipäitä ja on upeita miehiä. En ole koskaan ollut kiinnostunut naisista edes kokeilumielessä, mut tuntuu kyllä siltä että olen Suomessa harvinaisuus, kun tiedän itseni lisäksi vain 3 heteronaista, joilla sama tausta. Naisista pitäviä taas tuntuu olevan 70 prosenttia.


    • ...........................

      Minä tunnen itseni naiseksi, olen aina tuntenut. Tosin elän miehen elämää olen kykenemätön tekemään mitään asian eteen, sanokaa vain pelkuriksi. Pidän naisista, mutta transeksuaalisuuteni vuoksi olen oikeastaan lesbo. En kykene suhteisiin naisten kanssa koska he pitävät minua hetero miehenä. Minulla on hyviä naispuolisia ystäviä, mutta siihen se jää. He eivät saa minusta oikein kiinni koska olen heille kuin naisystävä eikä minussa tietenkään ole sitä mitä he miehestä haluavat jos seurustelevat. Olen sellainen outo mies jonka kanssa voi olla ystävä ilaman seksiä, heille ei ongelma mutta minulle suuri sellainen.

      • Eräs Nainen

        Minä olen varmaan sitten "outo nainen", kun seurustelen kaltaisesi (ainakin joiltain osin) miehen kanssa. Siis itse olen hetero luomunainen (en trans).


      • melkein transu
        Eräs Nainen kirjoitti:

        Minä olen varmaan sitten "outo nainen", kun seurustelen kaltaisesi (ainakin joiltain osin) miehen kanssa. Siis itse olen hetero luomunainen (en trans).

        olisipa sinunlaisiasi enemmänkin! :D


      • "Olen sellainen outo mies jonka kanssa voi olla ystävä ilaman seksiä"

        Mitäs outoa siinä on? Eikö se olisi outoa, että ystävyyteen kuuluisi myös seksi?


    • melkein homo

      Ihan normaalia tuo on... Minäkin joskus koin noin (siis transpoika joka tykkään pojista), mutta nykyään minulla on seksuaalisuudesta (varsinkin omastani) aika omituinen kuva. Siis ensinnäkin en näe seksuaalisuutta lokeroina vaan janana, ja minä olen sillä janalla melkein siellä homopäädyssä, mutta sekin vaihtelee, esim. sinä syksynä kun hakeuduin tutkimuksiin, koin olevani melkein siinä keskellä. Nykyään olen jotain bi-seksuaalin ja a-seksuaalin väliltä, enemmän kiinnostun pojista kuin tytöistä, mutten niistäkään kamalasti seksuaalisessa mielessä. Hankala selittää mitä tarkoitan. Olen seurustellut vaan kerran, tytön kanssa, mutta nykyään tuntuu etten pystyisi seurustelemaan kummankaan sukupuolen kanssa eikä seksi- tai seurusteluasiat kiinnosta minua melkein ollenkaan ainakaan omakohtaisesti. Eli näin on käynyt vaikka ennen tutkimuksiin hakeutumista olin melkein varma, että täyshomomies musta tulee.

      Meitä mahtuu moneen junaan ja omasta mielestäni seksuaalisuus voi muuttuakin ajan myötä, sanoivat lääkärit ja psykologit mitä hyvänsä :'D

      Mutta vaikka olisikin täysin homo, niin ei pidä olla homofobinen itseäänkään kohtaan! Homous ei vähennä millään tavalla sitä seikkaa, että kokee olevansa mies, ei luomun eikä transin kohdalla!

    • laris
    • mies,,,,,,,,,,

      rehellinen itsellesi,, maailmasi muuttuu odota,,

    • Kolmois-S

      Perustat miehen kanssa perheen, saat lapsia, lapsesi kuolevat ilmastonmuutoksen uhreina 2100-luvulla, olet normaali. Unohdat täällä teininä käyneesikään.

      • joku transu

        Mitä?? ._.


      • sitääääää

        melkein 9-kymppisenä jo jouda kuolemaankin.


    • mietteliäs01

      Hei. En lukenut kaikkien kommenteja, mutta itse olen sitä mieltä, että jokainen on vähintään bi.. Mutta, itsensä fyysisesti miehestä naiseksi muuttavan henkilö, joka sitten seurustelee miehen kanssa on mielestäni hetero ja jos seurustelee naisen kanssa, niin on lesbo/homo... Mutta ei pidä rakastua sukupuoleen vaan henkilöön.

      • Ladyman

        Kokemuksiini perustuvaa näkemystä: Ladyboysta kiinnostuneita farangeja on Thaimaassa ihan älyttömästi mutta vain jos ladyboylla on penis vielä jäljellä. Gayboysta kiinnostuneita farangera on varmasti vielä paljon enemmän!
        Eli mielestäni bi-seksualisuus on oikeastaan meillä kaikilla ja niinhän eräät tutkimuksetkin kertoo/yrittää vakuuttaa! Joku näyttää avoimesti bi-seksualisuuttaan, joku yrittää "peitellä" haluaan/homoseksuaalisuuttaan jollain ladyboyilla(jolla PITÄÄ olla "värkki" tallella!) Se vain ei siis ole niin vahvana kaikilla mutta ajatuksissa liikkuu!!

        http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/hetero-homo-vai-bi/2010/03/444329

        Tämä on myös kokemus-havaintoani: Useastikin kun ladyboyta on kokeiltu pari kolme päivää, sitten siirrytään takaisin luominaiseen mutta jotkut farangit taas vaikka olisivat jopa naimisissa ja elävät hetero- elämää kotimaassaan silti Thaimaassa ollessaan elävät/kuluttavat aikaansa ainoastaan ladyboyn kanssa! Tunnen henkilökohtaisesti heitä eli tiedän tämän!!
        Entä ladyboy: Ladyboy on kiinnostunut vain 100 %:sesti miehistä mutta tapahtuu myös niinkin että hän alkaa seurustelemaan/asumaan yhdessä gayboyn kanssa.
        Entä tomboy: Tomboy on kiinnostunut vain 100 %:sesti luomunaisista ja tämä nainen on pääsääntöisesti thaimaalainen nainen.


    • !!!

      "Mutta, itsensä fyysisesti miehestä naiseksi muuttavan henkilö, joka sitten seurustelee miehen kanssa on mielestäni hetero ja jos seurustelee naisen kanssa, niin on lesbo/homo..."

      Heeeetkinen, mitä tarkoitit tuolla lesbo/homo -nimityksellä? Naisen kanssa seurusteleva transnainen on lesbo eikä mitään muuta.

      • ...

        Varmaan tarkoitti, että homo lyhenteenä homoseksuaalille? Joskus näkee käytettävän tuossa merkityksessä myös naisista. Onhan lesbokin homoseksuaali.


      • 11+17

        Mitähän aplle nykyään kuuluu?


      • Missähän lienee
        11+17 kirjoitti:

        Mitähän aplle nykyään kuuluu?

        Epäilen ettei lue enää tätä palstaa kun aikaa on kulunut jo lähes kuusi vuotta.


    • klwelwj

      Ympäristömyrkyt muuttavat miehiä naismaisiksi ja naisia miesmäisiksi. Siitä homojen ja ransujen lisääntyminen.

      • Jatkuu...

        ja ympäristömyrkyt pilaavat ihmisten aivoja jolloin tulee kaltaisiasi olioita.


      • ei tajua vaan
        Jatkuu... kirjoitti:

        ja ympäristömyrkyt pilaavat ihmisten aivoja jolloin tulee kaltaisiasi olioita.

        Noi kaikenmaailman ympäristömyrkkyhihhulit ei koskaan ota huomioon sitä että ne myrkyt saattavat olla jo pehmittäneet heidänkin aivonsa...


    • skdldks

      Pitänee paikkansa ja on todeksi todettu - ainakin kaloilla.

    • girlfag
    • 1233

      Oot tyttö jaHaluut olla homo mutta sua ällöttää lesbot?? Jos tajusin oikein. Kk

      • Katso_päiväystä

        Eiköhän homma ole hoidettu tässä melkein yhdeksässä vuodessa.


    • Ei minusta. Mun suurin toive ois et oisin poika joka on homo, enkä myöskään tunne kiinostusta tyttöihin

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe