0-0 tasapeli, koska Suomi ei ole jalkapallomaa. Futiksen asema on maassamme kehno.
Otteluihin pitäisi valmistautuakin jollakin tavoin, eikä hypettää vasta ottelupäivänä. Kisapaikka saadaan vasta kun ihmiset kiinnostuvat jalkapallosta ja veikkausliigasta. Tällä hetkellä jalkapallo ei ole kyllin suosittua Suomessa, pelkkä maajoukkueiden otteluiden vahtaus ei yksinkertaisesti riitä, koska meidän futiksemme taso perustuu junnutoimintaan, fasiliteetteihin jne. ja niiden surkean tason me tiedämmekin jo. On aivan lapsellista ja turhaa yrittää panostaa pelkästään maajoukkueen otteluihin ja sitä kautta yrittää tuoda jalkapallokulttuuri ikään kuin tarjottimella.. Kiinnostuksen on lähdettävä tämän maan "sisältä", samalla tavalla kuin lähes kaikissa muissakin maissa.
Pähkinänkuoressa: jos ei seurata liigaa ja divaritasoa, eikä satsata fasiliteetteihin, niin ei ole syytä olettaa maajoukkueeltakaan menestystä. Eli totuus on se, että sitä saa mitä tilaa. Suomi ei ole vielä tilannut jalkapalloa, vaan formuloita, rallia, jääkiekkoa, mäkihyppyä jne.
Sitä saa mitä tilaa
_______Jani_______
2
177
Vastaukset
- on ja ei off
Välineurheilua, tajua jo. Siis ihan sama tänään oli jonkun fasiliteetin sijainti ja koko.
- 21-v
maajoukkue aloittanu omat karsinnat 3:lla voitolla,siinä sulle tulevaisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384