etsitään astutukseen kääpiövillakoira-urosta!!!

poodle-tyttö

täällä ois yks poodle tyttö joka etsis nartullensa sulhasta.eli onko täällä keskustelu palstalla ketään jolla olis kääpiövillakoira urosta astutukseen?vastaukset mielellää nopeasti!!!sit kysyisin vielä että saako esim.valkoisen villakoiran astuttaa mustalla villakoiralla?VASTAUKSIA PLIIS!!!

54

4637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdistys

      Ota yhteys rotuyhdistyksen jalostusneuvojaan.

    • Kikkura

      Hei! Haluaisit varmaan puhdasrotuisia? jos näin on niin, ei sitten mitään. Muussa tapauksessa olisi tarjolla musta keskikokoinen villis sulhaseksi, helsingissä.

    • Kikkura

      Hei! Haluaisit varmaan puhdasrotuisia? jos näin on niin, ei sitten mitään. Muussa tapauksessa olisi tarjolla musta keskikokoinen villis sulhaseksi, helsingissä.

      • Kääpiövillakoira

        Hei!
        Minulla on aprikoosin värinen kääpiövillakoira uros. Silmät&polvet tutkittu-terveet.
        Missä päin asustelet?
        Laita mail tai puh numeron niin otan sinuun yhteyttä.


      • Kvarnström

        Moi missä päin asustelet, minulla olisi kääpiövillakoira narttu ja me etsitään sille sulhasta :) voisitko ottaa yhteyttä niin nopeasti kun voit meidän villis saa juoksunsa ihan pian.


      • Kvarnström

        Ja tässä ois numero 0504643055


      • Kääpiövillakoirauros
        Kvarnström kirjoitti:

        Moi missä päin asustelet, minulla olisi kääpiövillakoira narttu ja me etsitään sille sulhasta :) voisitko ottaa yhteyttä niin nopeasti kun voit meidän villis saa juoksunsa ihan pian.

        Hei! Asutteko missä päin? Minulla olisi n. 1.5v aprikoosi kääpiövillakoira uros. Jos kiinnostuit laita minulle sähköpostia: [email protected]


      • sanbra
        Kääpiövillakoirauros kirjoitti:

        Hei! Asutteko missä päin? Minulla olisi n. 1.5v aprikoosi kääpiövillakoira uros. Jos kiinnostuit laita minulle sähköpostia: [email protected]

        Hei, missäpäin sinä asut? Minulla rekisteröimätön villistyttö vailla poikaystävää.. Juoksu alkaa piakkoin


      • Anonyymi
        Kääpiövillakoira kirjoitti:

        Hei!
        Minulla on aprikoosin värinen kääpiövillakoira uros. Silmät&polvet tutkittu-terveet.
        Missä päin asustelet?
        Laita mail tai puh numeron niin otan sinuun yhteyttä.

        Hei etsin 3v kääpiövillakoiralle sulhasta asun Tampereella


    • _Mona_*

      hei. jos tyttösi ei ole rekisteröity nii itse en näe sille mitään estettä. Itse omistan mustan värisen kääpiövillakoira uroksen.

      • myöhässä?

        Eiköhän tuo aloittaja jo vajaassa kahdeksassa vuodessa ole saanut asian järjestykseen ;-D


    • Nalle.

      MIstä päin etsit urosta? Meillä olisi aprikoosin värinen kääpiövillakoira.

    • piipa.a

      Heips! Meillä hakusessa poikakaveri astutukseen, aprikoosi vilis tytöllemme. Tyttö koko rajamailla kääpiö/keskikokoinen. Nyt komea uros vilis astutukseen pääkaupunki seudulta ota pian yhteyttä

      • Näin!

        Hei. Meillä olisi kääpiövillakoira uros. Musta, 2v, nimi:Pepi. Kiinnostaisko?


      • Anonyymi
        Näin! kirjoitti:

        Hei. Meillä olisi kääpiövillakoira uros. Musta, 2v, nimi:Pepi. Kiinnostaisko?

        Hei!
        Tarvitsin sulhasen kääpiövillakoralleni. Olisiko mahdollista sopia astutus?


    • Nalle.

      Minulla olisi aprikoosi kääpiövillakoirauros Vihdissä joka hänkin on kooltaan lähes keskikokoinen villakoira... Papereita ei ole, mutta jos se ei haittaa niin laita sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä. :)

    • j
      • setu

        Hei. Etsin pienelle. kääpiö villistytöllemme (aprikoosi) pikaisesti tervettä astujaa. Voi olla myös toy, koska oma koiramme on todella pieni. Asumme eteläkarjalassa .


      • Anonyymi

        Hei etsin sulhasta3v villakoiralle juoksu on alkanut soita 0468482000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei etsin sulhasta3v villakoiralle juoksu on alkanut soita 0468482000

        Tulemme Poppen kanssa suorittamaan aktin pikimmiten. Yhteys saatu.


    • Tyttö koiran haku

      Hei. Meillä olisi kääpiövillakoira. Mekin etsisimme tyttökoiraa.

      • vailla uroskoiraa

        hei ! missä päin tämä kääpiövillakoira sijaitsee?


    • herätyyyys

      viesti lähetetty vuonna 2003........

    • Villisurokset 2014

      Pääkaupunkiseudun kääpiö tai toy -urokset. Varsinkin aprikoosi, sininen, harmaa ja musta väri. Olisin tervettä urosta tarvinnut kääpiötytölleni nyt toukokuussa 2014

      Komeat ja terveet urokset ottakaa yhteyttä. [email protected]

      Mielummin sellainen uros jolla ei ole useita pentueita.

      • villis+++++

        Varmaan villakoirien nettisivustoilta tai kasvattajilta voit ihan suoraan puhelimitse kysyä.heiltä saat parhaat neuvot, osaavat neuvoa yhdistelmissäkin.
        Ettei tule sairaita pentuja.Neuvovat varmasti, kysy rohkeasti.
        Jalostustietokannasta näkee hyvin tietoa eri suvuista :)


      • Anonyymi

        Mikkelissä ,minulla on kääpiövillakoira uros,
        Paperit on terve, jos tarvitsee astutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkelissä ,minulla on kääpiövillakoira uros,
        Paperit on terve, jos tarvitsee astutukseen.

        Minkä värinen uros sinulla on. Hän valkoista tai harmaata urosta asutukseen.


    • Anonyymi

      Ota pikaisesti yhteyttä sähköpostilla!!!

    • Anonyymi

      Löytyy hyvinkin tytölle urosta. Ota yhtettä soittamalla tai sähköpostilla. -Jonna

      • Anonyymi

        Minkä värinen uros on ja Missä uros sijaitsee.


    • Anonyymi

      Minulla on harmaa villakoira uros,tiedän ,että
      Valkoisen ja harmaan kanssa käy jalostus

    • Anonyymi

      Minulla on harmaa kääpiö villakoira uros,
      Tarjoan jalostukseen,valkoinen ja harmaa käy hyvin jalostukseen.
      Terveisin Helkky Mentu Mikkeli

    • Anonyymi

      Löytyy!!! Kääpiövillakoirauros valmiina astumaan. Nopeat vastaukset, ensimmäiset etusijalla. Astuminen aloitetaan ensimmäisten haastattelujen jälkeen välittömästi Kiirehdi!!!

    • Anonyymi

      Poodle tytölle sulhasta täältä:

    • Anonyymi

      Astumavalmis uros poodle tytölle, laita yhteystietoja, astutus hoituu.

    • Anonyymi

      Meillä hyvävärinen ja vanhahko urosvillakoira. Haluaisimme uuden villakoiran, onnistuisiko näin. Vanha jeppe astuisi poodlen ja meille siitä yksi koira. Tehdään kaupat, astutaan kun kohdataan.

      • Anonyymi

        Tervetuloa, poodle tyttö odotta innosta piukeena.

        alkup.


    • Anonyymi

      Täältä löytyy sulhanen. Setteri valmiina polkemaan vaikka minkäväristä villakoiraa. Omistajaakin voidan astua kun hinnasta sovitaan. Myön nuolentahoitoa. Yhteydenotot puh.

    • Anonyymi

      Onko astutus tehty jo onnistuneesti? Jos ei onnistunut, yhtymään halukas rotu-uros saatavilla. Kunnon tavaraa tiedossa. Ota yhteyttä sähköpostilla pikaisesti.

    • Anonyymi

      Nyt löytyy poodle tytölle aitoa koirasutta. Tulee tosi hyvä sekoitus kun koirasusi astuu poodlen. Maltillinen astutusmaksu, matkakulut lisätään astutusmaksuun. Yhteys pian matkapuhelinnumerooni.

    • Anonyymi

      Löytyy täältä Karkkilasta. Kääpiövillakoira uros tiukka kaveri, elää astuakseen ja astuu koska voi astua. Yhteytiedot: Erkki Sininen, Köyrijäntie 6. Yhteyidenotot facebookin kautta.

    • Anonyymi

      ja siellä vajakki etiii urosta tehdäkseen sekarotuisia pentuja, joista ei pysty vastaamaan millään tavalla ja syy pentuihon on vain raha! Kaltaisesi ihmisen ei pitäisi omistaa mitään eläintä. Tuollaisen sekarotuisen arvo on muuten max 200, joka kattaa pentutarkastuksen ja kolmet matolääkkeet ja ruuat. Älkää ihmiset olko tyhmiä ja tukeko pentutehtailua, joka usein liittyy myös päihteisiin.

      • Anonyymi

        Ei tole mitään syytä kirjoitella hävyttömyyksiä. Kysehän ei ole mistään vajakin astuttamisesta vaan koiran. Voihan olla että joku päissään koiranpentuaan ulkoiluttaa. Mitä noista murheita ottaa.


    • Anonyymi

      Täältä sulhanen poodle tytölle. Lahjojakin löytyy. Pikainen yhteydeottt puhelimella nr.

    • Anonyymi

      Hyvä ehdokas astutukseen. Puudelipoika valmiina. Ota yhteys s-postilla:

    • Anonyymi

      A 1 luokkaa oleva urossetteri valmiina astumaan. Setteri löytyy Oulusta. Kirjoittele minne tullaan astumaan. Sp-osoite:

    • Anonyymi

      Nyt löytyy rusehtava kääpiövillakoira ja Uros isolla uulla, vain astutukseen. Hyvä perimä ja tehtynä jo kymmenittäin onnistuneita astutuksia. Ota yhteyttä, puh.

      • Anonyymi

        Onko vielä käytettävissä?


    • Anonyymi

      Muffe Molossi tulee astumaan. Kaikki nartut, kaikki rodut käyvät. Yhteys pikaisesti s-postilla:

    • Anonyymi

      Sexy koiruli uros valmiina astumaan. Yhteys matkapuhelimella numeroon:

    • Anonyymi

      Uroskoira vapaana loppuvuoden, Astuntavalmius ja halu kova. Yhteydet puhelin:
      sekä sähköposti:

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe