Maailmanlopusta

solomon

Maailman lopun tulon merkit:

Tietämättömyys uskonnosta leviä joka paikkaan. Semmöisen juomian juonti joka antaa juopumuus. Aviorikoksen ja sen kaltaisen rikoksien lisääntyminen. Ihmisten surmaus rikoksen leviäminen. Nämä ovat pieniä merkkejä.

Jonkinlaisen savun leviäminen, joka aiheuttaa nuhainen olo muslimeille ja juopumuinen olo vääräuskoisille.

Ilmästyy Deccal nimeltä henkilö joka väittää olevansa Jumala ja jonkin ajan jälkeen häviää

Ye’cuc ja Me’cuc nimeltä kaksi eri kansa ilmästyy ja leviävät. Nämä ihmiset yrittävät levittää tappiomieliala maailmassa jonkin aika

Hz Isa (Jeesus) laskeuduu takaisin maailmaan ja ohjaa maailman jonkin aikaa Muhammedin (sav) kautta Allahin lähetteme Kor’anin lain mukaan

”Davvetu-l-Arz” nimeltä elävä olento nousee maasta ylös ja alkaa sanoja sanomaan ihmisille

Yemenin puolelta alkaa tosi pahaa tuli ja leviä ympärilleen

Idässä ja Lännässä ja Arabiassa tapahtuu tosi suuri sortumisen jätteet

Vähäksi aikaa Aurinko mousee mistä laskeudu. Nämä ovat suurija merkkejä mitä ilmoitettu.

Nämä ovat aika helppoja temppua Allahille, koska Allah on luonut kuitenkin alusta lähtien näitä kaikkia.
K.Ibrahim suura (14):19,20
19. Etkö ole ajatellut, että Jumala on luonut taivaat ja maan totuuden voimalla? Hän voi jos tahtoo tuhota teidät ja aikaansaada uuden luomisen.

20. Se ei tuota mitään vaikeutta Jumalalle.

25

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu

      Buahaaahaaahaaaa!!!

      • solomon

        Milloin totuus alkoi naurattamaan ihmisiä. Miten voin auttaa?


      • juttu
        solomon kirjoitti:

        Milloin totuus alkoi naurattamaan ihmisiä. Miten voin auttaa?

        En tarvitse apuasi.


    • qanja

      ja montako on osunut ja uponnut? none

      valitettavasti...

      voimia sullekkin

      • Taha Islam

        >ja montako on osunut ja uponnut? none
        >valitettavasti...

        Vain äärimmäinen typeryys antaa äärmmäisen varmuuden.

        Koraani ennustaa, että Muslimiarmeija valloittaa Mekan.

        Koraani ennustaa, että roomalaiset häviävät sodan persialaisille.

        Koraani ennustaa, että Faaraon ruumis säilyy mereenhuuhtoumisesta huolimatta.

        Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin jotkut muslimit hyväksyvät kultakorut, silkin vaatteissa ja musiikki-instrumentit.

        Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin ihmiset harrastavat seksia julkisesti.

        Listaa voisi jatkaa, mutta kokeleppa ensin todistaa nämä ennustukset vääriksi.


      • qanja
        Taha Islam kirjoitti:

        >ja montako on osunut ja uponnut? none
        >valitettavasti...

        Vain äärimmäinen typeryys antaa äärmmäisen varmuuden.

        Koraani ennustaa, että Muslimiarmeija valloittaa Mekan.

        Koraani ennustaa, että roomalaiset häviävät sodan persialaisille.

        Koraani ennustaa, että Faaraon ruumis säilyy mereenhuuhtoumisesta huolimatta.

        Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin jotkut muslimit hyväksyvät kultakorut, silkin vaatteissa ja musiikki-instrumentit.

        Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin ihmiset harrastavat seksia julkisesti.

        Listaa voisi jatkaa, mutta kokeleppa ensin todistaa nämä ennustukset vääriksi.

        tarkoitin lähinnä maailmanlopun profetioita. ;)
        montako on osunut kohdalleen?, none, nimittäin täällä vielä ollaan!

        ja vielä ihmisiä, ei puolijumalia!

        "Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin jotkut muslimit hyväksyvät kultakorut, silkin vaatteissa ja musiikki-instrumentit."

        Tää oli ehkä kaikista paras profetia... kerrotko noita lisää?! please, haluaisin niin kuulla vielä jotain ihmisyydestä!

        hitto on sullakin hauska usko


      • solomon
        qanja kirjoitti:

        tarkoitin lähinnä maailmanlopun profetioita. ;)
        montako on osunut kohdalleen?, none, nimittäin täällä vielä ollaan!

        ja vielä ihmisiä, ei puolijumalia!

        "Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin jotkut muslimit hyväksyvät kultakorut, silkin vaatteissa ja musiikki-instrumentit."

        Tää oli ehkä kaikista paras profetia... kerrotko noita lisää?! please, haluaisin niin kuulla vielä jotain ihmisyydestä!

        hitto on sullakin hauska usko

        Jos joku ei halua uskoa vaikka enkeli tulisi ja kertoisi totuuden silti eivät usko. Tämä asia silloin kovalla koetuksella kun Jeesus tulee alas ja alkaa johtamaan Kor'anin mukaan, nähdään mitä ihmiset tekee jotka uskovat häntä nyt


      • Anonyymi
        qanja kirjoitti:

        tarkoitin lähinnä maailmanlopun profetioita. ;)
        montako on osunut kohdalleen?, none, nimittäin täällä vielä ollaan!

        ja vielä ihmisiä, ei puolijumalia!

        "Muhammed(SAAS) ennusti, että tulee aika, jolloin jotkut muslimit hyväksyvät kultakorut, silkin vaatteissa ja musiikki-instrumentit."

        Tää oli ehkä kaikista paras profetia... kerrotko noita lisää?! please, haluaisin niin kuulla vielä jotain ihmisyydestä!

        hitto on sullakin hauska usko

        Me emme usko puolijumaliin kannattaisko tarkistaa lähteesi? Miksi pitää olla noin epäkunnioittava toisten uskontoa kohtaan en vain tajua.


    • Ihminen

      Itse uskon Pyhän Raamatun profetioihin, koska niitä on todella toteutunut. Jos vaivautuu lukemaan niin ymmärtää.

      En tosiaan voi uskoa Qu'raniin, koska se on tullut Islamin muovautumisen jälkeen n. 600-700 jKr joten Qu'ran on aika jäävi kertomaan Israelin tapahtumista.

      Hämmennystä lisää vielä se, että muslimikaveri sanoi kun kysyin uskommeko samaan Jumalaan:
      "emme usko, Allah ei ole sama Jumala kuin mihin sinä uskot"

      Huom.
      Israel on HERRAN valittu kansa. Ja minkä Hän sanoo, niin se on - ikuisesti.

      Uskon siis Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan.

      • Yakup

        >Uskon siis Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan.

        Minakin uskon!

        "Aabraham ei ollut juutalainen eikä kristitty, vaan hän oli hurskas (haniifi) ja Jumalalle alamainen (muslimi) eikä kuulunut monijumalaisiin." (Koraani, 3-66).

        "Sanovatpa he:


      • solomon

        Älä huolehdi mekin uskotaan täysin Ibrahimin Jumalaan myös. Jos pikkasen vaivaistte lisää että lukisitte ensin vanhan testamentin, sitten uusi testamenttin, ja lopuksi Jaakko Hämeenanttilan suomennattu viimeisen testamentin (Kor'anin). Varman näkisitte että ensimmäisten kahden originaalit ja Kor'ani tulee samlta Jumalalta. Sillä tavalla säästyisitte turhalta suun soinnusta


      • sinner
        solomon kirjoitti:

        Älä huolehdi mekin uskotaan täysin Ibrahimin Jumalaan myös. Jos pikkasen vaivaistte lisää että lukisitte ensin vanhan testamentin, sitten uusi testamenttin, ja lopuksi Jaakko Hämeenanttilan suomennattu viimeisen testamentin (Kor'anin). Varman näkisitte että ensimmäisten kahden originaalit ja Kor'ani tulee samlta Jumalalta. Sillä tavalla säästyisitte turhalta suun soinnusta

        Kyllä huolehdin.
        Joka ei tunnusta Poikaa, ei myöskään tunnusta Isää joka on Hänet lähettänyt.

        Mutta tuon logiikkasi mukaan voisi tulla vielä yksi Kirja.


      • sinner
        Yakup kirjoitti:

        >Uskon siis Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan.

        Minakin uskon!

        "Aabraham ei ollut juutalainen eikä kristitty, vaan hän oli hurskas (haniifi) ja Jumalalle alamainen (muslimi) eikä kuulunut monijumalaisiin." (Koraani, 3-66).

        "Sanovatpa he:

        Please read.

        Joh. 5

        Jeesus sanoi:

        37 Ja Isä, joka on minut lähettänyt, hän on todistanut minusta. Te ette ole koskaan kuulleet hänen ääntänsä ettekä nähneet hänen muotoansa,
        38 eikä teillä ole hänen sanaansa teissä pysyväisenä; sillä te ette usko sitä, jonka hän on lähettänyt.
        39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.


        ……………………………………………………………………………………………………………………………………………


        Joh. 10

        23 Ja Jeesus käyskeli pyhäkössä, Salomon pylväskäytävässä.
        24 Niin juutalaiset ympäröivät hänet ja sanoivat hänelle: "Kuinka kauan sinä pidät meidän mieltämme kiihdyksissä? Jos sinä olet Kristus, niin sano se meille suoraan."
        25 Jeesus vastasi heille: "Minä olen sanonut sen teille, ja te ette usko. Ne teot, joita minä teen Isäni nimessä, ne todistavat minusta.
        26 Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani.
        27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        28 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
        29 Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
        30 Minä ja Isä olemme yhtä."
        31 Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet.


        ……………………………………………………………………………………………………………………………………………

        Luuk. 22

        63 Ja miehet, jotka pitivät Jeesusta kiinni, pilkkasivat häntä ja pieksivät häntä.
        64 Ja he peittivät hänen kasvonsa ja kysyivät häneltä sanoen: "Profetoi, kuka se on, joka sinua löi!"
        65 Ja paljon muita herjaussanoja he puhuivat häntä vastaan.
        66 Ja päivän valjetessa kansan vanhimmat ja ylipapit ja kirjanoppineet kokoontuivat ja veivät hänet neuvostonsa eteen
        67 ja sanoivat: "Jos sinä olet Kristus, niin sano se meille". Hän vastasi heille: "Jos minä teille sanon, niin te ette usko;
        68 ja jos kysyn, ette vastaa.
        69 Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Jumalan voiman oikealla puolella."
        70 Silloin he kaikki sanoivat: "Sinä siis olet Jumalan Poika?" Hän vastasi heille: "Tepä sen sanotte, että minä olen".
        71 Niin he sanoivat: "Mitä me enää todistusta tarvitsemme? Sillä me itse olemme kuulleet sen hänen omasta suustansa."





        ……………………………………………………………………………………………………………………………………………

        1. Johanneksen kirje 4

        1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.

        ………………………………………………………………………………………………………………………………………………


        Pauluksen kirje Galatalaisille 1

        3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
        4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
        5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
        6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
        7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
        8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

        ………………………………………………………………………………………………………………………………………………


      • solomon
        sinner kirjoitti:

        Kyllä huolehdin.
        Joka ei tunnusta Poikaa, ei myöskään tunnusta Isää joka on Hänet lähettänyt.

        Mutta tuon logiikkasi mukaan voisi tulla vielä yksi Kirja.

        Juuri se on tullut joka suosittelin lukemaan sen jälkeen helpompi keskustella.


      • sinner
        solomon kirjoitti:

        Juuri se on tullut joka suosittelin lukemaan sen jälkeen helpompi keskustella.

        Mutta tarkoitin, jos tulisi vielä yksi Kirja Koraanin jälkeen. Ja vielä yksi profeetta.
        Missä lukee ettei näin voi tapahtua?


      • Solomon
        sinner kirjoitti:

        Mutta tarkoitin, jos tulisi vielä yksi Kirja Koraanin jälkeen. Ja vielä yksi profeetta.
        Missä lukee ettei näin voi tapahtua?

        Jos olet lukenut sun pitäisi tietää että monessa paikoissa Koraanissa sanottiin että tämä on viimeinen kirja ja viimeinen profetta.
        (Koraani,33:40)


      • sinner
        Solomon kirjoitti:

        Jos olet lukenut sun pitäisi tietää että monessa paikoissa Koraanissa sanottiin että tämä on viimeinen kirja ja viimeinen profetta.
        (Koraani,33:40)

        Mutta kun Raamatussa lukee myös. Jos olet Pyhää Raamattua lukenut niin sinun pitäisi se tietää.

        Mitäs siihen?

        Raamatun kirjoitukset ovat olleet kauan kauan ennen kuin islam muovautui.


      • Solomon
        sinner kirjoitti:

        Mutta kun Raamatussa lukee myös. Jos olet Pyhää Raamattua lukenut niin sinun pitäisi se tietää.

        Mitäs siihen?

        Raamatun kirjoitukset ovat olleet kauan kauan ennen kuin islam muovautui.

        Tässä maailmassakin eduskunnat tekevät uusia lakia aina ihmisen kähityksen mukaan. Voitteko sanoa että haluatte toimia vanhan lain mukaan vaikka Suomen eduskunta uudistanut tai tilalle tehnyt uusi laki. Katsokaa lisää että saatte aitoa todisteita
        (Koraani, 3:19,85 ; 5:3 ; 6:125 ; 39:22 ; 61:7)


      • Solomon
        sinner kirjoitti:

        Mutta kun Raamatussa lukee myös. Jos olet Pyhää Raamattua lukenut niin sinun pitäisi se tietää.

        Mitäs siihen?

        Raamatun kirjoitukset ovat olleet kauan kauan ennen kuin islam muovautui.

        Katsokaa vielä tätä:
        Koraani, 7:187


    • Anonyymi

      Provetiat on kaikki hömpää, koska JUMALAMME on aina mukanamme elämässä ja elämän ylläpitäjänä siis alusta loppuun A ja Ö

      HÄN ON ELÄMÄN ANTAJA JA YLLÄPITÄJÄ mutta joka elämänsä kadottaa se on hänen oma asiansa
      - niinkuin on meinattu EI MEILTÄ HIUSKARVAKAAN TAITU HÄNEN TIETÄMÄTTÄÄN
      - ei se elämä silti sen suudempia tunteita herätä, mutta se on varmempaa kulkea valaistua polkua, elikkä olla tunteilla näkymätömässä voimassa

      • Anonyymi

        HÄN joka on tämän mailman pistänyt pyörimään HÄN PYÖRITTÄÄ JA PYÖRITTÄÄ
        - kysynkin vain jotta miksi lopetaisi pyörityksiään
        - kaikkeushan on täynnä voimmaa ja energiaa siis aivan pullollaan sitä jot kyläh menovettä piisaa


    • Anonyymi

      Me muslimit emme usko maailmanloppuun, uskomme kuitenkin rakkaan Allahin tahdon toteutuvan ja muslimi seksuaalivähemmistöjen saavan vihdoinkin oikeutta.

      Vaikka musliminaiset ovat aina olleet muslimi seksuaalivähemmistöjen tavoin sorrettuja muslimi miesten toimesta, me silti uskomme ja rukoilemme että meille Allah tulee lopulta olemaan armollinen ja hän vapauttaa meidät miesten sorron alta.

      • Anonyymi

        Ilmaisuus on muslimeilta poistettava suomessah, kaiken joutavat itse eläntonsa katselemaan suomen kultuurin mukaisin ehdoin ja lakejameh noudataen

        olkaame ain varovaisia näihin nähen, eikä näitten tapoihin piä totutautua


    • Anonyymi

      Ei mailman loppua ole, kun ei ole alkua eikä loppua, on vain oloa, millä ei ole lopun alkua

    • Anonyymi

      Todellinen minä

      Suunniltaan oleva mies tuli zen-mestarin puheille.

      "Mestari, hyvä. Tunnen olevani aivan hukassa ja epätoivoinen. En tiedä kuka olen. Olkaa hyvä, näyttäkää minulle todellinen minäni!"

      Mestari kuitenkin vain katsoi välinpitämättömänä miehen ohi.

      Mies alkoi anella, mutta mestari oli edelleen vaiti.

      Lopulta mies luovutti turhautuneena ja kääntyi lähteäkseen pois.

      Sillä hetkellä mestari kutsui miestä nimeltä.
      "Niin!" vastasi mies ja kääntyi takaisin.

      "Siinä se on!", huudahti mestari.

      SUOMESA MUSLIMIH TULEVAT HÄVITÄÄN IHTESÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe