heissan! mitä kasveja voi laittaa kellarin katon päälle? (jotain matalaa, mikä ei vaadi hirmuisesti hoitoa)
mitä kasveja?
4
548
Vastaukset
- Nilla
eri maksaruohot, mehitähdet, ketokasveja (kuten päivänkakkaraa, harakankelloa, keltamatraa...).
Paikka on kuiva, joten joko kallio- tai ahokasveja. Valikoima on todella runsas!- koskaan kuullut
Mikä on kalliokilpi?
- nähnyt
koskaan kuullut kirjoitti:
Mikä on kalliokilpi?
Olen kerran nähnyt sinikukallisen pikkutalvion kellarin katon päällä, se oli todella kaunis.Oli aurinkoisella paikalla.
- Nilla
koskaan kuullut kirjoitti:
Mikä on kalliokilpi?
meillä Suomessa kun ei ole vuoria, niin ehkä sen kasvin nimi on "vääntynyt" käytössäni suomalaisemmaksi - kalliokilveksi.
Oikeastaan sen nimi on Herttavuorenkilpi.
Latinaksi "Bergenia cordifolia".
Tosi helppo, vaivaton ja komea kuivan paikan kasvi. Sillä on kyllä taipumusta "jyrätä" pienet pois alta eli se pikkuhiljaa valtaa kasvupaikan itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195